Million dollar question: Hvordan streamer man stregerne i udlandet søndag?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Hobro - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg***Det bliver nok kirkeskov der spiller. Og har ikke meget at have det i, når jeg siger at jeg gerne så Barrett spille. Men de rapporter og de få gange jeg har set ham spille - har jeg set en back der er utrolig arbejdsivrig og som rigtig gerne vil frem i banen. Hvis man bruger Ari/Diarra/JJT og Markini på midten - så ville det være fint med to backer der gerne vil med frem i overlaps med mere
Og i den tid Kirkeskov var på VB, så lå Ari på midtbanen.
Comment
-
Jeg var nede og se træningen i tirsdags, og der imponerede Diarra mig utrolig meget. Sikre pasninger med både venstre og højre ben, godt overblik og på trods af han er spinkel har han umiddelbart en god fysik og fylder en del :-)
Dog var han ikke vildt snakkende selvom ham forsøgte :-) ham eller JJT kunne jeg godt tænke mig at se afprøvet :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægTil træning i dag da de spillede reserver mod 1. hold, lignede det at Kent prøvede med både Ari og med Kirkeskov på VB.
Og i den tid Kirkeskov var på VB, så lå Ari på midtbanen.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvad lavede Kirkeskov mens Ari var på vb. og hvem var på midten sammen med Makrini...Azer/Greve måske
Som jeg husker det (var omringet af 3 børn), så var Azer på reserveholdet hele tiden.
I midterforsvaret stod Lasse på sidelinien på et tidspunkt, og har så nok byttet med KL eller HJ.
Zohore stod også på sidelinien på et tidspunkt. Mener Festersen var inde hele tiden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen hvem spillede på midten når Ari var på back?
Så kan det måske have passet med vi gik over i en 4-4-2, med Festersen/Zohore i front, mens Falk tog den offensive midt (og Ari på VB).
Men det er rent gætværk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægJa, der bliver jeg dig svar skyldig. Jeg syntes Desler og Falk var på banen hele tiden, så måske Falk har ligget bag Festersen når Ari var på midten (i en 4-4-1-1).
Så kan det måske have passet med vi gik over i en 4-4-2, med Festersen/Zohore i front, mens Falk tog den offensive midt (og Ari på VB).
Men det er rent gætværk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOkay. Tak anywho
Men vi er klogere på søndag
De fleste af spillerne var i øvrigt flinke til at hilse og give autografer.
Lige bortset fra Emil Larsen, for hvem det virkede som om det bare skulle overstås hurtigst muligt. Sjovt som ens fordomme nogen gange bliver bekræftet.
Og fedt at se Høgh'en på stadion! Super flink og smilende som altid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægHe he, det var så lidt.
Men vi er klogere på søndag
De fleste af spillerne var i øvrigt flinke til at hilse og give autografer.
Lige bortset fra Emil Larsen, for hvem det virkede som om det bare skulle overstås hurtigst muligt. Sjovt som ens fordomme nogen gange bliver bekræftet.
Og fedt at se Høgh'en på stadion! Super flink og smilende som altid
Vi glæder os alle til søndag
Comment
-
med tanke på KN's tendens til at spille en decideret defensiv midt og offensiv midt, så kunne et frækt bud på en opstilling være:
EDIT: 442 med diamanten på midten, også skal jeg lige finde ud af hvordan jeg beholder mellemrum når jeg laver opstilling :b
Falke
Lund Hallgrimer K. Larsen Kirkeskov
Makrini
Desler E. Larsen
Falk
Festersen Zohore
Personligt ville jeg nu godt have beholdt Lasse Nielsen i forsvaret, men ikke på bekostning af K. Larsen, og eftersom Hallgrimur har fået bindet er han velsagtens selvskrevet.
Jeg ved godt at Ari spillede på midten i seneste testkamp, men når man tænker på hvor meget KN tidligere har fortrukket en stærk dybt liggende spilfordeler og en mere teknisk offensiv spiller som f.eks. Kusk og Thomsen, så er det ikke helt urealistisk at Falk flyttes derind.
Venstrebacken er udelukkende valgt på baggrund af netop træningskampene, men mon ikke den position kommer til at have megen rotation i år, alt efter hvem vores modstander er?
Bænken er vel heller ikke helt åndsvag med Radza, L. Nielsen, L. Jensen, JJT, Mikkelsen, Lado og Diarra.Last edited by Vasi; 17-07-2015, 15:04.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlægmed tanke på KN's tendens til at spille en decideret defensiv midt og offensiv midt, så kunne et frækt bud på en opstilling være:
EDIT: 442 med diamanten på midten, også skal jeg lige finde ud af hvordan jeg beholder mellemrum når jeg laver opstilling :b
Falke
Lund Hallgrimer K. Larsen Kirkeskov
Makrini
Desler E. Larsen
Falk
Festersen Zohore
Personligt ville jeg nu godt have beholdt Lasse Nielsen i forsvaret, men ikke på bekostning af K. Larsen, og eftersom Hallgrimur har fået bindet er han velsagtens selvskrevet.
Jeg ved godt at Ari spillede på midten i seneste testkamp, men når man tænker på hvor meget KN tidligere har fortrukket en stærk dybt liggende spilfordeler og en mere teknisk offensiv spiller som f.eks. Kusk og Thomsen, så er det ikke helt urealistisk at Falk flyttes derind.
Venstrebacken er udelukkende valgt på baggrund af netop træningskampene, men mon ikke den position kommer til at have megen rotation i år, alt efter hvem vores modstander er?
Bænken er vel heller ikke helt åndsvag med Radza, L. Nielsen, L. Jensen, JJT, Mikkelsen, Lado og Diarra.
Bænken....hmm....den viser vel ret godt forskellen mellem top og bund i Superligaen - bredden, du ved.
Lige med undtagelse af Lasse Nielsen (og så måske vores jeg kommende yndling JJT), så er der ikke ret meget kvalitet over den. "Skræmmende" at tænke på, hvordan vi for blot 3-4-5 år siden havde kæmpe "vanskeligheder" med at undgå at få de allerbedste på bænken, når der skulle sættes et hold....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægBænken....hmm....den viser vel ret godt forskellen mellem top og bund i Superligaen - bredden, du ved.
Lige med undtagelse af Lasse Nielsen (og så måske vores jeg kommende yndling JJT), så er der ikke ret meget kvalitet over den. "Skræmmende" at tænke på, hvordan vi for blot 3-4-5 år siden havde kæmpe "vanskeligheder" med at undgå at få de allerbedste på bænken, når der skulle sættes et hold....Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægAlt efter, hvordan start-elveren bliver, så har vi Lasse Nielsen, Azer, JJT, Greve og Zohore (og Momo, L. Jensen, Lado/Mikkelsen, Kryger, Barrett, M. Pedersen) på bænken. Det er da ok. Ikke prangende, men heller ikke alarmerende.
Comment
-
Ah, glemte Azer - han får nok Diarras plads på bænken, angående Barret så er han vel lige så ukendt som den sagnomspundne Timmi :b
Men med AK i truppen også, så er jeg ikke sååå ked af vores bænk igen. Klart vi ikke har top 3 bredden, men bortset fra måmand mener jeg vi har en fornuftig bredde til en midt placering.
Comment
Comment