Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg husker det også som var det i går. Det var skrækkeligt at se på.

    I øvrigt synes jeg det er godt set af JH at sælge ham til F*CKerne, og lade dem betale for hans genoptræninger inden han forhåbentlig bliver en profil for os igen.
    😁
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Kunne man forestille sig, at Michelsen vælger at gå tilbage til en 4-4-2 bare med Bashkim venstrekanten? Det ville jo give noget helt andet dynamik med ham på en af kanterne, end dem vi havde før.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
        Kunne man forestille sig, at Michelsen vælger at gå tilbage til en 4-4-2 bare med Bashkim venstrekanten? Det ville jo give noget helt andet dynamik med ham på en af kanterne, end dem vi havde før.
        Kan man nok godt, på sigt. Det fungerede bare elendigt i de første to kampe, og lige nu tænker jeg overhovedet ikke, at man overvejer at gamble med noget der ser ud til at fungere udemærket. Men hvis resultaterne igen begynder at udeblive, tænker jeg da, at det bestemt er et sandsynligt scenarie.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
          Kunne man forestille sig, at Michelsen vælger at gå tilbage til en 4-4-2 bare med Bashkim venstrekanten? Det ville jo give noget helt andet dynamik med ham på en af kanterne, end dem vi havde før.
          Wingback :) i 3-5-2.
          Nej mon ikke han skal ligge sammen med Helenius, og så ryger AK på bænken.

          Comment


            Fantastisk med Baskhim tilbage! Den har jeg tidligere pure afvist, da andre foreslog ham. Er virkelig glad for han er tilbage. Håber, og tror faktisk også, han holder fysisk.

            Og så håber jeg VIRKELIG han er tiltænkt en angrebsplads, og intet ander. Får nærmest ticks ved tanken om at han skal konkurrere med jbl på venstre wingback
            Så egentlig gerne at vi skilte os af med helenius eller ak efter kadriis tilgang, men det tror jeg nu ikke på.
            Synes vi er en for meget i angrebet nu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Fantastisk med Baskhim tilbage! Den har jeg tidligere pure afvist, da andre foreslog ham. Er virkelig glad for han er tilbage. Håber, og tror faktisk også, han holder fysisk.
              Nærmere 2 for lidt :). Det vi har er ikke til top 6, håber NH kan skovle sig der op, men er ikke sikker
              Og så håber jeg VIRKELIG han er tiltænkt en angrebsplads, og intet ander. Får nærmest ticks ved tanken om at han skal konkurrere med jbl på venstre wingback
              Så egentlig gerne at vi skilte os af med helenius eller ak efter kadriis tilgang, men det tror jeg nu ikke på.
              Synes vi er en for meget i angrebet nu.
              nærmere 2 for lidt, ingen af dem vi har er til top 6 MJ bliver det, og måske kan Helenius komme derop men tvivler lidt på han bliver stabil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                Og så håber jeg VIRKELIG han er tiltænkt en angrebsplads, og intet ander. Får nærmest ticks ved tanken om at han skal konkurrere med jbl på venstre wingback
                Han har fået nr. 9, så jeg tror roligt vi kan regne med at det er til angrebspladsen. Jeg ved godt man ikke skal ligeså meget i numre, som man gjorde i gamle dage.. Men lige i denne sammenhæng, så tror jeg roligt vi kan regne med at tallet passer med positionen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Han har fået nr. 9, så jeg tror roligt vi kan regne med at det er til angrebspladsen. Jeg ved godt man ikke skal ligeså meget i numre, som man gjorde i gamle dage.. Men lige i denne sammenhæng, så tror jeg roligt vi kan regne med at tallet passer med positionen.
                  Kun klovnen Troels Beck kunne finde på sådan noget lort!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    nærmere 2 for lidt, ingen af dem vi har er til top 6 MJ bliver det, og måske kan Helenius komme derop men tvivler lidt på han bliver stabil.
                    Arh, ved ikke om jeg synes der er 2 for lidt ligefrem. Rom blev ikke bygget på en dag, men kadrii tilgangen er er en solid mursten i den forbindelse. Men 5 er nok èn for mange, og mathias risikerer at ryge for langt pm i køen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Han har fået nr. 9, så jeg tror roligt vi kan regne med at det er til angrebspladsen. Jeg ved godt man ikke skal ligeså meget i numre, som man gjorde i gamle dage.. Men lige i denne sammenhæng, så tror jeg roligt vi kan regne med at tallet passer med positionen.
                      Nr. 9 indikerer godt nok at han er indkøbt som stürmer, og intet andet vil give mening.
                      Jeg satser også på at man har snakket med ham om hvilken rolle man ser ham i, og at bashkim ville sige nej tak til en udsigt som wingback

                      Comment


                        Mon ikke bash har satset på AaB og da de skrev med Lucas, har han åbnet op for os?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Kun klovnen Troels Beck kunne finde på sådan noget lort!
                          Af nød.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                            Mon ikke bash har satset på AaB og da de skrev med Lucas, har han åbnet op for os?
                            Svært at sige hvad der har motiveret ham ? Randers var så sent som i går, stadig inde i billedet. Men havde ikke råd. Kadrii får en god løn i Odense, og som en anden skriver kan han blive boende i KBH. Måske også derfor han ikke havnede i Aalborg. Men velkommen til, vi har savnet noget power i det offensive.
                            Last edited by sinus; 31-08-2018, 20:54.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Svært at sige hvad der har motiveret ham ? Randers var så sent som i går, stadig inde i billedet. Men havde ikke råd. Kadrii får en god løn i Odense, og som en anden skriver kan han blive boende i KBH. Måske også derfor han ikke havnede i Aalborg. Men velkommen til, vi har savnet noget power i det offensive.
                              Han kunne da også sagtens blive boende i København hvis han skiftede til AaB. Det tager under en time i fly.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                                Svært at sige hvad der har motiveret ham ? Randers var så sent som i går, stadig inde i billedet. Men havde ikke råd. Kadrii får en god løn i Odense, og som en anden skriver kan han blive boende i KBH. Måske også derfor han ikke havnede i Aalborg. Men velkommen til, vi har savnet noget power i det offensive.
                                Er der ikke noget med at det forpligter sig til at bo i Odense når de skriver kontrakt?

                                Comment

                                Working...
                                X