Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby IF - OB, 26/7

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg har sgu en rigtig god fornemmelse i forhold til den kamp ....

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Jeg har sgu en rigtig god fornemmelse i forhold til den kamp ....
      En sejr og man er i skyerne

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        En sejr og man er i skyerne
        det kunne være så fedt, jeg deler desværre ikke optimismen her. BIF spiller næppe 2 så dårlige SL kampe i træk
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det kunne være så fedt, jeg deler desværre ikke optimismen her. BIF spiller næppe 2 så dårlige SL kampe i træk
          Jeg sælger den også gerne for 1p. Men mærkligere ting er sket og på et eller andet tidspunkt skal lykkens gudinde vel runde OB igen

Comment

Det ser ud til at vi slipper for raketski... Han er på vej til Frankfurt.

Comment

Yeps. Her

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...adecky/5656319

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Det ser ud til at vi slipper for raketski... Han er på vej til Frankfurt.
                Griner min røv i laser når BIF så henter en ny målmand (evt Jesper Evian Hansen) og Rønnow må se sig henvist til bænken på ubestemt tid..
                Synd for knægten men kan ikke lade være

Comment

Griner min røv i laser når BIF så henter en ny målmand (evt Jesper Evian Hansen) og Rønnow må se sig henvist til bænken på ubestemt tid..
                  Fordi de så tager begge de målmænd, der var rygtet kraftigst til os?
                  Er fuldstændig ligeglad med BIF, sålænge vi får en ordentlig målmand.
                  Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                    Fordi de så tager begge de målmænd, der var rygtet kraftigst til os?
                    Er fuldstændig ligeglad med BIF, sålænge vi får en ordentlig målmand.
                    Nej. Det har intet med det at gøre. Jeg er bare blevet lidt skadesfro mht Rønnow
                    Ved godt det er småligt og unfair måske. Men sådan har jeg det altså

Comment

Nej. Det har intet med det at gøre. Jeg er bare blevet lidt skadesfro mht Rønnow
                      Jeg kan nu sagtens følge hvad du mener.
                      Rønnow lugtede penge i BIf, og det har han med garanti også fået.

Men sælger de Lukas køber de en ny første målmand ind, det er jeg ikke et sekund i tvivl om.

Comment

Uanset om Hradecky ville blive, eller de skulle købe en ny 1. målmand, ville Rønnow jo være henvist til bænken som udgangspunkt. Det har vel hele tiden været præmissen for ham. Jeg kan ikke se, at et evt. salg af LH gør nogen forskel for ham i den henseende...?
                        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

I sammenhængen BIF, findes småligt og unfair i min optik ikke. Hvad resten af fodbolddanmark har måtte stå model til af "konkurrenforvridning" ift. de to københavnerklubber, giver fuldkommen carte blanche, ryk frem til start uden at betale 400,-. Faktisk mener jeg det ville være fair, om vi alle blev udstyret med en seddel fra ordensmagten, der tilsagde os, at vi på et hvert givent tidspunkt, efter fornødenhed havde lov til at urinere på en hvilken som helst BIF/FCK ejendom der måtte ønskes. Come rain or sunshine ;)

(Mindre barnlig overdrivelse forefindes måske i ovenstående)

Comment

Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                            Uanset om Hradecky ville blive, eller de skulle købe en ny 1. målmand, ville Rønnow jo være henvist til bænken som udgangspunkt. Det har vel hele tiden været præmissen for ham. Jeg kan ikke se, at et evt. salg af LH gør nogen forskel for ham i den henseende...?
                            Jeg er helt sikker på at Rønnov er tænkt som den nye starter. De har brugt flere millioner på at købe ham fri, han er udstyret med en ret stor kontrakt, og ikke mindst har Rønnov tidligere afvist større klubber end BiF fordi han var tænkt som reserve.

Comment

Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                              Jeg er helt sikker på at Rønnov er tænkt som den nye starter. De har brugt flere millioner på at købe ham fri, han er udstyret med en ret stor kontrakt, og ikke mindst har Rønnov tidligere afvist større klubber end BiF fordi han var tænkt som reserve.
                              Hvis det er tilfældet, køber de vel ikke et nyt 'stort navn' som skal være 1. målmand? Men, man ved sæføli' aldrig med BIF....
                              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Jeg kan nu sagtens følge hvad du mener.
                                Rønnow lugtede penge i BIf, og det har han med garanti også fået.

Men sælger de Lukas køber de en ny første målmand ind, det er jeg ikke et sekund i tvivl om.
                                Arh, lad os nu være fair, og ikke få det til at lyde som om, Rønnow bare er gået efter $$. Han har formentlig godt vidst, at Hradecky var i BIF på lånt tid, han har fået mere i løn, han kommer til en klub der kæmper med i toppen og sågar spiller europæisk, så at insinuere at han bare har valgt BIF på grund af pengene er vidst lidt af en journalistisk stramning. Han har da bare valgt den klub, der både sportsligt og økonomisk var mest attraktiv.

Comment

Working...
                                X