Oprindeligt indsendt af cykelmyggen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen hjem Anders K.
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægAltså nu har der jo lige været rygter om Emil til Tyskland så den ligger jo lige for. Har de andre så problemer med bentøjet.....giver det endnu mere mening. Især da der jo stadig kan lande et tilbud på Falk i sidste sekund.
det eneste der undre er hvis JH er faldet til patten.....så kunne han fandme have gjort det noget før.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægHvis det er sandt faldt min agtelse for jh endnu en tand.....
Havde de to ikke haft knæproblemer var pokerspiller vel fortsat.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af D.Rolver Se indlæghttp://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...griber/5685968
Hold nu fast 750.000 kr. for 4 mdr. håber ikke det er sandt..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægMåske var vi taberen i Pokerspillet, men vi fik trods alt AK og det er jo ikke 750.000 for meget."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægVejles nye topscorer.
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægHahaha om han så scorer 30 kasser, så hellere AK hurtigst muligt. Vores offensiv vil blive så uhyggelig giftig med AK i form og festersen ved siden af. Jeg glæder mig til Kent får AK integreret i truppen og vi får en frygtindgydende frontduo i superligaen. Det bliver ikke meget giftigere end med festersen og AK i front. Har vi falk og emil vil det være den mest fantastiske duo i flere år. Skarphed i positioneringerne og i afslutningerne. Jeg håber det holder, for så er vi top 4 i år!!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment