Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tørnæs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    - Vi har hele sommeren været på udkig efter en målmand mere til vores trup, og med Michael Falkesgaards uheld i sidste weekend, har vi speedet processen op, siger Jesper Hansen.

    Det her citat siger ALT om, at der ikke var nogen planer om at hente en bedre målmand som fx Jesper Hansen. Ellers havde man jo speedet processen op og hentet ham (eller en anden god). Tørnæs var sikkert i kikkerten inden Falkes skade, og nu har man så skyndt sig. Flooooot arbejde. Lad os hente noget mere Brøndbyskrald. Mon ikke vi også kan smide Lars Høgh ud og erstatte ham med Mogens Krogh som træner?
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Tørnæs, Radza, U19

      Det kan blive dyrt sparede kroner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        - Vi har hele sommeren været på udkig efter en målmand mere til vores trup, og med Michael Falkesgaards uheld i sidste weekend, har vi speedet processen op, siger Jesper Hansen.

        Det her citat siger ALT om, at der ikke var nogen planer om at hente en bedre målmand som fx Jesper Hansen. Ellers havde man jo speedet processen op og hentet ham (eller en anden god). Tørnæs var sikkert i kikkerten inden Falkes skade, og nu har man så skyndt sig. Flooooot arbejde. Lad os hente noget mere Brøndbyskrald. Mon ikke vi også kan smide Lars Høgh ud og erstatte ham med Mogens Krogh som træner?
        Så sort og hvidt tror jeg ikke du kan se på det. Jeg tror stadig at Jesper Evian Hansen er en mulighed, eller målmænd på den hylde. Men vi skal også huske på at for sådanne målmænd, håber de på at der kommer bedre muligheder, og derfor kan de vente indtil slutningen af vinduet med at tage en beslutning om, hvor de vil hen.

        Lige nu manglede vi akut en målmand, da vi kun havde Radza tilbage, og derfor blev Tørnes hentet nu. Udtalelser skal du nok ikke ligge så meget i, det er jo typisk sådan at man ikke udtaler sig om noget, også selvom man skulle være tæt på en anden målmand. På den måde bliver der heller ikke skudt mod ham, for han har ikke lovet at der kommer flere målmænd, hvis det ikke skulle lykkedes at hente ham man har i kikkerten.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Tørnæs, Radza, U19

          Det kan blive dyrt sparede kroner.
          Skæbnens ironi, er at man skal bruge penge for at blive rig. Det er rent ud sagt pinligt, hvis ikke vi henter en klar førstemålmand.

          Comment


            Er Tørnes 1. keeper må vi håbe hans skavanker holder, ellers er komedien da fuldendt...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              Så sort og hvidt tror jeg ikke du kan se på det. Jeg tror stadig at Jesper Evian Hansen er en mulighed, eller målmænd på den hylde. Men vi skal også huske på at for sådanne målmænd, håber de på at der kommer bedre muligheder, og derfor kan de vente indtil slutningen af vinduet med at tage en beslutning om, hvor de vil hen.

              Lige nu manglede vi akut en målmand, da vi kun havde Radza tilbage, og derfor blev Tørnes hentet nu. Udtalelser skal du nok ikke ligge så meget i, det er jo typisk sådan at man ikke udtaler sig om noget, også selvom man skulle være tæt på en anden målmand. På den måde bliver der heller ikke skudt mod ham, for han har ikke lovet at der kommer flere målmænd, hvis det ikke skulle lykkedes at hente ham man har i kikkerten.
              Lige min tanke: men Falkes skade er måske en grim streg i regningen; er der råd til 4 målmænd?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Så sort og hvidt tror jeg ikke du kan se på det. Jeg tror stadig at Jesper Evian Hansen er en mulighed, eller målmænd på den hylde. Men vi skal også huske på at for sådanne målmænd, håber de på at der kommer bedre muligheder, og derfor kan de vente indtil slutningen af vinduet med at tage en beslutning om, hvor de vil hen.

                Lige nu manglede vi akut en målmand, da vi kun havde Radza tilbage, og derfor blev Tørnes hentet nu. Udtalelser skal du nok ikke ligge så meget i, det er jo typisk sådan at man ikke udtaler sig om noget, også selvom man skulle være tæt på en anden målmand. På den måde bliver der heller ikke skudt mod ham, for han har ikke lovet at der kommer flere målmænd, hvis det ikke skulle lykkedes at hente ham man har i kikkerten.
                Tjah, jeg er nu af den mening, at vi fans ofte køber al den købmandssnak lidt for nemt. Hvorfor kan andre klubber? Det er vel ikke en gylden regel gældende udelukkende for OB, at man altid skal vente til sidste minut og gå rundt på listefødder. Tørnes med et rystende ringe forsvar foran sig kan blive er dyrt bekendtskab, hvis vi ikke ligger godt til, når der skal gives tv-penge.

                Ja, gu er det dyrt at hente gode spillere. Jeg holder af at passe på pengene, men Jesper Hansen har simpelthen bragt for meget Horsensånd med ind i OB. Alting skal gøres billigt, men det kan sgu også blive for sølle, og det er Tørnes. Han er elendig og ikke velkommen i trøjen med mine øjne.

                Ham og Krygern kan for min skyld smutte til Malta og holde ferie de næste 12 måneder. Der er ikke lavet værre indkøb siden Denni Conteh!
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Lige min tanke: men Falkes skade er måske en grim streg i regningen; er der råd til 4 målmænd?
                  I dette tilfælde skal der
                  Går desværre nok ud over en ekstra på midten eller i CF

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Tjah, jeg er nu af den mening, at vi fans ofte køber al den købmandssnak lidt for nemt. Hvorfor kan andre klubber? Det er vel ikke en gylden regel gældende udelukkende for OB, at man altid skal vente til sidste minut og gå rundt på listefødder. Tørnes med et rystende ringe forsvar foran sig kan blive er dyrt bekendtskab, hvis vi ikke ligger godt til, når der skal gives tv-penge.

                    Ja, gu er det dyrt at hente gode spillere. Jeg holder af at passe på pengene, men Jesper Hansen har simpelthen bragt for meget Horsensånd med ind i OB. Alting skal gøres billigt, men det kan sgu også blive for sølle, og det er Tørnes. Han er elendig og ikke velkommen i trøjen med mine øjne.

                    Ham og Krygern kan for min skyld smutte til Malta og holde ferie de næste 12 måneder. Der er ikke lavet værre indkøb siden Denni Conteh!
                    Indtil videre har det sølle JH har bragt ind sikret en foreløbig 3. plads:)

                    Hvorfor er Tørnes så ringe?

                    Spørger af nysgerrighed - for jeg kan ikke selv huske hans kampe for Brøndby.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      NicolaiN, jeg håber, at du har ret, men jeg håbede også kun, at Thomas Mikkelsen havde fået en 1-årig kontrakt. Det blev som bekendt 4 år, og jeg frygter, at Tørnes ikke har ville skrive under på en kontrakt frem til jul eller næste sommer. Vi hænger garanteret på ham i minimum to år, og jeg tror heller ikke på, at der kommer en rigtig målmand i det her vindue. Glemt alt om Jesper Hansen i Evian. Han kommer IKKE! Nu har Vi Tørnes, så nu skal vi bare være glade, siger vores sportschef og lyder som en dum far, der prøver at sammenligne sin Opel Kadett fra 1979 med naboens nyindkøbte Ferrari.
                      Det handler nok i virkeligheden ikke så meget om Tørnes alt det her. Det handler om, at Falkesgaard vel var tiltænkt en rolle som "prøvespiller" inden, at man fandt den rette klassekeeper, som skulle stå fremover. Falkesgaards skade har bare sat en kædereaktion i gang, som nu betyder, at vi må nøjes med Tørnes, som jeg på ingen måde synes er en god målmand. Tænkt på at han blev slået af holdet i Brønshøj, hvor han efter sigende skulle have være helt tåbeligt ringe. Jeg tror på ingen måde, at Jesper Hansen og Kent Nielsen sidder og klapper i deres hænder nu. De var bare nødt til at reagere eftersom, at Radza har vist sig svag hos reserverne og næsten ingen 1.holdserfaring har.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Indtil videre har det sølle JH har bragt ind sikret en foreløbig 3. plads:)

                        Hvorfor er Tørnes så ringe?

                        Spørger af nysgerrighed - for jeg kan ikke selv huske hans kampe for Brøndby.
                        Fordi vores sportschef gør alt forkert, og OB er alt for uambitiøse. Du ved, de samme grunde som altid

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Indtil videre har det sølle JH har bragt ind sikret en foreløbig 3. plads:)

                          Hvorfor er Tørnes så ringe?

                          Spørger af nysgerrighed - for jeg kan ikke selv huske hans kampe for Brøndby.
                          jeg husker heller ikke særlig mange præstationer fra Tørnes i sin tid i BIF, men det der vækket uro hos mig er netop det, at vores forsvar har været akilleshælen, og det bliver ikke ligefrem styrket med en målmand, der siden sin tid i BIF har måttet begå sig i den norske og finske liga :/

                          Comment


                            Brugerhandlinger
                            Følger

                            Martin Davidsen@mpbdavidsen
                            Har fået at vide fra OB-sportsdirektør Hansen, at OB fortsat leder efter en målmand. Trods Tørnes. #transferdk
                            https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...33370801127425

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                              Brugerhandlinger
                              Følger

                              Martin Davidsen@mpbdavidsen
                              Har fået at vide fra OB-sportsdirektør Hansen, at OB fortsat leder efter en målmand. Trods Tørnes. #transferdk
                              https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...33370801127425
                              fedt! Det troede jeg sgu ikke.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                                Brugerhandlinger
                                Følger

                                Martin Davidsen@mpbdavidsen
                                Har fået at vide fra OB-sportsdirektør Hansen, at OB fortsat leder efter en målmand. Trods Tørnes. #transferdk
                                https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...33370801127425
                                Endelig et positivt tegn!

                                Comment

                                Working...
                                X