Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tørnæs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der kommer en målmand mere, mon ikke det bliver af højere klasse end dem vi har nu"
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-maalmand-mere

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Det er selvfølgelig posetivt at vi kigger efter endnu en målmand , men hvis det er Klaus Kludderhandske fra Karlslunde så er det sgu ligegyldigt ;-)

      Håber det er en styrkelse og ikke numerisk fyld blot for at have 3 målmænd i truppen.
      Det havde jeg slet ikke tænkt på som værende en mulighed, jeg håber godt nok at Jesper Hansen overrasker os her og henter fra øverste hylde.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Indtil videre har det sølle JH har bragt ind sikret en foreløbig 3. plads:)

        Hvorfor er Tørnes så ringe?

        Spørger af nysgerrighed - for jeg kan ikke selv huske hans kampe for Brøndby.
        Fordi at han tabte pladsen til 21-årige Falkesgaard i Brøndby, da de var i den største krise i klubbens historie, og havde brug for en der leverede mellem stængerne.

        Fordi at han tabte pladsen til Niklas Dannevang i Brønshøj. Samme Dannevang der efter lige pt. ikke kan tage med hænder i AC Horsens.

        Fordi at han i foråret ikke kunne spille sig til en kontraktforlængelse hos Tippeligaens bundprop med 12 point i 16 kampe, Sandefjord, på trods af at han fik 9 kampe, da 21-årige Busk havde skadesproblemer.

        Fordi at han som 29-årig kun lige har krydset de 100 seniorkampe, og aldrig er blevet solgt eller har skrevet en forhåndskontrakt med nogen klub, men har hustlet sig fra klub til klub.

        Jeg synes der er mange grunde til at være skuffet over, at Michael Tørnes lige nu er 1. målmand i OB...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
          Nu har vi så en besætning på to reservemålmand og en ung. Flot..
          Nej, til rådighed har vi kun en reservemålmand, den anden er langtidskadet, og en ung. For mig er det en fornuftig handling af JH efter Falkes skade. Det lyder at vi går nok efter en førstemålmand og sådan står vi der med en god besætning for sæsonen. Tørnes har kun 11 måneder, så det passer med tilbagevenden af Falke i næste sæson.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlæg
            Er jeg den eneste der mangler lyd på det klip?
            Jeg havde på begge

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Det havde jeg slet ikke tænkt på som værende en mulighed, jeg håber godt nok at Jesper Hansen overrasker os her og henter fra øverste hylde.
              Jeg tror de vil prøve

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Fordi at han tabte pladsen til 21-årige Falkesgaard i Brøndby, da de var i den største krise i klubbens historie, og havde brug for en der leverede mellem stængerne.

                Fordi at han tabte pladsen til Niklas Dannevang i Brønshøj. Samme Dannevang der efter lige pt. ikke kan tage med hænder i AC Horsens.

                Fordi at han i foråret ikke kunne spille sig til en kontraktforlængelse hos Tippeligaens bundprop med 12 point i 16 kampe, Sandefjord, på trods af at han fik 9 kampe, da 21-årige Busk havde skadesproblemer.

                Fordi at han som 29-årig kun lige har krydset de 100 seniorkampe, og aldrig er blevet solgt eller har skrevet en forhåndskontrakt med nogen klub, men har hustlet sig fra klub til klub.

                Jeg synes der er mange grunde til at være skuffet over, at Michael Tørnes lige nu er 1. målmand i OB...
                Måske du har ret, men kun hvis han bliver virkelig 1. målmand og hvis vi ikke går efter en videre målmand med gode kvalifikationer som 1. målmand. IMO er det i vores øjebliklikkelige situation fornuftig at skrive kontrakt med ham, men ser ham som reservemålmand.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Fordi at han tabte pladsen til 21-årige Falkesgaard i Brøndby, da de var i den største krise i klubbens historie, og havde brug for en der leverede mellem stængerne.

                  Fordi at han tabte pladsen til Niklas Dannevang i Brønshøj. Samme Dannevang der efter lige pt. ikke kan tage med hænder i AC Horsens.

                  Fordi at han i foråret ikke kunne spille sig til en kontraktforlængelse hos Tippeligaens bundprop med 12 point i 16 kampe, Sandefjord, på trods af at han fik 9 kampe, da 21-årige Busk havde skadesproblemer.

                  Fordi at han som 29-årig kun lige har krydset de 100 seniorkampe, og aldrig er blevet solgt eller har skrevet en forhåndskontrakt med nogen klub, men har hustlet sig fra klub til klub.

                  Jeg synes der er mange grunde til at være skuffet over, at Michael Tørnes lige nu er 1. målmand i OB...
                  Ret skal være ret . Tørnes blev skadet og derfor fik Falke chancen i BIF . Og selv i den værste krise i BIF med truende konkurs ville man ikke satse på Falke men brugte ham af nød . Så om den ene er bedre end den anden ved jeg sgu ikke . Falke er 24 og havde 8 kampe i ( nu 12 ) og det kan let ende med han heller ikke når de 100 som 29 årig .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg tror de vil prøve

                    Jeg kan heller ikke tro andet , både pga det niveau Falke har vist og pga det ikke vil være holbart med Tørnes som 1. keeper i længden .

                    Tørnes er en ok lappeløsning indtil Falke bliver klar.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ret skal være ret . Tørnes blev skadet og derfor fik Falke chancen i BIF . Og selv i den værste krise i BIF med truende konkurs ville man ikke satse på Falke men brugte ham af nød . Så om den ene er bedre end den anden ved jeg sgu ikke . Falke er 24 og havde 8 kampe i ( nu 12 ) og det kan let ende med han heller ikke når de 100 som 29 årig .
                      Tørnes blev skadet i en kamp ja, men var fuldt ud kampdygtig og på bænken i de sidste 5 kampe, da det skulle afgøres, og da valgte man at holde fast i den totalt uprøvede, fremfor ham der havde over 50 kampe for klubben. Det synes jeg fortsat var en interessant disposition i klubbens allermest kritiske periode.

                      Comment


                        Det er fandme en slem flok grædekoner der er i denne tråd. OB har fået en fantastisk start på sæsonen, og fremtiden tegner lys. Der er 14 dage tilbage af vinduet, og der sker ting både ud og ind af klubben. Støt nu op i stedet for at sidde ved tasterne og græde snot. Kent Nielsen skal nok sige sin mening hvis han er utilfreds med spiller materialet.
                        Forza Odense

                        Comment


                          Brøndby bastarder starter alle fra minus og skal arbejde sig op.

                          :-)

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Det er fandme en slem flok grædekoner der er i denne tråd. OB har fået en fantastisk start på sæsonen, og fremtiden tegner lys. Der er 14 dage tilbage af vinduet, og der sker ting både ud og ind af klubben. Støt nu op i stedet for at sidde ved tasterne og græde snot. Kent Nielsen skal nok sige sin mening hvis han er utilfreds med spiller materialet.
                            Forza Odense
                            Suk. Havde ellers håbet at slippe for den sædvanlige omgang "støt nu op" pladder fra frelste individer, men lo and behold - endnu én til samlingen. Dobbelt suk.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Det er fandme en slem flok grædekoner der er i denne tråd. OB har fået en fantastisk start på sæsonen, og fremtiden tegner lys. Der er 14 dage tilbage af vinduet, og der sker ting både ud og ind af klubben. Støt nu op i stedet for at sidde ved tasterne og græde snot. Kent Nielsen skal nok sige sin mening hvis han er utilfreds med spiller materialet.
                              Forza Odense
                              Har du nogen indikation på at vi grædekoner ikke møder op på stadion og støtter vores klub og de spillere som kommer på banen , både på søndag og de kommende kampe ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Har du nogen indikation på at vi grædekoner ikke møder op på stadion og støtter vores klub og de spillere som kommer på banen , både på søndag og de kommende kampe ?
                                Bliver du egentlig ikke træt af at skulle skrive den slags, hver gang der er nogen, der skriver "støt nu op"? Det ville jeg være. Jeg er det. Hvorfor er der nogen, der synes det er nødvendigt at skrive den slags? Kan de da for fanden ikke bare ryste på hovedet for sig selv og lade være? Hvad vil de opnå?

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X