Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tørnæs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det er fandme en slem flok grædekoner der er i denne tråd. OB har fået en fantastisk start på sæsonen, og fremtiden tegner lys. Der er 14 dage tilbage af vinduet, og der sker ting både ud og ind af klubben. Støt nu op i stedet for at sidde ved tasterne og græde snot. Kent Nielsen skal nok sige sin mening hvis han er utilfreds med spiller materialet.
    Forza Odense
    Det er fandme en træls holdning at kalde folk, der stiller spørgsmålstegn ved sportsdirektørens gøren og laden, for grædekoner, når denne har leveret utallige tvivlsomme køb på få år. Det er et debatforum og folk er i deres gode ret til at diskutere for og i mod, og hvis man er skuffet over, hvad klubben spiser os af med, er det da helt legalt at diskutere det.

    Vi har fået en fin sæsonstart, men jeg og mange andre har set nok til ikke at lade os forblænde af det. Jeg kan godt huske for 6 år siden, da AGF lå nr. 1 efter 7 runder, og endte med at rykke ned, og når man tænker på den slingrekurs, vi har bevæget os på i flere år nu, gør man nok klogt i at tage den med ro og huske på, at vi var i dyb nedrykningsfare for under 6 måneder siden.

    Støt nu op i sted for at sidde ved tasterne og tale ned til folk, der ikke deler din holdning.

    Comment


      [QUOTE=Sheed;58502]Det er fandme en træls holdning at kalde folk, der stiller spørgsmålstegn ved sportsdirektørens gøren og laden, for grædekoner, når denne har leveret utallige tvivlsomme køb på få år. Det er et debatforum og folk er i deres gode ret til at diskutere for og i mod, og hvis man er skuffet over, hvad klubben spiser os af med, er det da helt legalt at diskutere det.

      Vi har fået en fin sæsonstart, men jeg og mange andre har set nok til ikke at lade os forblænde af det. Jeg kan godt huske for 6 år siden, da AGF lå nr. 1 efter 7 runder, og endte med at rykke ned, og når man tænker på den slingrekurs, vi har bevæget os på i flere år nu, gør man nok klogt i at tage den med ro og huske på, at vi var i dyb nedrykningsfare for under 6 måneder siden.

      Støt nu op i sted for at sidde ved tasterne og tale ned til folk, der ikke deler din holdning.[/QUOTE
      Enig, JH har ikke vist, at han magter opgaven, og der er en risiko for at vi går svækket ud af vinduet. Det er skidt, at han ikke for længst har landet første målmanden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Brøndby bastarder starter alle fra minus og skal arbejde sig op.

        :-)

        MvH ChrisOB
        det har jeg da en vis form for forståelse for... det betyder vel også at udgangspunktet er lavest muligt og at der derfor er der masser af mulighed for at stige i hierakiet.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det er fandme en træls holdning at kalde folk, der stiller spørgsmålstegn ved sportsdirektørens gøren og laden, for grædekoner, når denne har leveret utallige tvivlsomme køb på få år. Det er et debatforum og folk er i deres gode ret til at diskutere for og i mod, og hvis man er skuffet over, hvad klubben spiser os af med, er det da helt legalt at diskutere det.

          Vi har fået en fin sæsonstart, men jeg og mange andre har set nok til ikke at lade os forblænde af det. Jeg kan godt huske for 6 år siden, da AGF lå nr. 1 efter 7 runder, og endte med at rykke ned, og når man tænker på den slingrekurs, vi har bevæget os på i flere år nu, gør man nok klogt i at tage den med ro og huske på, at vi var i dyb nedrykningsfare for under 6 måneder siden.

          Støt nu op i sted for at sidde ved tasterne og tale ned til folk, der ikke deler din holdning.
          Der ud over kan skal man også huske på at de to sejre er kommet over hold som ikke er startet godt, resultatet mod AGF var ikke godt nok. Jeg vil mene man også godt kan stille spørgsmålet om OB virkelig har fået en fantastisk start. Som jeg ser kampene var det en god kamp mod Hobro, en god periode mod Brøndby men et heldigt resultat, en dårlig kamp mod FCM, samt en kort god periode mod AGF.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det har jeg da en vis form for forståelse for... det betyder vel også at udgangspunktet er lavest muligt og at der derfor er der masser af mulighed for at stige i hierakiet.
            Som udgangspunkt, ja, men de vil for altid være Brøndby bastarder i den ene eller den anden form... ;-) Så de har bare at være rigtigt gode - ellers kan vi lige så godt bruge nogle andre. Jeg vil sige det sådan, at jeg har større forhåbninger til Falkesgaard end Tørnes. Og det vil jeg gerne have lov til at mene uden at blive kaldt "grædekone" eller blive bedt om at "støtte op".

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
              Der ud over kan skal man også huske på at de to sejre er kommet over hold som ikke er startet godt, resultatet mod AGF var ikke godt nok. Jeg vil mene man også godt kan stille spørgsmålet om OB virkelig har fået en fantastisk start. Som jeg ser kampene var det en god kamp mod Hobro, en god periode mod Brøndby men et heldigt resultat, en dårlig kamp mod FCM, samt en kort god periode mod AGF.
              Hva dælen.. Drister du dig virkelig at se på indsatserne frem for at fokusere udelukkende på resultaterne? Hvor.. langsigtet af dig.;-)

              Vi har fået en bedre start end man kunne forvente. Men for filan hvor er der meget at arbejde med at forbedre.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Det er fandme en træls holdning at kalde folk, der stiller spørgsmålstegn ved sportsdirektørens gøren og laden, for grædekoner, når denne har leveret utallige tvivlsomme køb på få år. Det er et debatforum og folk er i deres gode ret til at diskutere for og i mod, og hvis man er skuffet over, hvad klubben spiser os af med, er det da helt legalt at diskutere det.

                Vi har fået en fin sæsonstart, men jeg og mange andre har set nok til ikke at lade os forblænde af det. Jeg kan godt huske for 6 år siden, da AGF lå nr. 1 efter 7 runder, og endte med at rykke ned, og når man tænker på den slingrekurs, vi har bevæget os på i flere år nu, gør man nok klogt i at tage den med ro og huske på, at vi var i dyb nedrykningsfare for under 6 måneder siden.

                Støt nu op i sted for at sidde ved tasterne og tale ned til folk, der ikke deler din holdning.
                Principielt er jeg enig i det. Men forstår ikke helt den negative holdning til JHs handlinger i Tørnes-forpligtelsen. Vi hentede Falke, det var ikke klar om han har potential som 1. målmand men i hvert fald en god 2. målmand. Han blev desværre langtidskadet og JH handler hurtigt og henter en mand med potential som 2. målmand og fortæller at vi er ikke færdig på målmanspositionen. Så lad os vente hvad han bringer nok før vi fordømmer ham. I sidste ende kan man kun bedømme noget fornuftigt, hvis det er afsluttet. Det er fair og vågner ikke så nemt indtrykken at kritisere for at kritisere. Og efter vores sæsonstart har vi desuden grund for en positiv stemningen. Det går fremad tænker/håber/tror jeg.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Hvis Tørnæs er hentet som 3.valg, og til vinter 4.valg, og vi henter en klassekeeper om snart, så går det vel an. Alle andre scenarier vil udløse arrigskab hos undertegnede.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
                    Der ud over kan skal man også huske på at de to sejre er kommet over hold som ikke er startet godt, resultatet mod AGF var ikke godt nok. Jeg vil mene man også godt kan stille spørgsmålet om OB virkelig har fået en fantastisk start. Som jeg ser kampene var det en god kamp mod Hobro, en god periode mod Brøndby men et heldigt resultat, en dårlig kamp mod FCM, samt en kort god periode mod AGF.
                    Når, det var i hvert fald en meget bedre sæsonstart end sidste år...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Bliver du egentlig ikke træt af at skulle skrive den slags, hver gang der er nogen, der skriver "støt nu op"? Det ville jeg være. Jeg er det. Hvorfor er der nogen, der synes det er nødvendigt at skrive den slags? Kan de da for fanden ikke bare ryste på hovedet for sig selv og lade være? Hvad vil de opnå?

                      MvH ChrisOB
                      Tjaa er jo samme sang om og om igen ;-)

                      Hvis det kan hjælpe ham kan jeg da afsløre at jeg på trods af en afstand på 130 km til Odense har mit navn stående på tavlen under Stiften for andet år i træk ( har så også kun været muligt i de to år )
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Principielt er jeg enig i det. Men forstår ikke helt den negative holdning til JHs handlinger i Tørnes-forpligtelsen. Vi hentede Falke, det var ikke klar om han har potential som 1. målmand men i hvert fald en god 2. målmand. Han blev desværre langtidskadet og JH handler hurtigt og henter en mand med potential som 2. målmand og fortæller at vi er ikke færdig på målmanspositionen. Så lad os vente hvad han bringer nok før vi fordømmer ham. I sidste ende kan man kun bedømme noget fornuftigt, hvis det er afsluttet. Det er fair og vågner ikke så nemt indtrykken at kritisere for at kritisere. Og efter vores sæsonstart har vi desuden grund for en positiv stemningen. Det går fremad tænker/håber/tror jeg.
                        Sådan formulerer man et modsvar. Ingen "grædekoner" eller "støt nu op" bullshit.

                        Men jeg er ikke enig i, at man først kan bedømme noget som fornuftigt, når det er afsluttet. I fodbold er det legitimt at være skeptisk på forhånd, også selv om du mener grundlaget er tyndt. At der er nogen der fordømmer er vel forventeligt på et forum der har med fodbold at gøre, så tag det ikke så tungt - selv de fordømmende dukker op på stadion og synger.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Tak, fordi i forsvare vores ytringsfrihed. Det er jo forfanden ikke Nordkorea vi lever.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Tjaa er jo samme sang om og om igen ;-)

                            Hvis det kan hjælpe ham kan jeg da afsløre at jeg på trods af en afstand på 130 km til Odense har mit navn stående på tavlen under Stiften for andet år i træk ( har så også kun været muligt i de to år )
                            Mit navn står der også. 😉 Jeg har så også kortere afstand.. :-) Derfor pisser det mig af, når nogen fyrer de linjer af.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Sådan formulerer man et modsvar. Ingen "grædekoner" eller "støt nu op" bullshit.

                              Men jeg er ikke enig i, at man først kan bedømme noget som fornuftigt, når det er afsluttet. I fodbold er det legitimt at være skeptisk på forhånd, også selv om du mener grundlaget er tyndt. At der er nogen der fordømmer er vel forventeligt på et forum der har med fodbold at gøre, så tag det ikke så tungt - selv de fordømmende dukker op på stadion og synger.

                              MvH ChrisOB

                              Jeg er endda ved at tro at de fordømmende er mere stabile støtter på stadion og har mere sjæl og hjerte med , end Lars Ligegyldig som maner til rygklapperi , rundkredspædagogik og hellere vil fortælle hinanden at alle er gode nok.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Tørnes er en erstatning for Falkesgaard. Falkesgaard var erstatning for Ousager. Vi mangler stadig en erstatning for Toppel.

                                Falkesgaard har gjort det ok men det gjorde Ousager jo også da han fik chancen ... Ingen af dem er dog så gode at de bør være 1. keeper i OB.

                                Vi mangler stadig en 1. keeper ... Alt andet vil være uansvarligt.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X