Oprindeligt indsendt af Dengsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Benjamin Kirsten
Collapse
X
-
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
-
Det er jo Wessels om igen. Jeg forstår ikke hvis vi henter en mand der har spillet 2. og 3. bedste række i Tyskland. Så kan vi ligeså godt give chancen til vores egen Radza. Jeg vil til en hver tid hellere satse på vores egne talenter, end at hente spillere som ikke umiddelbart er direkte forstærkninger (Kryger, Mikkelsen, Lado osv.).
Edit: Jeg tror dog også at det er en forhandlingstaktik. Vi er sikkert i forhandlinger med en anden, og prøver at presse måske både klub og spiller, ved at vise at vi har andre i spil til posten.Last edited by WhyNot?; 17-07-2015, 11:33.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægDet er jo Wessels om igen. Jeg forstår ikke hvis vi henter en mand der har spillet 2. og 3. bedste række i Tyskland. Så kan vi ligeså godt give chancen til vores egen Radza. Jeg vil til en hver tid hellere satse på vores egne talenter, end at hente spillere som ikke umiddelbart er direkte forstærkninger (Kryger, Mikkelsen, Lado osv.).
Edit: Jeg tror dog også at det er en forhandlingstaktik. Vi er sikkert i forhandlinger med en anden, og prøver at presse måske både klub og spiller, ved at vise at vi har andre i spil til posten.
Men tryg ved det er jeg sgutte
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægDet er jo Wessels om igen. Jeg forstår ikke hvis vi henter en mand der har spillet 2. og 3. bedste række i Tyskland. Så kan vi ligeså godt give chancen til vores egen Radza. Jeg vil til en hver tid hellere satse på vores egne talenter, end at hente spillere som ikke umiddelbart er direkte forstærkninger (Kryger, Mikkelsen, Lado osv.).
Edit: Jeg tror dog også at det er en forhandlingstaktik. Vi er sikkert i forhandlinger med en anden, og prøver at presse måske både klub og spiller, ved at vise at vi har andre i spil til posten.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægHehe, nej det er ikke det mest heldige navnVi skal bare vinde resten ....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægMåske vores kommende målmand? Jeg har aldrig hørt om ham før. 28 år fra 2. BundesligaTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
CVet er ikke imponerende, og vi kender jo ikke baggrunden. For et par år siden havde vi jo et mindre rend af prøvespillere; det er lidt stoppet i Jesper Hansens tid, men derfor kan det jo være fint at give en spiller chancen for at bevise sig. Tager Ja-hatten på og tænker at Kent godt kan finde ud af at sige fra, hvis det er en spiller, der bare ikke dur.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægSå vidt jeg har hørt fik OB ham tilbudt, til omkring 2 mill., men ville kun leje. Evian har brug for kapitalen og vil derfor ikke leje ud hvis de kan slippe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægCVet er ikke imponerende, og vi kender jo ikke baggrunden. For et par år siden havde vi jo et mindre rend af prøvespillere; det er lidt stoppet i Jesper Hansens tid, men derfor kan det jo være fint at give en spiller chancen for at bevise sig. Tager Ja-hatten på og tænker at Kent godt kan finde ud af at sige fra, hvis det er en spiller, der bare ikke dur.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Ved kun lidt om ham. Kirsten er en godt fyr, fanserne elsker ham meget. Han har erfaring men som målmand er han en "Toppel-fyr". Meget gode reaktioner men mange problemer med højr bolde og at herske i feltet. Tænker så at vi kunne have holde Toppel. Men lad os kun vente hvad Høghen siger..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægOg Dresden ville ikke forlænge ved kontraktudløb. Jeg er lettere forbeholden."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Envi Se indlægGiv nu manden en reel chance inden I helt bortdømmer ham ! Tror godt Lindegaard-ambitionsniveauet / drømme kan pakkes væk og realismen indfinde sig igen ;-)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment