Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
    Til gengæld kan man se at BIF forsvaret ikke kan lide at spille mod Zohore :D Alt for meget fysik til dem.
    Hvordan klarer han sig ellers? Kommer han frem til nogle chancer ?

    Comment


      #62
      Mon JJT får chancen fra 2. Halvlegs start? Nok ikke men jeg ville ikke være nervøs ved at bringe ham.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Noerreby Se indlæg
        Hvordan klarer han sig ellers? Kommer han frem til nogle chancer ?
        Han lagde en kort stikning frem til Falk, som gav oplægget til Fester. Han er ikke spilopbyggende, men hver gang han har bolden fremme på banen er begge brøndby CF'ere halvvejs oppe på ryggen af ham og hænge.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
          Til gengæld kan man se at BIF forsvaret ikke kan lide at spille mod Zohore :D Alt for meget fysik til dem.
          Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
          Han lagde en kort stikning frem til Falk, som gav oplægget til Fester. Han er ikke spilopbyggende, men hver gang han har bolden fremme på banen er begge brøndby CF'ere halvvejs oppe på ryggen af ham og hænge.
          +1

          Godt at høre om ikke andet kan han trække nogle af deres forsvarer og skabe noget rum til Falk & Co.

          Comment


            #65
            Syntes også at Oliver Lund gør en god figur

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Mon JJT får chancen fra 2. Halvlegs start? Nok ikke men jeg ville ikke være nervøs ved at bringe ham.
              Kan ikke blive dårligere end dem der er der nu

              Comment


                #67
                Vil faktisk også rose Kirke .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                  Syntes også at Oliver Lund gør en god figur
                  Ham er jeg mere positivt overrasket over. Festersen var et rigtig godt køb, og han lever op til det.. Det forventede jeg også lidt.
                  Oliver var jeg dog i tvivl om, men han har været rigtig god i begge kampe.

                  Comment


                    #69
                    Det er helt klart på den centrale midt vi har problemer. Ari ud Greve ind.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Noerreby Se indlæg
                      Hvordan klarer han sig ellers? Kommer han frem til nogle chancer ?
                      Jeg synes han fungerer rigtig godt som spilstation, når der har været høje bolde. Han lægger dem godt af. Jeg synes også kombinationen af Zohore og Festerne virker fornuftig. I øvrigt ser det godt ud med Oliver Lund og Kirke har også gode aktioner frem af banen.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Vil faktisk også rose Kirke .
                        Synes han har været en af vores bedste. Arbejder benhårdt og får skabt rigtig meget. Synes egentligt også at Emil gør det godt.

                        Comment


                          #72
                          Hvem er værst? Ari eller Makri?

                          Comment


                            #73
                            Æv, havde sgu håbet der var offside. Ville have været fortjent, hvis de endelig havde fået nogle kendelser imod sig i vores indbyrdes kampe.

                            Comment


                              #74
                              David Nielsen mener at Falk er sikkert onside ved målet efter ekstra kig på billederne. (Info til dem der ikke kan se TV-billeder)

                              Comment


                                #75
                                Oliver Lund har haft en stor svipser, der kunne have skabt en stor Brøndby-chance. Dem har HJ også haft et par stykker af og sp har KL som bekendt kostet et mål. Kirkeskov har tydeligvis fået selvtillid og fylder meget fremad banen. Han har flere gange sat brøndbyerne på fart.

                                Comment

                                Working...
                                X