Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen til FC Groningen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg kan bruge ordene OB, tryg og forsvar i samme sætning, men det er stadigvæk et godt stykke ud i fremtiden
    14-17 dage hvis lykken står os bi og bringer Sanneh til os

    Comment


      Kasper Larsen: Groningen et skridt op

      http://www.bold.dk/nyt/kasper-larsen...n-et-skridt-op

      Comment


        Først blev han hentet hjem til Odense igen, efter at Daniel blev solgt til Basel, og så fik han forlænget sin kontrakt til 2017. For så at blive solgt til 3,4 millioner (ved godt det er et rygte), hvilket som er et meget besynderligt salg i mine øjne..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
          Først blev han hentet hjem til Odense igen, efter at Daniel blev solgt til Basel, og så fik han forlænget sin kontrakt til 2017. For så at blive solgt til 3,4 millioner (ved godt det er et rygte), hvilket som er et meget besynderligt salg i mine øjne..
          I min verden er det vinduets bedste handel ud i OB..
          Vi fik leje penge af Astana.. Fik ham gratis tilbage. Finder ud af at han faktisk ikke er god nok.. Sælger ham for 3,4 mill.. Den Røde Baron får comeback i forsvaret..
          Alt dette på ca 1 måned
          Genialt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Kasper Larsen: Groningen et skridt op

            http://www.bold.dk/nyt/kasper-larsen...n-et-skridt-op
            Det er underligt hvis Groningen kan bruge ham som starter, når han har svært ved at klare niveauet i suppen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Det er underligt hvis Groningen kan bruge ham som starter, når han har svært ved at klare niveauet i suppen.
              Det ved vi jo så heller ikke om de kan. De købte endnu en midtforsvarer samme dag som KL

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Det er underligt hvis Groningen kan bruge ham som starter, når han har svært ved at klare niveauet i suppen.
                Det tror jeg heller ikke, at de kan. Jeg synes også han selv antyder det lidt her:

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benel...ule-rundtosset

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Det tror jeg heller ikke, at de kan. Jeg synes også han selv antyder det lidt her:

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benel...ule-rundtosset
                  Siger sig selv at han ikke lige kommer i spil til den første kamp .
                  Er det iøvrigt grund til at være så imponeret af niveauet i Holland ?
                  Er klubberne fra midten og ned særligt gode ?

                  Vi kan jo kigge på Makrini , det er jo ikke fordi han ligefrem har været prangende i de første kampe , tværtimod kunne han lige så godt være kommet fra en mindre liga vurderet ud fra hans spil og tempo .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Siger sig selv at han ikke lige kommer i spil til den første kamp .
                    Er det iøvrigt grund til at være så imponeret af niveauet i Holland ?
                    Er klubberne fra midten og ned særligt gode ?

                    Vi kan jo kigge på Makrini , det er jo ikke fordi han ligefrem har været prangende i de første kampe , tværtimod kunne han lige så godt være kommet fra en mindre liga vurderet ud fra hans spil og tempo .
                    Der har du faktisk en pointe... Bliver spændende at følge

                    Comment


                      KL på bænken idag for Groningen

                      Comment


                        Kasper Larsen fik debut for Groningen.

                        http://www.bold.dk/nyt/kasper-larsen...ingen-nederlag

                        Comment


                          KL ikke med i truppen til deres EL her til aften.
                          Så med mindre han er skadet må han være langt væk fra holdet

                          HEY!!! Jeg fik lige en god idé til vinterens vindue Jesper Hansen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            KL ikke med i truppen til deres EL her til aften.
                            Så med mindre han er skadet må han være langt væk fra holdet

                            HEY!!! Jeg fik lige en god idé til vinterens vindue Jesper Hansen
                            ...At han skal hente en anden end Kasper Larsen?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              ...At han skal hente en anden end Kasper Larsen?

                              MvH ChrisOB
                              .. Ja tak.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                ...At han skal hente en anden end Kasper Larsen?

                                MvH ChrisOB
                                Forlanger du sådan bare lige at han skal kunne finde en god forsvarsspiller uden at de selv opsøger ham?

                                Comment

                                Working...
                                X