Oprindeligt indsendt af Netsirk
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: Brøndby IF - OB, 26/7
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægArh, lad os nu være fair, og ikke få det til at lyde som om, Rønnow bare er gået efter $$. Han har formentlig godt vidst, at Hradecky var i BIF på lånt tid, han har fået mere i løn, han kommer til en klub der kæmper med i toppen og sågar spiller europæisk, så at insinuere at han bare har valgt BIF på grund af pengene er vidst lidt af en journalistisk stramning. Han har da bare valgt den klub, der både sportsligt og økonomisk var mest attraktiv.
Men han kan på intet tidspunkt have været sikker på at LH ville blive solgt i dette vindue.
Det har BIF ikke engang selv været sikker på, så tvivler på at Rønnow kunne vide det.
Han kunne i teorien have skulle sidde på bænket i 6 - 12 måneder, og så mener jeg har har lavet valget baseret lidt på penge.
Når LH nu bliver solgt, og BIF måske skal finde en ny målmand og tænker JH er billig og de så køber ham, så har han lige pludselig igen udsigt til at sidde på bænken, så har penge igen været en af grundene.
Men han har nok heller ikke haft andre bud at vælge imellem.
Men lad os da se hvad der sker.Last edited by QuesT; 23-07-2015, 10:45.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægDet kan du godt have ret I.
Men han kan på intet tidspunkt have været sikker på at LR ville blive solgt i dette vindue.
Det har BIF ikke engang selv været sikker på, så tvivler på at Rønnow kunne vide det.
Han kunne i teorien have skulle sidde på bænket i 6 - 12 måneder, og så mener jeg har har lavet valget baseret lidt på penge.
Når LR nu bliver solgt, og BIF måske skal finde en ny målmand og tænker JH er billig og de så køber ham, så har han lige pludselig igen udsigt til at sidde på bænken, så har penge igen været en af grundene.
Men lad os da se hvad der sker.
Jeg tror hverken af BiF, Rønnow eller Hradecky har været i tvivl om at planen var at Hradecky skulle sælges i dette vindue, så kan planer selvfølgelig mislykkedes, men grundlæggende har planen været at Rønnow max skulle vente til vinter med at blive 1. valg. Rønnow havde masser af andre bejlere, og har hele tiden holdt hårdt på at spilletid var den vigtigste faktor, så jeg nægter at tro på at han ville skifte til BiF, uden en seriøs plan om at han skulle være 1. valg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægHradecky staves med H. (Lidt forvirrende at du skriver LR)
Jeg tror hverken af BiF, Rønnow eller Hradecky har været i tvivl om at planen var at Hradecky skulle sælges i dette vindue, så kan planer selvfølgelig mislykkedes, men grundlæggende har planen været at Rønnow max skulle vente til vinter med at blive 1. valg. Rønnow havde masser af andre bejlere, og har hele tiden holdt hårdt på at spilletid var den vigtigste faktor, så jeg nægter at tro på at han ville skifte til BiF, uden en seriøs plan om at han skulle være 1. valg.
Det kan da sagtens passe at det var en seriøs plan at LH skulle sælges i dette vinduet, men det er ikke ensbetydende med at det vil ske.
Og jeg tror stadigvæk at Brøndby er ude efter en keeper der om ikke andet kan presse Rønnow maks.
Og i dette vil JH passe fint ind, om det så kommer til at ske skal jeg ikke kunne sige noget om, men jeg tror det er på den hylde de kigger, og kommer JH ind tror jeg ikke Rønnow får meget spilletid.
Brøndby går ikke ud og køber en sikker reserve keeper når man kigger på den skades historik Rønnow har, det nægter jeg simpelthen at tro på.
Comment
-
Rønnow blev lovet ved skiftet til BIF, at han ville blive førstemålmand når Hradecky blev solgt, og at det ville "ske inden for overskuelig fremtid". Jvf denne artikel: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...adecky/5656319
Ingen danske klubber, undtaget måske FCK, giver næsten fire millioner kroner for en andenmålmand. Brøndbys økonomi er ikke nær så stærk som mange tror, og de henter ikke både Jesper H og Rønnow."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJeg kan nu sagtens følge hvad du mener.
Rønnow lugtede penge i BIf, og det har han med garanti også fået.
Men sælger de Lukas køber de en ny første målmand ind, det er jeg ikke et sekund i tvivl om.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægKan jo også være at BIF var de eneste der kom med et seriøst bud , mens JH sad med hænderne i skødet ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægjo, eller at JH vurderede at man fik mere for pengene andetsteds? Vi andr det ikke. En ting er sikker, vi har ikke økonomi til at udkonkurrere ret mange klubber i DK... Og må finde de spillere de andre ikke har opdaget eller ønsker...
De der myter om vi står svagere i forhold til de fleste, og skal spise ukendte rester som andre ikke vil have, det holder altså ikke...
Vi har lige ansat historiens 2. dyreste træner i suppen(efter i øvrigt at have fyret den 3. dyreste i efteråret) og startet med at sikre ham 2 topscorere i deres respektive klubber... Det er jo så langt fra de der myter som noget kan blive...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSå er det vist heller ikke værre... OB skulle da meget gerne kunne udkonkurrere 95-99% af alle andre hold i DK...
De der myter om vi står svagere i forhold til de fleste, og skal spise ukendte rester som andre ikke vil have, det holder altså ikke...
Vi har lige ansat historiens 2. dyreste træner i suppen(efter i øvrigt at have fyret den 3. dyreste i efteråret) og startet med at sikre ham 2 topscorere i deres respektive klubber... Det er jo så langt fra de der myter som noget kan blive...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægKan det tænkes at der netop derfor ikke er råd til at gå i budkrig om en talentfuld, men forholdsvis uprøvet, keeper? At de andre områder har haft højere prioritet, så at sige."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet ville være en fornuftig disposition i mine øjne. Næste fire millioner for en 21-årig målmand, der har en slem skadeshistorik er lidt af et gamble. Jeg kan godt forstå, hvis Jesper H har sagt "hertil og ikke længere vil vi byde for Rønnow", og så er vi blevet overbudt. Sådan ville jeg nok også tænke, og jeg er ikke så konservativ som ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægUanset om Hradecky ville blive, eller de skulle købe en ny 1. målmand, ville Rønnow jo være henvist til bænken som udgangspunkt. Det har vel hele tiden været præmissen for ham. Jeg kan ikke se, at et evt. salg af LH gør nogen forskel for ham i den henseende...?Last edited by Entusiastens; 23-07-2015, 14:33.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægDet kan du godt have ret I.
Men han kan på intet tidspunkt have været sikker på at LH ville blive solgt i dette vindue.
Når LH nu bliver solgt, og BIF måske skal finde en ny målmand og tænker JH er billig og de så køber ham, så har han lige pludselig igen udsigt til at sidde på bænken, så har penge igen været en af grundene.
Men lad os da se hvad der sker.
Der var i hvert fald også OB.
Rønnow er tiltænkt pladsen som førstemålmand, det er der ingen tvivl om ... han ville aldrig skifte til BIF, hvis det ikke var det der var meningen.
Han er et stort talent og bliver kun bedre ... et udmærket skifte for ham og han er utvivlsomt bedre end Falkesgaard.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDer var i hvert fald også OB.
Rønnow er tiltænkt pladsen som førstemålmand, det er der ingen tvivl om ... han ville aldrig skifte til BIF, hvis det ikke var det der var meningen.
Han er et stort talent og bliver kun bedre ... et udmærket skifte for ham og han er utvivlsomt bedre end Falkesgaard.
At du mener de ikke køber en ny målmand ind der skal kæmpe med Rønnow om pladsen er lige så godt et gæt som mit, på at de henter en der skal kæmpe med Rønnow om pladsen.
Men vi får jo at se hvem af os der får ret, nu skal de lige sælge først.
Comment
Comment