Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen til FC Groningen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Du har helt sikkert ret i, at vi skal forstærkes - hvis meningen er at vi skal op i sub-toppen (4-6). Spørgsmålet er så, om der er økonomi til det og sportslig udvikling, eller om man er nødt at acceptere, at vi ikke kan konkurrere med en klub som Randers (endnu). Jeg tror, der er økonomi; men det har været overraskende at sælge både Daniel og Kasper i samme vindue, og det tror jeg ganske enkelt heller ikke klubben havde forestillet sig.
    Nu ER der jo også muligheden for at takke nej til et tilbud! Specielt når vi taler om to purunge, centrale forsvarsspillere med baggrund på diverse ungdomslandshold og god erfaring fra superligaen. Når begge to så også har forholdsvis lange kontrakter, kan jeg slet ikke se, hvorfor Jesper Hansen skal stå og ligne en dum enarmet tyveknægt, der spytter store gevinster ud, hver gang nogen vil smide et par mønter i ham.

    Kan det VIRKELIG passe, at de to spillere ikke kunne være blevet i klubben og hævet deres værdi? Hvorfor skal de død og pine sælges, så snart der står en en eller anden dødsyg klub klar med lidt håndører? Nu står vi og mangler DYGTIGE erstatninger. Jeg kan slet ikke se, hvordan vi med klubbens budget og Jesper Hansens evigt lukkede pung skal finde noget, som er bare tilnærmelsesvis lige så godt, som det der netop har forladt klubben? Og det hele bliver da dyrere, når man ikke har en erstatning parat i kulissen?

    Så ringer Jesper Hansen lige op til Randers og hører på deres klart bedste spiller.

    "Nåehh .. Jeg er sgu kommet til at sælge endnu en god spiller, så hvad forestiller I jer egentlig, at Mads Fenger skal koste .. Det kan vel ikke være ret meget?"

    Selvfølgelig koster han da! Meget mere end Jesper Hansen kan eller vil betale. Næh. OB sælger ud af arvesølvet og ligner en klub, der håber at kunne finde noget lige så godt nede i den lokale genbrugsbutik. Det er så hovedrystende dumt, at bestyrelsen snart må gribe ind over for denne altødelæggende adfærd i den daglige ledelse.

    Hvad fanden er det også for noget at byde Kent Nielsen? Her, vi sælger de gode spillere for en slik, og hvis vi overhoveder erstatter dem, er det i klassen med Tørnes, Kryger, Mikkelsen og Lado. Velkommen!
    Last edited by StateTrooper; 14-08-2015, 13:29.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Syntes nu det er fint og okay at vores unge kommer videre. Problemet er bare at han generelt ikke er istand til at finde kvalitetserstatninger.. Og når der endelig kommer noget er det under niveau(minus Festersen)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Syntes nu det er fint og okay at vores unge kommer videre. Problemet er bare at han generelt ikke er istand til at finde kvalitetserstatninger.. Og når der endelig kommer noget er det under niveau(minus Festersen)
        Ja, gu er det da fint, og jeg synes at både Høegh og Larsen fortjener det! Men jeg er slet ikke i tvivl om, at de begge ville have spillet en god efterårssæson sammen, og så var værdien steget væsentligt på dem til vinter, ligesom der havde været tid til at have erstatninger klar. Nu er det ligesom nytårsaften, hvor krondyret er brændt på, og man løber rundt nede i Fakta lige inden lukketid for at finde en eller anden værdig erstatning. Skal det være trestjernet eller hakkekød? Intet af det kan redde middagen.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

          - og så er det måske lidt mærkeligt at sige, at man er skeptisk, men ikke har høje forventninger. Hvis man ikke forventer ret meget, så er der jo ikke grund til skepsis?
          Kunne ikke være mere uenig... man har sine forventninger, store som små, men ens forventninger/mangel på samme, er jo ikke det eneste der sker i OB... De lave forventninger kommer måske også grunder skepsisen...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Kære Statetrooper, Jacob og Rash: Ville I foretrække, at Jesper Hansen sendte flg ud: "OB melder ærligt ud: vi er desperate for at hente en ny centerforsvarer, fordi vi mangler kvalitet på pladsen, og dem vi har i forvejen ikke er gode nok. Derfor vil vi naturligvis gerne give en vild overpris for den rigtige spiller, og samtidigt ønsker vi at sende det signal til vores trup, at den ikke er god nok. Det mener vi i OB er god kommunikation, fordi det gør vores fans trygge, så skide være med personaleledelse og fodboldforretning."
            Der er forskellige måder at gøre det på. Hvis man er en relativt dygtig kommunikator, kan man godt fortælle, at man arbejder på at hente noget, uden at gøre det på en måde, hvor det evt. kan hæve prisen.

            Men jeg synes nu faktisk også svaret til tipsbladet er en anelse sløret - der står, at det jo kan være et salg giver mulighed for andre ting.

            Comment


              De Telegraaf siger købsbeløbet er 3,4 mio kr.: http://www.fyens.dk/sport/Kasper-Lar...rtikel/2764282

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                De Telegraaf siger købsbeløbet er 3,4 mio kr.: http://www.fyens.dk/sport/Kasper-Lar...rtikel/2764282
                Syntes faktisk det lyder som en god pris.
                Så er vi oppe på at have solgt spillere i dette vindue for 13 mill ca og kan vel godt sige uden at kende alle facts at det har vi ikke brugt..
                Det er nok nærmere det halve

                Comment


                  Groningen køber 2 erstatninger dagen efter de sælger.. Det kaldes handlekraft Jesper Hansen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                    Hapset fra artiklen
                    - Vi holder øjne og ører åbne, men lige nu har vi ikke en decideret afløser for Kasper. Vi har lige nu Lasse Nielsen, Hallgrimur Jonasson, Magnus Pedersen og Mohamed Diarra, der kan spille positionen, og det er vi trygge ved. Men vi holde øje med de muligheder, der kan opstå. Vi ved jo, at der i sidst i vinduet kan opstå nogle nye muligheder, men vi er tryg ved truppen, som den er nu, siger Jesper Hansen.

                    Jeg er ikke tryg...
                    Det er spin!!!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Det er spin!!!
                      Syntes nu han siger mellem linierne at der skal én ny ind men indtil det sker er man tryk ved dem man har

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Syntes nu han siger mellem linierne at der skal én ny ind men indtil det sker er man tryk ved dem man har
                        Skidt når nu vi andre var utrygge ved dem der står foran reserverne der nu skal spille ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Skidt når nu vi andre var utrygge ved dem der står foran reserverne der nu skal spille ..
                          Jeps. Der er jeg også i blandt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Skidt når nu vi andre var utrygge ved dem der står foran reserverne der nu skal spille ..
                            Jeg er nu noget mere tryg ved Lasse Nielsen end KL.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Jeg er nu noget mere tryg ved Lasse Nielsen end KL.
                              Tror jeg faktisk også at jeg er.. Så må vi jo håbe at han vælger ham fremfor Momo. Eller Kryger

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                                Jeg er nu noget mere tryg ved Lasse Nielsen end KL.
                                Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg kan bruge ordene OB, tryg og forsvar i samme sætning, men det er stadigvæk et godt stykke ud i fremtiden

                                Comment

                                Working...
                                X