Jeg har sgu en rigtig god fornemmelse i forhold til den kamp ....
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: Brøndby IF - OB, 26/7
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægDet ser ud til at vi slipper for raketski... Han er på vej til Frankfurt.
Synd for knægten men kan ikke lade være
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGriner min røv i laser når BIF så henter en ny målmand (evt Jesper Evian Hansen) og Rønnow må se sig henvist til bænken på ubestemt tid..
Synd for knægten men kan ikke lade være
Er fuldstændig ligeglad med BIF, sålænge vi får en ordentlig målmand.Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægFordi de så tager begge de målmænd, der var rygtet kraftigst til os?
Er fuldstændig ligeglad med BIF, sålænge vi får en ordentlig målmand.
Ved godt det er småligt og unfair måske. Men sådan har jeg det altså
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej. Det har intet med det at gøre. Jeg er bare blevet lidt skadesfro mht Rønnow
Rønnow lugtede penge i BIf, og det har han med garanti også fået.
Men sælger de Lukas køber de en ny første målmand ind, det er jeg ikke et sekund i tvivl om.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGriner min røv i laser når BIF så henter en ny målmand (evt Jesper Evian Hansen) og Rønnow må se sig henvist til bænken på ubestemt tid..
Synd for knægten men kan ikke lade væreØv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej. Det har intet med det at gøre. Jeg er bare blevet lidt skadesfro mht Rønnow
(Mindre barnlig overdrivelse forefindes måske i ovenstående)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægUanset om Hradecky ville blive, eller de skulle købe en ny 1. målmand, ville Rønnow jo være henvist til bænken som udgangspunkt. Det har vel hele tiden været præmissen for ham. Jeg kan ikke se, at et evt. salg af LH gør nogen forskel for ham i den henseende...?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægJeg er helt sikker på at Rønnov er tænkt som den nye starter. De har brugt flere millioner på at købe ham fri, han er udstyret med en ret stor kontrakt, og ikke mindst har Rønnov tidligere afvist større klubber end BiF fordi han var tænkt som reserve.Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJeg kan nu sagtens følge hvad du mener.
Rønnow lugtede penge i BIf, og det har han med garanti også fået.
Men sælger de Lukas køber de en ny første målmand ind, det er jeg ikke et sekund i tvivl om.
Comment
Comment