Oprindeligt indsendt af guldtilob
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd BIF-OB
Collapse
X
-
efter pausen ser jeg gerne JJT blive bragt i spil, fysisk fylder han ikke så meget, men på bolden kan det kun være bedre end det vi har set indtil nu.
Begge backs har gjort det ok.. Oliver Lund rigtig godt og Kirkeskov lyste op mod slutningen.
KL havde en bommert der førte til mål, men har ellers gjort det okay.
Kigger vi på vores offensiv så ser vores venstre side med Kirkeskov og EL rigtig velfungerende ud, hvorimod vores højre side IMO har været lidt sløj, kun når falk er gået centralt eller søgt over i den anden side er der kommet noget ud af det. på toppen er jeg imponeret over det samarbejde der er mellem de 2 angribere. Festersen der går ned i banen og henter bolden mens KZ egentlig har gjort det der er forventet af ham og smider den flot i dybden til RF der stille og roligt kan ligge den af til Festersen der kan score på et tomt mål.
Men en boldsikker spiller ind på den centrale midtbane. eller man er lidt fræk og skubber RF ind centralt som en playmaker og smider EL op i angrebet da hans defensive aktioner alligevel er begrænset. men det ville bestemt ikke ligne KN at ændre spilsystem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pati924ob Se indlægefter pausen ser jeg gerne JJT blive bragt i spil, fysisk fylder han ikke så meget, men på bolden kan det kun være bedre end det vi har set indtil nu.
Begge backs har gjort det ok.. Oliver Lund rigtig godt og Kirkeskov lyste op mod slutningen.
KL havde en bommert der førte til mål, men har ellers gjort det okay.
Kigger vi på vores offensiv så ser vores venstre side med Kirkeskov og EL rigtig velfungerende ud, hvorimod vores højre side IMO har været lidt sløj, kun når falk er gået centralt eller søgt over i den anden side er der kommet noget ud af det. på toppen er jeg imponeret over det samarbejde der er mellem de 2 angribere. Festersen der går ned i banen og henter bolden mens KZ egentlig har gjort det der er forventet af ham og smider den flot i dybden til RF der stille og roligt kan ligge den af til Festersen der kan score på et tomt mål.
Men en boldsikker spiller ind på den centrale midtbane. eller man er lidt fræk og skubber RF ind centralt som en playmaker og smider EL op i angrebet da hans defensive aktioner alligevel er begrænset. men det ville bestemt ikke ligne KN at ændre spilsystem.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment