Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen til FC Groningen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Man behøver vel ikke have høje forventninger for at være skeptisk ?

    Må man spørge til dine forventninger ?
    1) at vi begynder at bygge et hold op, som kan spille som træneren gerne vil have.
    2) at det kommer til at tage tid. Jeg forventer mange frustrationer endnu - Kent Nielsen var minutter fra at rykke ud med AaB i sin første sæson, men jeg vil mene, at han har bedre materiale nu i OB, end han havde i starten i AaB.
    3) at vi får en placering et sted mellem 5 og 7/8, afhængigt af om og hvornår tingene begynder at fungere. Jeg ser andre hold lidt på vej ned (FCN, AaB, EfB), som vi tidligere ikke kunne konkurrere med; dem har vi muligheder for at konkurrere med allerede i denne sæson, og det er primært, fordi de har større problemer end os pt.

    - og så er det måske lidt mærkeligt at sige, at man er skeptisk, men ikke har høje forventninger. Hvis man ikke forventer ret meget, så er der jo ikke grund til skepsis?

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Det er selvfølgelig sandt, men det kan jo ikke komme som en fuldkommen overraskelse for OB, at der (i forvejen) var brug for forstærkninger i forsvaret. Derfor er det vel ikke for meget at håbe på, at man har en spiller stående klar i kulissen, som man kan rykke hurtigt på. Og lad os nu håbe, at jeg tager fejl, når jeg gætter på, at denne spiller slet ikke findes på nuværende tidspunkt.
      Jeg vil da antage at enhver klub med bare nogenlunde ambitioner konstant har spillere på blokken som mulige emner til samtlige pladser , og at disse emner løbende vendes i den sportslige ledelse og at især op til og under transfervinduet opdaterer og retter denne liste med emner til .
      Derfor bør der allerede nu , uanset hvor overraskende denne handel med K.L har været , arbejdes på en mulig afløser.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jeg vil da antage at enhver klub med bare nogenlunde ambitioner konstant har spillere på blokken som mulige emner til samtlige pladser , og at disse emner løbende vendes i den sportslige ledelse og at især op til og under transfervinduet opdaterer og retter denne liste med emner til .
        Derfor bør der allerede nu , uanset hvor overraskende denne handel med K.L har været , arbejdes på en mulig afløser.
        Helt sikkert, det tager jeg også som en selvfølge. Men derfra og så til, at de nærmest har forhandlet en aftale på plads med en spiller som bare har fået at vide, at han liiiiige skal vente indtil OB bestemmer sig, er der trods alt et stykke. Sådan fungerer det nok ikke.

        Der er blevet lavet meget sjov med Poul Hansens skyggehold, men jeg forventer da, at klubben har noget lignende. En liste med nogle navne til hver enkelt plads som man kunne gå efter hvis det skulle blive aktuelt. Nogle navne, der måske er lidt urealistiske, men måske kan blive muligt senere i transfervinduet hvis alt flasker sig og så nogle som de har en meget god fornemmelse af ville være interesserede.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          1) at vi begynder at bygge et hold op, som kan spille som træneren gerne vil have.
          2) at det kommer til at tage tid. Jeg forventer mange frustrationer endnu - Kent Nielsen var minutter fra at rykke ud med AaB i sin første sæson, men jeg vil mene, at han har bedre materiale nu i OB, end han havde i starten i AaB.
          3) at vi får en placering et sted mellem 5 og 7/8, afhængigt af om og hvornår tingene begynder at fungere. Jeg ser andre hold lidt på vej ned (FCN, AaB, EfB), som vi tidligere ikke kunne konkurrere med; dem har vi muligheder for at konkurrere med allerede i denne sæson, og det er primært, fordi de har større problemer end os pt.

          - og så er det måske lidt mærkeligt at sige, at man er skeptisk, men ikke har høje forventninger. Hvis man ikke forventer ret meget, så er der jo ikke grund til skepsis?
          Vi er nogenlunde enige i vores forventninger .
          Vil tilføje til punkt 3. at vi i den grad også er afhængige at indkøb , såsom en god 1.keeper , en cf, en cm og evt en gardering på kanterne.

          Men for at de forventninger , som på den lange bane skal føre os videre og skabe kontinuitet , kan opfyldes kræver det vel også at JH formår at bygge på holdet via de rette indkøb ?

          Den skepsis nogle af os har fået og som har lukket noget ned for forventningerne har JH jo i den grad været medvirkende til , og den store skepsis til JHŽs arbejde gør jo at det kan være svært at sætte sig nogle forventninger .. Måske sundt nok , for så bliver man heller ikke helt lige så skuffet ;-)
          Last edited by Magge; 14-08-2015, 12:32.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Hvad hvis buddet på Kasper Larsen har været lige så stor en overraskelse for OB, som det var for os fans? Det er jo svært at gardere sig imod noget, som man ikke forventer. Groningen udtaler selv, at de har reageret hurtigt på et salg af deres spiller, så det er jo muligt, at der ikke har været nogen 'røgsignaler' om interesse, som klubben kunne reagere på.
            Så må han lade være med at sælge. Det er jo ikke, fordi tre mio. kr. er så godt et tilbud, at man bare måtte sende KL af sted med det samme.

            Comment


              #96
              tja lidt har de så gjordt

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...er-prisen-hoej
              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

              Comment


                #97
                ...og nu har vi så tilsyneladende spurgt på Mads Fenger, som var for dyr, og alligevel solgt KL. Det virker bare ikke særlig smart.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Det er selvfølgelig sandt, men det kan jo ikke komme som en fuldkommen overraskelse for OB, at der (i forvejen) var brug for forstærkninger i forsvaret. Derfor er det vel ikke for meget at håbe på, at man har en spiller stående klar i kulissen, som man kan rykke hurtigt på. Og lad os nu håbe, at jeg tager fejl, når jeg gætter på, at denne spiller slet ikke findes på nuværende tidspunkt.
                  Du har helt sikkert ret i, at vi skal forstærkes - hvis meningen er at vi skal op i sub-toppen (4-6). Spørgsmålet er så, om der er økonomi til det og sportslig udvikling, eller om man er nødt at acceptere, at vi ikke kan konkurrere med en klub som Randers (endnu). Jeg tror, der er økonomi; men det har været overraskende at sælge både Daniel og Kasper i samme vindue, og det tror jeg ganske enkelt heller ikke klubben havde forestillet sig.

                  Vi har også erfarne spillere som Haddi, Ari og Lasse, som skal være med til at lede til træning og i kamp, selv om man måske leder efter noget bedre. Det er en delikat balance: Bænk dem og mist dem og deres gejst og erfaring, eller brug dem og acceptér, at de har begrænsninger - og vi har stadig en trup med mange unge, der har brug for noget at læne sig op ad. Hvis du decideret skal erstatte det med nye spillere, så koster det en del.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Helt sikkert, det tager jeg også som en selvfølge. Men derfra og så til, at de nærmest har forhandlet en aftale på plads med en spiller som bare har fået at vide, at han liiiiige skal vente indtil OB bestemmer sig, er der trods alt et stykke. Sådan fungerer det nok ikke.

                    Der er blevet lavet meget sjov med Poul Hansens skyggehold, men jeg forventer da, at klubben har noget lignende. En liste med nogle navne til hver enkelt plads som man kunne gå efter hvis det skulle blive aktuelt. Nogle navne, der måske er lidt urealistiske, men måske kan blive muligt senere i transfervinduet hvis alt flasker sig og så nogle som de har en meget god fornemmelse af ville være interesserede.
                    Det er vel en selvfølge at de spillere som måtte optræde på sådan en liste er spillere som er realistiske at hente , ellers kunne vi lige så godt have Neuer og Messi på .. Der skal klart nok være nogle som er "hard to get" , og nogle "meget sandsynlige" og så skal der være den såkaldte " kvart i fem løsning" .... Nærmest lige som når du er på jagt efter tøsebørn i byen ;-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Selvom OB sælger en forsvarsspiller, der er startet inde i de første fire Superliga-kampe i sæsonen, betyder det ikke, at klubben skal have en decideret afløser i dette transfervindue.

                      - Vi leder fortsat efter en målmand, der skal kunne konkurrere med de andre, og bare fordi vi sælger en spiller, betyder det ikke, at de penge skal bruges på en ny spiller.

                      Tar' du pis på mig ?!

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ved-afloeserne
                      Det må han gøre ... Han må simpelthen lyve journalisten lige op i hovedet ellers er han ikke god nok til sit job ...

                      Selvfølgelig skal vi have en afløser ... Den solgte var jo ikke engang god nok ...

                      Det er sq ikke ok at lyve .. Heller ikke i et transfervindue .. Så kan han sige "ingen kommentarer" eller snakke sort ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Uha, disse mærkværdige salg "ud af ingenting" er gravalvorlige for klubben. Ja, vi har Lasse Nielsen, men nej, han er ikke særligt god. Diarra føles lidt som at hæve en rustbunke af en bil fra bunden af Odense Havn og forvente, at den kan deltage på Jyllandsringen weekenden efter.

                        Igen sidder jeg med følelsen af, at der ikke er noget alternativ parat. Jeg håber selvfølgelig, at jeg tager fejl, men jeg savner de gode dage, hvor Kim Brink havde Håland stående klar samme dag, som Ulrik Laursen blev solgt.

                        Nu er vi foruden målmandsposten ekstremt pressede i forsvaret, og hvad skal det nytte for vor gode købmand, at klubberne ved det? Alle vil have hurtige, hovedstærke og boldsikre forsvarsspillere, men hvor finder man lige dem i divisionerne uden at de allerede er omsværmet af landets største klubber?

                        Jeg forstår det ikke, men det er åbenbart også meningen med dette maskebal af et transfervindue. Foreløbig er JH dumpet med et brag i min bog.
                        Også i min .... JH er simpelthen ikke god nok ...
                        http://mobil.bold.dk/nyt/ob-boss-kan...te-topspillere

                        Det hele kan altså ikke vente på 23.30 ved vinduets udløb ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Også i min .... JH er simpelthen ikke god nok ...
                          http://mobil.bold.dk/nyt/ob-boss-kan...te-topspillere

                          Det hele kan altså ikke vente på 23.30 ved vinduets udløb ...
                          Alle ved jo godt, at spillere, klubber og agenter bliver mere desperate "fem minutter i midnat" og det er der OB - i vores nuværende tilstand - må slå til. Vi har ikke samme økonomi, som FCK har, og vi kan derfor ikke få truppen på plads inden sæsonstart.

                          Vi bliver ikke mestre denne sæson alligevel, så hvorfor ikke bare få nogle gode spillere ind uden at give overpris for dem?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                            Hapset fra artiklen
                            - Vi holder øjne og ører åbne, men lige nu har vi ikke en decideret afløser for Kasper. Vi har lige nu Lasse Nielsen, Hallgrimur Jonasson, Magnus Pedersen og Mohamed Diarra, der kan spille positionen, og det er vi trygge ved. Men vi holde øje med de muligheder, der kan opstå. Vi ved jo, at der i sidst i vinduet kan opstå nogle nye muligheder, men vi er tryg ved truppen, som den er nu, siger Jesper Hansen.

                            Jeg er ikke tryg...
                            Ja, muligheder kan opstå men det er så tydeligt at JH er en person der agerer på billige tilbud frem for at være proaktiv ... Lykkeriddere, ukendte og ubrugelige tilbud fra udlandet og ringe skandinaviske spillere er hvad han kan hente ...

                            Alle kan sælge (for billigt) ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                              kunne ikke være mere enig, det kaldes spil for galleriet +1
                              Men der er forskel på løgn og transfersnak ...

                              Fremstår vi mere eller mindre desperate nu hvor der er sket salg og vi mangler en ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Dear God....!

                                "...vi er tryg ved truppen, som den er nu..."

                                Det er vi vist mange, der ikke er.
                                Først Falkesgaard ind som (åbenbart) 1. målmand. Så holder man øjne og ører åbne og i panik henter man Tørnes...
                                Så sælger man Kasper Larsen og mener derudover, at truppen (forsvaret) kan man være helt tryg ved.

                                Det er jeg ikke bestemt ikke tryg ved på den lange bane. Riget må virkelig fattes penge!

                                Det næste, der kommer fra JH er vel: "Emil Larsen og Falk er solgt, men vi har erstatningerne klar i truppen i form af Kryger og Lucas Jensen, og det er vi ganske trygge ved, men vi holder da øje med, om der byder sig nogle muligheder sidst i vinduet..."
                                Amen ... Og kaldt for længst ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X