Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    og EB er jo altid en supertroværdig kilde...
    Skal jeg ikke gøre mig klog på men da mindst lige så troværdig som spekulationer og gætterier ... Og JH's historie er imod ham ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Altså nu har der jo lige været rygter om Emil til Tyskland så den ligger jo lige for. Har de andre så problemer med bentøjet.....giver det endnu mere mening. Især da der jo stadig kan lande et tilbud på Falk i sidste sekund.
      det eneste der undre er hvis JH er faldet til patten.....så kunne han fandme have gjort det noget før.
      Det vel bare blevet mere akut med festersens skade..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Hvis det er sandt faldt min agtelse for jh endnu en tand.....
        Men ville det være ok at trække et køb to uger i håb om at spare et par 100.000, velvidende at både Festersen og Zohore har knæproblemer og måske ikke kan spille fuldt ud i kampene op til transferdeadline?

        Havde de to ikke haft knæproblemer var pokerspiller vel fortsat.

        Comment


          Is på, Festersen trænede fuldt med i dag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Is på, Festersen trænede fuldt med i dag.
            Yessssss

            Comment


              Vigtigt.

              Comment


                MT(ikke Mads Toppel)
                OL HJ LN MK
                RF MEM JJT EL
                KZ RF

                Comment


                  Alle parter er tilfredse

                  http://www.bt.dk/superligaen/aab-che...penge-paa-ak47

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af D.Rolver Se indlæg
                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...griber/5685968

                    Hold nu fast 750.000 kr. for 4 mdr. håber ikke det er sandt..
                    Måske var vi taberen i Pokerspillet, men vi fik trods alt AK og det er jo ikke 750.000 for meget.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Måske var vi taberen i Pokerspillet, men vi fik trods alt AK og det er jo ikke 750.000 for meget.
                      Billigere end Mikkelsen😁
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Billigere end Mikkelsen
                        Hvem?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvem?
                          Vejles nye topscorer.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Vejles nye topscorer.

                            MvT
                            Hahaha om han så scorer 30 kasser, så hellere AK hurtigst muligt. Vores offensiv vil blive så uhyggelig giftig med AK i form og festersen ved siden af. Jeg glæder mig til Kent får AK integreret i truppen og vi får en frygtindgydende frontduo i superligaen. Det bliver ikke meget giftigere end med festersen og AK i front. Har vi falk og emil vil det være den mest fantastiske duo i flere år. Skarphed i positioneringerne og i afslutningerne. Jeg håber det holder, for så er vi top 4 i år!!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Hahaha om han så scorer 30 kasser, så hellere AK hurtigst muligt. Vores offensiv vil blive så uhyggelig giftig med AK i form og festersen ved siden af. Jeg glæder mig til Kent får AK integreret i truppen og vi får en frygtindgydende frontduo i superligaen. Det bliver ikke meget giftigere end med festersen og AK i front. Har vi falk og emil vil det være den mest fantastiske duo i flere år. Skarphed i positioneringerne og i afslutningerne. Jeg håber det holder, for så er vi top 4 i år!!
                              4 gode er ikke nok, når resten er så forholdsvis ringe og især de 4 centrale defensive kræfter slet ikke er stærke nok.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Og nu rygtes Kasper Larsen solgt. Så skal der jo komme en markant ny central forsvarer.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X