Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Godt sagt. Tror nu heller ingen i diskussionen tænker andet, end at vi skal bakke op om Kasper på stadion. Han så virkeligt glad ud i Brøndby efter kampen og var lige henne og give en ven/familie(?) en knuser - fedt at se.

    I forhold til det med timing og de rigtige omstændigheder, så har du fat i noget helt centralt. Nogle gange klikker tingene bare, andre gange gør de ikke. Håber anden gang med nye trænere er lykkens gang for Kasper.
    Håber heller ikke, der reelt har været nogen tvivl om, at både jeg og andre ønsker det bedste for Kasper. Også at det lykkes for ham. Og at man ALTID skal støtte spillere, når de spiller kamp og heller aldrig skal forfølge spillere uden for banen. Uanset omstændigheder. Ever.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Suppe* - Kaffe skal ikke koge.
      Ja selvfølgelig.

      Min fejl

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Shit I koger meget kaffe på hvad i hver i sær synes om en given spiller.

        Er da glad for at I ikke gør det ved alle spillere, for så ville dette forum da være umuligt at læse noget på.

        I har forskellige meninger om forskellige personer, LEV NU MED DET.

        I holder med det samme fodbold hold, så fokuser nu på det som en samlet enhed der pt. har fået 6 point i de første to kampe, og så lad Kent Nielsen gøre det han er ansat til. Han stiller med stærkeste hold og det har pt. givet 6 point, i to kampe og det er vel ikke så skidt endda?
        +1

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Shit I koger meget kaffe på hvad i hver i sær synes om en given spiller.

          Er da glad for at I ikke gør det ved alle spillere, for så ville dette forum da være umuligt at læse noget på.

          I har forskellige meninger om forskellige personer, LEV NU MED DET.

          I holder med det samme fodbold hold, så fokuser nu på det som en samlet enhed der pt. har fået 6 point i de første to kampe, og så lad Kent Nielsen gøre det han er ansat til. Han stiller med stærkeste hold og det har pt. givet 6 point, i to kampe og det er vel ikke så skidt endda?
          Der er nogen der debatterer på en anden måde end dig... var det ikke mere rigtigt om du levede med det, og folk så ellers kan skrive hvad de vil hvornår de vil det..?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Der er nogen der debatterer på en anden måde end dig... var det ikke mere rigtigt om du levede med det, og folk så ellers kan skrive hvad de vil hvornår de vil det..?
            Meget enig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Der er nogen der debatterer på en anden måde end dig... var det ikke mere rigtigt om du levede med det, og folk så ellers kan skrive hvad de vil hvornår de vil det..?
              Jeg mener nu ikke de debatterer på en anden måde end mig.

              Men jeg mener bare at det stoppede med at være en debat da de gang på gang sagde de samme ting.
              Det er en debat når der kommer noget nyt ind over og man ikke bare skriver det samme 3 gange, det troede jeg at selv du vidst, ud fra at når du debatterer så kommer du som oftest med nye punkter ellers stopper du den, du plejer ikke at skrive de samme ting 3 gange, men det har muligvis ændret sig i løbet af sommeren, og så vil jeg da undskylde at du føler dig støt over det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Daniel Høegh blev også skadet på et tidspunkt, så det var også en faktor i, at Kasper Larsen kom ind. Men det handler vel bare om den vurdering af de samlede præstationer, øje på detaljen, der har gjort det for mig.

                Og dér har jeg, personligt, vurderet at der var og er mere at komme efter med hensyn til Daniel Høegh, end hos Kasper Larsen. Givet, Kasper Larsen er bedre med bolden end f.eks Lasse Nielsen, men det fortæller, desværre, ikke ret meget om den samlede kvalitet af Larsens pasningsspil. Han har, i min optik, alt for ofte placeringsvanskeligheder, og man sidder ikke med fornemmelsen af, at han pludselig kan blive så meget bedre, at vi f.eks sælger ham til en udenlandsk klub. Okay, der var så en udenlandsk klub, der hentede ham, men hvem af os havde lige set dén komme? Specielt efter Larsen i over 1 år havde præsteret på et meget lavt niveau.

                Jeg er helt med på, at jeg måske taler ham for meget ned. Men der er så sandelig også nogle her, der taler ham for meget OP. Somme tider sidder jeg altså med fornemmelsen af, at der er nogen her, der er nærmest allergisk overfor, at der er nogen, der kritiserer vores spillere, at de så går helt overboard i deres forsvar for dem. Snakker om "landshold", "Premier League" og kalder Kasper Larsen et "kæmpe talent". Skulle vi nu ikke lige...? Er godt klar over at noget af det, måske var ment som en overdrivelse, men overordnet set synes jeg, der er nogen der lider lidt af hukommelsessvigt, når de taler om "stabilt niveau" og tillægger Kasper Larsens 83 kampe en slags "numerisk" betydning i forhold til vurderingen Larsen kontra Daniel Høegh. Som om præstationerne og det faktum at vores forsvar, med Larsen i mange kampe var hullet som en si, og at Larsen havde sin del af ansvaret med adskillige fejlplaceringer og rystende usikker boldomgang.

                Og siger ting som "hvad med at bakke op om vores egne talenter"? som om det skulle være en uskreven regel, at vores unge talenter er hellige køer, som der bare ikke må røres ved. Som om det at sige "Han er ikke god nok" er det samme som "Han er ikke god". Som om jeg, vi, har kaldt Kasper Larsen for "talentløs", bare fordi man ikke kan se det store lys i ham. Jeg har endda medgivet, at han er startet godt; langt bedre end, jeg havde frygtet, og at der derfor er håb om, at jeg tager fejl. Men det er stadig ikke nok for nogle, som skriver som om, der allerede er i gang i det største karaktermord i nyere tid. Vi mangler bare, at ordet "hetz" tages op. Den gode gamle trawer.

                Jeg synes, stadig, ikke det er så slemt ikke at kunne se det store lys i Kasper Larsen. Men det er der, åbenbart, andre der synes, det er.

                Jeg synger ikke smædesange eller laver anti-Kasper Larsen bannere på stadion. Jeg opfordrer alle til at synge hans navn; det vil jeg også gøre selv, hvis sangen bliver startet; jeg vil opmuntre ham; og endda være mindre nervøs for hans tilstedeværelse i forsvaret, p.g.a hans overraskende fine præstationer i begge de to første kampe. Men jeg vil ikke lade være med at ytre min mening om hans overall potentiale, bare fordi der er nogle andre, der tror på dét.

                Jeg så større lys i Daniel Høegh, fordi han var langt bedre med bolden, og er derfor en moderne forsvarsspiller. Mit håb er at Kent Nielsen laver en "Rasmus Thelander" med Kasper Larsen, og får mere ud af ham, end jeg tror, der er, og så vil jeg glæde mig som en sindssyg over det. Men indtil videre er jeg stadig ikke overbevist.

                MvH ChrisOB
                Det bliver lige kort...
                + 1 her fra, hvad angår DH vs. KL, og hvad angår kritiksnakken... Der er kort og godt nogen der skulle melde sig ind i My Little Pony fanklubben...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Håber heller ikke, der reelt har været nogen tvivl om, at både jeg og andre ønsker det bedste for Kasper. Også at det lykkes for ham. Og at man ALTID skal støtte spillere, når de spiller kamp og heller aldrig skal forfølge spillere uden for banen. Uanset omstændigheder. Ever.

                  MvH ChrisOB
                  Chris, nu vi er ved det, er du så ikke sød at give din uforbeholdne mening om Tobias Grahns tid i OB. Jeg mener så klart, at vi to (eller var det en anden ..) havde en del debatter om det dengang, men jeg må ærligt indrømme, at jeg for længe siden har glemt din holdning til ham.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Jeg mener nu ikke de debatterer på en anden måde end mig.

                    Men jeg mener bare at det stoppede med at være en debat da de gang på gang sagde de samme ting.
                    Det er en debat når der kommer noget nyt ind over og man ikke bare skriver det samme 3 gange, det troede jeg at selv du vidst, ud fra at når du debatterer så kommer du som oftest med nye punkter ellers stopper du den, du plejer ikke at skrive de samme ting 3 gange, men det har muligvis ændret sig i løbet af sommeren, og så vil jeg da undskylde at du føler dig støt over det.
                    Jamen så er der vel ikke noget problem..? :-)

                    Det er dem der har en debat, så det må være dem der styrer det... at du eller jeg ikke mener det er debat betyder ikke at det ikke er det... Jeg er dog med på at du kan have en pointe, men jeg hopper ikke med den der med hvad der er "rigtigt og forkert", hvis det endelig skal være

                    Hvis jeg feks. keder mig ihjel af at læse andres mening for 5 gang, så er det 100% min egen skyld...
                    Last edited by Kaspernon; 29-07-2015, 08:59.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Jamen så er der vel ikke noget problem..? :-)

                      Det er dem der har en debat, så det må være dem der styrer det... at du eller jeg ikke mener det er debat betyder ikke at det ikke er det... Jeg er dog med på at du kan have en pointe, men jeg hopper ikke med den der med hvad der er "rigtigt og forkert", hvis det endelig skal være

                      Hvis jeg feks. keder mig ihjel af at læse andres mening for 5 gang, så er det 100% min egen skyld...
                      Du har helt ret.

                      Men det er bare det at når man nu læser det, fordi man tror og håber der står noget nyt er man lidt ked af det bagefter

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Chris, nu vi er ved det, er du så ikke sød at give din uforbeholdne mening om Tobias Grahns tid i OB. Jeg mener så klart, at vi to (eller var det en anden ..) havde en del debatter om det dengang, men jeg må ærligt indrømme, at jeg for længe siden har glemt din holdning til ham.
                        Min holdning til Grahn? Overordnet positiv på det sportslige, ku ikke li hans attituder. Det eneste jeg kan huske, jeg har debatteret om ham på er om hvor vidt jeg forstod dem, der ikke ku li ham. Ved ikke rigtigt hvor du vil hen med det?

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          :-)
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Nu så jeg ikke kampen, desværre. Startede Tobias Grahn inde og hvordan spillede han?

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Nu så jeg ikke kampen, desværre. Startede Tobias Grahn inde og hvordan spillede han?

                              MvT

                              Comment

                              Working...
                              X