Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Er der ikke noget med at det forpligter sig til at bo i Odense når de skriver kontrakt?
    Det tvivler jeg godt nok på, i så fald må det være noget nyt. Ville i øvrigt også være rendyrket hykleri, når de tre sidste cheftrænere ikke har gjort det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det tvivler jeg godt nok på, i så fald må det være noget nyt. Ville i øvrigt også være rendyrket hykleri, når de tre sidste cheftrænere ikke har gjort det.
      Synes faktisk jeg har hørt det fra Drachmann

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Synes faktisk jeg har hørt det fra Drachmann
        Ok, skal ikke kunne afvise det. Jeg husker det nævnt som en fordel ved Henrik Hansen ansættelsen, men ikke som et krav.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
          Han kunne da også sagtens blive boende i København hvis han skiftede til AaB. Det tager under en time i fly.
          Det er rigtigt men det tager stadig tid at komme fra Kbh i lufthavnen, checkin og fra lufthavnen i sAalborg til træningsanlæget og retur hver dag ... am there...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Bash fører stort på Tipsbladet.dk's afstemning om bedste transfer - godt nok kun 139 stemmer so far, men alligevel....

            https://www.tipsbladet.dk/afstemning...ret-den-bedste

            Comment


              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
              Bash fører stort på Tipsbladet.dk's afstemning om bedste transfer - godt nok kun 139 stemmer so far, men alligevel....

              https://www.tipsbladet.dk/afstemning...ret-den-bedste
              Kadrii fører nu med 48% af de +500 stemmer
              siden 1887

              Comment


                Nogen, der ved om Tv3sport overhovedet snakkede om Bashkim i går, eller var det bare den sædvanlige sludder om de tre tophold?
                Last edited by Kappen1975; 01-09-2018, 09:19.

                Comment


                  Tv3sport gjorde. Kig på deres hjemmeside, så finder du det. De roste det og kaldte ham lidt en søn der kom hjem

                  Comment


                    "Dertil skal lægges, at fynboerne har skrevet kontrakt med Bashkim Kadrii, der lavede ni assists i sine sidste 11 kampe for Randers." https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...stande/7288824
                    Fortsæt gerne med det!

                    Comment


                      Bashkim Kadrii fortæller om, hvorfor han har taget tilbage til OB. Han fortæller også, at han er købt ind som angriber.

                      http://obstruktion.dk/kadrii-jeg-er-koebt-som-angriber/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Det tvivler jeg godt nok på, i så fald må det være noget nyt. Ville i øvrigt også være rendyrket hykleri, når de tre sidste cheftrænere ikke har gjort det.
                        Kenneth Emil har nævnt det også.

                        Følgende synes jeg er særligt interessant ift. Bashkim:

                        - både Bashkim og Jesper Hansen nævner at OB har strukket sig langt og at det har haft betydning. Jesper Hansen får endnu en gang pointeret, at han har meget begrænsede midler til st arbejde for, da han får tilføjet, at det har krævet en bestyrelsesbeslutning og ekstra økonomi at hente Bashkim. Vi har altså formentlig overbudt og/eller smidt store summer efter ham

                        - hvordan hænger det her sammen med det strategiske ophæng. Har vi knaldet penge af for Bashkim vi ikke havde? Er det bundet op på en mere langsigtet plan for OB, som vi blot ikke er blevet indviget i, eller er det et løst skud, der skal hindre OB i at rykke ned? Har man givet Bashkim lov til at bo i København selvom andre ikke får lov?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Kenneth Emil har nævnt det også.

                          Følgende synes jeg er særligt interessant ift. Bashkim:

                          - både Bashkim og Jesper Hansen nævner at OB har strukket sig langt og at det har haft betydning. Jesper Hansen får endnu en gang pointeret, at han har meget begrænsede midler til st arbejde for, da han får tilføjet, at det har krævet en bestyrelsesbeslutning og ekstra økonomi at hente Bashkim. Vi har altså formentlig overbudt og/eller smidt store summer efter ham

                          - hvordan hænger det her sammen med det strategiske ophæng. Har vi knaldet penge af for Bashkim vi ikke havde? Er det bundet op på en mere langsigtet plan for OB, som vi blot ikke er blevet indviget i, eller er det et løst skud, der skal hindre OB i at rykke ned? Har man givet Bashkim lov til at bo i København selvom andre ikke får lov?
                          Jeg tror muldvarpen er kommet op i ren desperation. Nu forsøger vi med dyre spillere fordi den hidtidige strategi åbenlyst ikke har virket og vi indtil for nylig lå sidst.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                            Jeg tror muldvarpen er kommet op i ren desperation. Nu forsøger vi med dyre spillere fordi den hidtidige strategi åbenlyst ikke har virket og vi indtil for nylig lå sidst.
                            Skal holdet bygges op, så nytter det jo heller ikke med flere, AK, Thrane, KEP, Kløve, Rømer, Kryger, Thomas Mikkelsen. vi skal en hylde højre ellers sidder vi fast i 7-12.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Kenneth Emil har nævnt det også.

                              Følgende synes jeg er særligt interessant ift. Bashkim:

                              - både Bashkim og Jesper Hansen nævner at OB har strukket sig langt og at det har haft betydning. Jesper Hansen får endnu en gang pointeret, at han har meget begrænsede midler til st arbejde for, da han får tilføjet, at det har krævet en bestyrelsesbeslutning og ekstra økonomi at hente Bashkim. Vi har altså formentlig overbudt og/eller smidt store summer efter ham

                              - hvordan hænger det her sammen med det strategiske ophæng. Har vi knaldet penge af for Bashkim vi ikke havde? Er det bundet op på en mere langsigtet plan for OB, som vi blot ikke er blevet indviget i, eller er det et løst skud, der skal hindre OB i at rykke ned? Har man givet Bashkim lov til at bo i København selvom andre ikke får lov?
                              Så kom PETER sgu alligevel og hjalp. Ingen tvivl at BH bare skulle landes. Og blev det. Angribere med kvalitet koster mere end OB ville betale- indtil nu.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Så kom PETER sgu alligevel og hjalp. Ingen tvivl at BH bare skulle landes. Og blev det. Angribere med kvalitet koster mere end OB ville betale- indtil nu.
                                Vi håber alle at kunne lande en BH på et tidspunkt

                                Comment

                                Working...
                                X