Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reservekamp med Benjamin Kirsten på mål

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis vi ikke høre noget fra OB idag mht Kirsten må man vel gå ud fra at der foregår forhandlinger
    Nærmere at han er taget hjem, ogder ikke sker mere.

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Nærmere at han er taget hjem, ogder ikke sker mere.
      Endnu bedre. Vi leder videre så

Comment

Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
        Heh, nej de sidste år har ikke været nemme som OB fan..

ok, det har du måske også været, jeg har kun været herinde de sidste 14 dage, og det har bare overrasket mig hvor mange 'glasset-er-halvt-fyldt' indlæg jeg har set fra dig, måske fordi du førhen altid var optimistisk. Men hey, det kan også bare være fordi jeg selv er jubeloptimist på OBs vegne (for første gange i 5 år eller mere), og derfor bliver overrasket over at folk ikke deler min glæde :-)
        "Glasset-er-halvt-fyldt"-indlæg ville vel være optimistiske, hvorimod "glasset-er-halvt-tomt"-indlæg ville være pessimistiske?

/Johannes - flueknepper

Comment

Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
          Heh, nej de sidste år har ikke været nemme som OB fan..

ok, det har du måske også været, jeg har kun været herinde de sidste 14 dage, og det har bare overrasket mig hvor mange 'glasset-er-halvt-fyldt' indlæg jeg har set fra dig, måske fordi du førhen altid var optimistisk. Men hey, det kan også bare være fordi jeg selv er jubeloptimist på OBs vegne (for første gange i 5 år eller mere), og derfor bliver overrasket over at folk ikke deler min glæde :-)
          Ingen tvivl om at jeg har været meget negativ og for så vidt stadig er det ... Jeg syntes slet ikke at JH har gjort det godt nok men venter med en konklusion til d. 1. September men set over hans tid er han alene bestået på at vi ikke er rykket ned ... Handlerne er der ikke meget positivt at sige om ... Og så er jeg meget i tvivl om det er ham der fyrede TB eller om det kom oppefra ... Tror simpelthen ikke på at han har det der skal til ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Ingen tvivl om at jeg har været meget negativ og for så vidt stadig er det ... Jeg syntes slet ikke at JH har gjort det godt nok men venter med en konklusion til d. 1. September men set over hans tid er han alene bestået på at vi ikke er rykket ned ... Handlerne er der ikke meget positivt at sige om ... Og så er jeg meget i tvivl om det er ham der fyrede TB eller om det kom oppefra ... Tror simpelthen ikke på at han har det der skal til ..
            Det er svært at sige og vide hvor mange handler der er "afvist" af OB's sportsudvalg igennem JH's tid. Men han har heller ikke overbevist mig endnu. Men der er bestemt "pil op" i disse dage..
            Jeg fatter stadig bare ingenting af at vi ikke har lidt mere at skyde med i et vindue hvor vi har solgt for 9 mill og måske har brugt 5-6 mill i transfer og signon fee's. Der burde være 1,5-2 mill klar til en tidligere landsholdsmålmand af JH's klasse.. Og det vil tiden så vise om der er

Comment

Hvis vi nu havde haft held til at hente Rønnow, så var den position jo lukket, men der kom Brøndby jo i vejen. Jeg tænker at der derfor er penge, men at de første bud er røget til anden side.

Comment

Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
                Hvis vi nu havde haft held til at hente Rønnow, så var den position jo lukket, men der kom Brøndby jo i vejen. Jeg tænker at der derfor er penge, men at de første bud er røget til anden side.
                Jeg tænker mere om de gik til købet af Festersen istedet

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg tænker mere om de gik til købet af Festersen istedet
                  Det kan godt tænkes. Måske er det bare mit håb om at der findes en klar 1. keeper. Jeg tror dog at Falke kan blive en habil OB-keeper med tiden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
                    Det kan godt tænkes. Måske er det bare mit håb om at der findes en klar 1. keeper. Jeg tror dog at Falke kan blive en habil OB-keeper med tiden.
                    så er spørgsmålet vel Falke skal udvikle sig på bænken/2.holdet eller han skal opnå den uvurderlige rutine og erfaring det eneste sted han reelt kan. Med andre ord, skal han have tilliden, og skal vi leve med der der u-undgåligt vil komme fejl hvor vi som fans kan sidde og ryste på hovedet og tænke at vi må have en mere rutineret en af slagsen
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jeg vil sq have noget Onyzko (på banen) kvalitet ....
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Kent Nielsen er jo berømt for at give unge og urutinerede folk chancen. Måske har vi ligaens bedste målmand i klubben om 6 måneder, når falke får kampe hver weekend.

Comment

Hvordan er det med ham Kirsten? Blev der meldt ud, hvor længe han skulle være til prøvetræning? Hvornår kan en afklaring mon forventes?

Edit: Kan se, der står dette på ob.dk:
                          "Målmanden vil første gang træne med i OB fredag formiddag, og planen er, at han skal være i Odense frem til tirsdag."

Hmm, frem til tirsdag. Det var jo i forgårs. Er det ikke sært, at der ikke er meldt noget ud?
                          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

Han er rejst hjem igen. Nu ved man så hvad han står for, og kan hente ham senere i vinduet hvis vi får brug for en gardering. Hvis han ikke når at skrive et andet sted.
                            Der kommer muligvis en anden til prøvetræning i nærmeste fremtid.

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Han er rejst hjem igen. Nu ved man så hvad han står for, og kan hente ham senere i vinduet hvis vi får brug for en gardering. Hvis han ikke når at skrive et andet sted.
                              Der kommer muligvis en anden til prøvetræning i nærmeste fremtid.
                              Ok, tak for oplysningen
                              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Jeg vil sq have noget Onyzko (på banen) kvalitet ....
                                Siden han blev fyret i 2009 har vi haft:
                                Lindegaard
                                Carol
                                Rune P
                                Alexander Lund Hansen
                                Wessel
                                Krog
                                Nicolai Jørgensen
                                Toppel
                                JC
                                Ousager
                                Radza
                                Falke

Helt vanvittigt med så stor udskiftning på så vigtig en plads ....

Var det ikke på tide at vi satsede på et ordentligt navn med 5 års perspektiv i stedet for talenter og 2. målmænd ... En tidligere PL eller BL ville være rigtig fint ... Også selvom han er 30 ...

Så må det sq koste lidt ekstra ...

Comment

Working...
                                X