Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Hvem er værst? Ari eller Makri?
    Svært at vælge. Med Makrini har man da stadig håbet om at han bliver bedre i løbet af efteråret. Det har jeg ikke med Ari

    Comment


      #77
      Han er onside! Så fedt man. Fester er seriøst min nye yndling!
      Kirke er blomstret under KN og har virkelig vist gode takter i dag!
      målet var ikke falkes, men dårlig forsvarsspil af KL...
      Godt taget ned af pukki og inellem benene..

      OB spillet sig op -

      Comment


        #78
        efter pausen ser jeg gerne JJT blive bragt i spil, fysisk fylder han ikke så meget, men på bolden kan det kun være bedre end det vi har set indtil nu.
        Begge backs har gjort det ok.. Oliver Lund rigtig godt og Kirkeskov lyste op mod slutningen.
        KL havde en bommert der førte til mål, men har ellers gjort det okay.
        Kigger vi på vores offensiv så ser vores venstre side med Kirkeskov og EL rigtig velfungerende ud, hvorimod vores højre side IMO har været lidt sløj, kun når falk er gået centralt eller søgt over i den anden side er der kommet noget ud af det. på toppen er jeg imponeret over det samarbejde der er mellem de 2 angribere. Festersen der går ned i banen og henter bolden mens KZ egentlig har gjort det der er forventet af ham og smider den flot i dybden til RF der stille og roligt kan ligge den af til Festersen der kan score på et tomt mål.

        Men en boldsikker spiller ind på den centrale midtbane. eller man er lidt fræk og skubber RF ind centralt som en playmaker og smider EL op i angrebet da hans defensive aktioner alligevel er begrænset. men det ville bestemt ikke ligne KN at ændre spilsystem.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Hvem er værst? Ari eller Makri?
          De står for mig som lige ringe
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af pati924ob Se indlæg
            efter pausen ser jeg gerne JJT blive bragt i spil, fysisk fylder han ikke så meget, men på bolden kan det kun være bedre end det vi har set indtil nu.
            Begge backs har gjort det ok.. Oliver Lund rigtig godt og Kirkeskov lyste op mod slutningen.
            KL havde en bommert der førte til mål, men har ellers gjort det okay.
            Kigger vi på vores offensiv så ser vores venstre side med Kirkeskov og EL rigtig velfungerende ud, hvorimod vores højre side IMO har været lidt sløj, kun når falk er gået centralt eller søgt over i den anden side er der kommet noget ud af det. på toppen er jeg imponeret over det samarbejde der er mellem de 2 angribere. Festersen der går ned i banen og henter bolden mens KZ egentlig har gjort det der er forventet af ham og smider den flot i dybden til RF der stille og roligt kan ligge den af til Festersen der kan score på et tomt mål.

            Men en boldsikker spiller ind på den centrale midtbane. eller man er lidt fræk og skubber RF ind centralt som en playmaker og smider EL op i angrebet da hans defensive aktioner alligevel er begrænset. men det ville bestemt ikke ligne KN at ændre spilsystem.
            Syntes KL bliver fanget på vej frem og lader sig overraske at den høje bold som bliver smidt frem , bommert er måske lige hårdt nok , men en fejl ja .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #81
              Eller send Falk ind centralt og så Greve ind for Ari og så sæt ham ud på kanten.

              Comment


                #82
                Ari er simpelthen umulig.... smidt væk efter 3 sek fra bolden er givet op...

                Comment


                  #83
                  Ja, Ari har ikke niveauet. Han mangler teknik og overblik. Der er ikke tid til at tænke så meget, med det pres bif har lagt på os.

                  Comment


                    #84
                    BIF udnytter, til vores held, ikke deres dødbolde særligt godt.

                    Comment


                      #85
                      Tværtimod har det sendt os i kontra stort set hvergang de har haft hjørne

                      Comment


                        #86
                        Falkesgaard har de helt rigtige ideer i sine hurtige udspark, de mangler bare lige lidt præcision og føling.

                        Comment


                          #87
                          Oliver Lund mister bolden langt nede i banen men stormer tilbage og tilbageerobrer igen. Så sejt!!

                          Comment


                            #88
                            Tak for alle opdateringerne. Det er verdensklasse.

                            Comment


                              #89
                              Jonasson desværre skadet, kommer nok en udskiftning.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                                Falkesgaard har de helt rigtige ideer i sine hurtige udspark, de mangler bare lige lidt præcision og føling.
                                Det var da tæt på at blive til en stor chance.

                                Comment

                                Working...
                                X