Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tørnæs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sådan... Det andet vil også være dybt skuffende...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
      Det handler nok i virkeligheden ikke så meget om Tørnes alt det her. Det handler om, at Falkesgaard vel var tiltænkt en rolle som "prøvespiller" inden, at man fandt den rette klassekeeper, som skulle stå fremover. Falkesgaards skade har bare sat en kædereaktion i gang, som nu betyder, at vi må nøjes med Tørnes, som jeg på ingen måde synes er en god målmand. Tænkt på at han blev slået af holdet i Brønshøj, hvor han efter sigende skulle have være helt tåbeligt ringe. Jeg tror på ingen måde, at Jesper Hansen og Kent Nielsen sidder og klapper i deres hænder nu. De var bare nødt til at reagere eftersom, at Radza har vist sig svag hos reserverne og næsten ingen 1.holdserfaring har.
      Eksperimentet med at forsøge at spare penge , i håb om at en målmand med hele 7,5 kampes erfaring og som på ingen måde har været og aldrig ville komme i betragtning som 1. Keeper i BIF end ikke da de var dybt på røven og ikke ejede Kongens mønt slog i den grad fejl .
      Nu koster det spareeksperiment så lige en ekstra årsløn + signon fee , hvilket vel let er omkring 1/2 mill ialt .

      Det kan godt være kræmmer Jesper har været dygtig til at få lønbudgettet rettet til , men flere af hans tåbelige handler har altså kostet ekstra penge . Det syntes jeg lige man skal huske når man roser ham for sin økonomiske sans .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Eksperimentet med at forsøge at spare penge , i håb om at en målmand med hele 7,5 kampes erfaring og som på ingen måde har været og aldrig ville komme i betragtning som 1. Keeper i BIF end ikke da de var dybt på røven og ikke ejede Kongens mønt slog i den grad fejl .
        Nu koster det spareeksperiment så lige en ekstra årsløn + signon fee , hvilket vel let er omkring 1/2 mill ialt .

        Det kan godt være kræmmer Jesper har været dygtig til at få lønbudgettet rettet til , men flere af hans tåbelige handler har altså kostet ekstra penge . Det syntes jeg lige man skal huske når man roser ham for sin økonomiske sans .

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Endelig et positivt tegn!
          Afhængig af hvad det er man kigger efter ;-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Afhængig af hvad det er man kigger efter ;-)
            I bedste fald Trøje-nr. 30?!?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              I bedste fald Trøje-nr. 30?!?
              Så undgår vi nok at JH barometeret ryger i minus hos mig ;-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Eksperimentet med at forsøge at spare penge , i håb om at en målmand med hele 7,5 kampes erfaring og som på ingen måde har været og aldrig ville komme i betragtning som 1. Keeper i BIF end ikke da de var dybt på røven og ikke ejede Kongens mønt slog i den grad fejl .
                Nu koster det spareeksperiment så lige en ekstra årsløn + signon fee , hvilket vel let er omkring 1/2 mill ialt .

                Det kan godt være kræmmer Jesper har været dygtig til at få lønbudgettet rettet til , men flere af hans tåbelige handler har altså kostet ekstra penge . Det syntes jeg lige man skal huske når man roser ham for sin økonomiske sans .
                Den må du lige forklare for lidt langsomme mig.

                Vi kan godt blive enige om, at det har taget (for) længe med den keeper og det kan meget vel være fordi de har siddet lidt for tungt på pungen. Men hvad har det med signingen af Tørnes at gøre? Han bliver udelukkende hentet fordi Falkesgaard blev skadet.

                Hvis vi allerede havde hentet en klar 1.målmand (lad os sige Jesper Hansen) og Falkesgaard havde fået samme skade er jeg ret sikker på man alligevel havde hentet en 2.målmand for resten af sæsonen.

                I øvrigt ved jeg ikke hvor meget signon fee der er tale om her. Det er vel noget man som spiller kan forlange hvis man er lidt eftertragtet og reelt har andre muligheder "på samme hylde". Tørnes har måske haft nogle muligheder i nogle divisionsklubber så han er vel bare rigtig glad for at få en kontrakt og en chance i en superligaklub. Hvis der er tale om et signon fee tror jeg ikke det bliver til mange colaer på tanken.
                Last edited by Agbre; 13-08-2015, 16:00.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                  Brugerhandlinger
                  Følger

                  Martin Davidsen@mpbdavidsen
                  Har fået at vide fra OB-sportsdirektør Hansen, at OB fortsat leder efter en målmand. Trods Tørnes. #transferdk
                  https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...33370801127425
                  Alt andet ville også være uansvarligt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Den må du lige forklare for lidt langsomme mig.

                    Vi kan godt blive enige om, at det har taget (for) længe med den keeper og det kan meget vel være fordi de har siddet lidt for tungt på pungen. Men hvad har det med signingen af Tørnes at gøre? Han bliver udelukkende hentet fordi Falkesgaard blev skadet.

                    Hvis vi allerede havde hentet en klar 1.målmand (lad os sige Jesper Hansen) og Falkesgaard havde fået samme skade er jeg ret sikker på man alligevel havde hentet en 2.målmand for resten af sæsonen.

                    I øvrigt ved jeg ikke hvor meget signon fee der er tale om her. Det er vel noget man som spiller kan forlange hvis man er lidt eftertragtet og reelt har andre muligheder "på samme hylde". Tørnes har måske haft nogle muligheder i nogle divisionsklubber så han er vel bare rigtig glad for at få en kontrakt og en chance i en superligaklub. Hvis der er tale om et signon fee tror jeg ikke det bliver til mange colaer på tanken.
                    Hvis vi havde hentet Jesper Hansen , så havde Falke ganske enkelt ikke stået på mål mod AGF og dermed ikke kunnet begå sit drop som han så blev skadet på ;-)...

                    Der er temmelig sikkert tale om et ret lavt signon-fee .. Men mon ikke en nogenlunde habil agent har fået en slat ud af at OB er pressede ;-) ...
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Afhængig af hvad det er man kigger efter ;-)
                      Det forstår jeg ikke helt, hvordan skulle det kunne være andet end positivt?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Det forstår jeg ikke helt, hvordan skulle det kunne være andet end positivt?
                        Det er selvfølgelig posetivt at vi kigger efter endnu en målmand , men hvis det er Klaus Kludderhandske fra Karlslunde så er det sgu ligegyldigt ;-)

                        Håber det er en styrkelse og ikke numerisk fyld blot for at have 3 målmænd i truppen.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Lidt fra Tørnæs

                          http://www.fyens.dk/sport/OB-Elleve-...rtikel/2763560

                          Comment


                            Leif Rasmussen mener vi går efter en klassemålmand de næste par uger

                            http://www.fyens.dk/indland/Analyse-...rtikel/2763574

                            Comment


                              Nu har vi så en besætning på to reservemålmand og en ung. Flot..
                              Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                              Comment


                                Er jeg den eneste der mangler lyd på det klip?

                                Comment

                                Working...
                                X