Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvordan slutter 15/16?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Ove vil være The Fucking Man, om vi så vinder resten af kampene fra nu. Han reddede vores blege røv sidste sæson, og det vil jeg aldrig glemme ham for!
    Jeg har også været med hele vejen ned. Ove var vendepunket, He's the Man.
    Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

    Comment


      Jeg sagde inden sæsonen at ud fra de modstandere vi havde de første syv kampe, ville jeg tro at vi endte med 7 point. Efter vi fik 6 point i de to første kampe havde jeg ikke været tilfreds, hvis det havde vist sig at holde stik. Nu vinder vi i går og står med 10 point, efter en ret svær start, hvor vi har mødt både FCK, FCM, BIF, Randers og AaB, som vel alle må anses for at være dem som skal kæmpe om top 5-6, (sammen med os?).

      De næste 4 kampe har vi EFB (U), Viborg (H), SjE (U) og FCN (U), og kan vi stå med 7-9 point mere efter disse kampe kan vi vel godt være tilfredse. Så har vi efter 11 kampe, og 1/3 inde i sæsonen 17-19 point, hvilket vil give et pointsnit på 1,54 eller 1,72 alt efter om vi får 17 eller 19 point. Sidste sæson ville et pointsnit på 1,54 have givet os en 5. plads, og et pointsnit på 1,72 ville have givet os en 3. plads.

      Jeg ved godt at det er meget, hvis og hvis. Men efter 11 runder har vi mødt alle hold, og det pointsnit vi ender med der, kan godt give et billede af hvorhenne vi lander i denne sæson. Det bliver spændende at se.

      Comment


        Nu når vinduet er lukket, kan man bedre vurdere hvordan chancerne er i efteråret. Jeg er positivt overrasket over vores trup for resten af året. Mit første bud på en plads 5-7 ser jeg stadig som meget realistisk. Tror det spillemæssige bliver bedre som efteråret skrider frem. Og glæder mig til at se vores nye målmand i aktion.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Nu når vinduet er lukket, kan man bedre vurdere hvordan chancerne er i efteråret. Jeg er positivt overrasket over vores trup for resten af året. Mit første bud på en plads 5-7 ser jeg stadig som meget realistisk. Tror det spillemæssige bliver bedre som efteråret skrider frem. Og glæder mig til at se vores nye målmand i aktion.
          Meget enig. Plads 5-7 er ikke urealistisk; plads 6-8 kunne det lige så nemt være. Eneste men er hvis defensiven skvatter totalt sammen, men det tror jeg ikke på; derimod tror jeg stadig på en masse op- og nedture.
          Selv med Lasse tilbage, så har vi pt kun 3-4 fra sidste sæsons start-11er på samme position i den nuværende start-11er. Det giver nødvendigvis en hel del tilvænning, og jeg kunne nemt se os ligge på plads 8-9 til jul, hvorefter vi hiver os nogle pladser op til foråret.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Nu når vinduet er lukket, kan man bedre vurdere hvordan chancerne er i efteråret. Jeg er positivt overrasket over vores trup for resten af året. Mit første bud på en plads 5-7 ser jeg stadig som meget realistisk. Tror det spillemæssige bliver bedre som efteråret skrider frem. Og glæder mig til at se vores nye målmand i aktion.
            Kommer nok til at afhænge om HJ og LN kan holdes sig fit... Kan de det hedder den nok 5-6 plads.. Får vi skader og karantæner til en af dem der varer en 2-3 kampe hedder det nok nærmere 7-9...
            Glæder mig også til vores nye målmand

            Comment


              vinduet er lukket ja - og vi kender truppen....syntes dog stadig der er nogle spørgsmål - hvem foretrækker Kent i forsvaret? Diarra har på ingen måde overbevist, Lasse gjorde en fin figur (hører jeg) mod FCK - men han har jo stadig kun spillet en kamp. Foretrækker Kent virkeligt Diarra? Har svært ved at tro på det - men......

              Forsvaret er vores store problem - allerede udstillet ved OL's karantæne næste kamp - viser hvor skrøbeligt det er der nede bagved.

              Og hvad med de forreste - kan de blive ved med at producere de chancer der skal til - og score mål nok?

              Alle de ubekendte der trods alt stadig er sammenholdt med hvad der tyder på endnu en meget tæt sæson så tror jeg vi ender et sted mellem 10-6, lidt mere pessimistisk end i sommers hvor jeg vidst drømte om en 4. plads (forudsat alt flaskede sig)

              Lad os se om en 5-6 kampe så tror jeg vi har en mere klar ide om hvor vi bevæger os hen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                vinduet er lukket ja - og vi kender truppen....syntes dog stadig der er nogle spørgsmål - hvem foretrækker Kent i forsvaret? Diarra har på ingen måde overbevist, Lasse gjorde en fin figur (hører jeg) mod FCK - men han har jo stadig kun spillet en kamp. Foretrækker Kent virkeligt Diarra? Har svært ved at tro på det - men......

                Forsvaret er vores store problem - allerede udstillet ved OL's karantæne næste kamp - viser hvor skrøbeligt det er der nede bagved.

                Og hvad med de forreste - kan de blive ved med at producere de chancer der skal til - og score mål nok?

                Alle de ubekendte der trods alt stadig er sammenholdt med hvad der tyder på endnu en meget tæt sæson så tror jeg vi ender et sted mellem 10-6, lidt mere pessimistisk end i sommers hvor jeg vidst drømte om en 4. plads (forudsat alt flaskede sig)

                Lad os se om en 5-6 kampe så tror jeg vi har en mere klar ide om hvor vi bevæger os hen
                Så kampen i dag igen. Meget nemmere at ligge mærke til detaljer når man ikke sidder med hjertet oppe i halsen..
                Lasse var fantastisk... Burde have stemt på ham som MOM..
                Han var stærk i luften og i nærkampe.. Han var meget dirigerende og forsøgte hele tiden at opildne sine medspillere... Og så ringe er han altså ikke på bolden..
                De sidste 5 min prøvede han ved en hver lejlighed på at opildne publikum til at rejse sig og hjælpe med til at køre sejren i hus...

                Han var klasse og hvis han ikke vælges næste gang også er der simpelthen noget helt galt

                Comment


                  Vi ligger i den bedste halvdel efter 9 runder. Det er positivt. Mon ikke vi lander der når sæsonen er slut.. og der kommer nok både højder og bump resten af året.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Vi ligger i den bedste halvdel efter 9 runder. Det er positivt. Mon ikke vi lander der når sæsonen er slut.. og der kommer nok både højder og bump resten af året.
                    Det tror jeg du har ret i. Det bliver en lang og bumpet vej...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Vi ligger i den bedste halvdel efter 9 runder. Det er positivt. Mon ikke vi lander der når sæsonen er slut.. og der kommer nok både højder og bump resten af året.
                      holder vi det nuværende pointsnit så jo...1,44 vil give os 47,5 point - sidste sæson gav 48 point en 5. plads - så jo top 6 er stadig en mulighed.
                      Men tror også sagtens vi kan ende meget tæt på den alvorlige plads. Det er igen i år latterligt tæt, vi har 5 point til 11. pladsen og 5 point til 1. pladsen. Så endnu er det jo helt umuligt at komme med et kvalificeret gæt på hvor det ender. Vi skal eksempelvis ikke have for mange skader til nøgle personer - fx. Lasse Nielsen ude i lang tid - ville sgu være ret grimt lige pt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        holder vi det nuværende pointsnit så jo...1,44 vil give os 47,5 point - sidste sæson gav 48 point en 5. plads - så jo top 6 er stadig en mulighed.
                        Men tror også sagtens vi kan ende meget tæt på den alvorlige plads. Det er igen i år latterligt tæt, vi har 5 point til 11. pladsen og 5 point til 1. pladsen. Så endnu er det jo helt umuligt at komme med et kvalificeret gæt på hvor det ender. Vi skal eksempelvis ikke have for mange skader til nøgle personer - fx. Lasse Nielsen ude i lang tid - ville sgu være ret grimt lige pt
                        En længere skadespause til Lasse, Oliver og Koval.. så ser det skidt ud! Der er vi simpelthen for tyndt besat.

                        Jeg tror og håber på en top 6 og en pokaltitel ;-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Vi ligger i den bedste halvdel efter 9 runder. Det er positivt. Mon ikke vi lander der når sæsonen er slut.. og der kommer nok både højder og bump resten af året.
                          Hvis vi skal ende i den bedste halvdel, så skal vi oppe os. Udover FCK og FCM, så er AaB og Randers bedre end os, og BIF bliver desværre nok ikke ved med at nosse i det over en hel sæson. Det efterlader os sammen med en stribe hold, som vi skal konkurrere med om en 6.plads, og sammenlignet med FCN, Esbjerg, AGF og Sønderjyske kan jeg ikke lige pt se os som selvskrevne til toppe det felt - Håbede på en 5.-8.plads; synes plads 7-8 ser mest sandsynlig ud, men det kan blive lavere.
                          Håber mest af alt, at der begynder at komme mere form på spillet, og at vi kan fighte os til nogle points som mod BIF og FCK.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            En længere skadespause til Lasse, Oliver og Koval.. så ser det skidt ud! Der er vi simpelthen for tyndt besat.

                            Jeg tror og håber på en top 6 og en pokaltitel ;-)
                            Det kan desværre være slut allerede om 48 timer med det ønske.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Hvis vi skal ende i den bedste halvdel, så skal vi oppe os. Udover FCK og FCM, så er AaB og Randers bedre end os, og BIF bliver desværre nok ikke ved med at nosse i det over en hel sæson. Det efterlader os sammen med en stribe hold, som vi skal konkurrere med om en 6.plads, og sammenlignet med FCN, Esbjerg, AGF og Sønderjyske kan jeg ikke lige pt se os som selvskrevne til toppe det felt - Håbede på en 5.-8.plads; synes plads 7-8 ser mest sandsynlig ud, men det kan blive lavere.
                              Håber mest af alt, at der begynder at komme mere form på spillet, og at vi kan fighte os til nogle points som mod BIF og FCK.
                              selvskrevne - nej, men dog med mulighed for at blande os i det felt - og så kan det så næsten blive alt fra 6 - 10. For som det ser ud nu så kommer vi ikke forbi den top 5 du nævner der

                              Comment


                                de næste 3 runder kan give et fingerpeg om hvor vi ender henad; SDJR (U), FCN (U) og SDJR (H) ikke ligefrem let sådan som Sønderjydske klare sig for tiden - men drømmer vi om top 6 skal der hentes en del point i de kampe.

                                - og så håber jeg vi kommer til at se noget mere stabilt spil på banen....

                                Comment

                                Working...
                                X