Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
    Eller optrapper konflikten. Nu har AaB i hvert fald en "undskyldning" og kan ikke længere klantres for, at han ikke spiller, da de jo har givet ham mulighed for spilletid i en større klub.
    tjo - men den åbenlyse konflikt er der vel ikke - AK har mig bekendt, klogeligt, holdt sin kæft hidtil.

    Det er vel reelt kun os fans (officielt) der hungre og tørster efter han dukker op

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      tjo - men den åbenlyse konflikt er der vel ikke - AK har mig bekendt, klogeligt, holdt sin kæft hidtil.

      Det er vel reelt kun os fans (officielt) der hungre og tørster efter han dukker op
      AK har mig bekendt ikke sagt nej noget officielt nej, men mon ikke han gør det internt.
      Og medierne forsøger jo hver uge at optrappe konflikten.
      Jeg tror i hvert fald ikke at et nej mørner dem på nogen måde..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
        AK har mig bekendt ikke sagt nej noget officielt nej, men mon ikke han gør det internt.
        Og medierne forsøger jo hver uge at optrappe konflikten.
        Jeg tror i hvert fald ikke at et nej mørner dem på nogen måde..
        nej og mon ikke vi hører noget fra ham når han engang er landet i OB, men lige nu kan han jo skulle blive i det nordjydske 5 mdr endnu - ingen grund til sådan helt åbenlyst at ytre sig om sin utilfredshed.

        Og mon ikke de godt ved det.....ville være underligt andet. Men han optræder proffesionelt - og det kan jeg egenligt godt li'

        Comment


          Det er sgu noget af en underlig situationat at stå i for AK. Men han tackler det nu meget godt. Mon ikke det er med en lidt bitter smag i munden han forlader Nordjylland.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Det er sgu noget af en underlig situationat at stå i for AK. Men han tackler det nu meget godt. Mon ikke det er med en lidt bitter smag i munden han forlader Nordjylland.
            Hvis han jubler ved en eventuel scoring mod AaB, så besvarer det nok det spørgsmål. Skulle det nogensinde ske. Selvom det ikke er fansenes skyld, at han er frosset ude..

            Comment


              Nu synes jeg det begynder at være for latterligt det AaB har gang i. Jeg har hele tiden "forsvaret" dem og sagt at vi sikkert ville gøre det samme, og at det er en del af forhandlingen. Men hvis de alligevel vel udleje ham for at spare lønkroner, kan de jo ligeså godt give ham til os, for et lille beløb og så samtidig spare lønkronerne.

              Dejligt at AK også ligger pres på AaB, ved at sige at de godt kan glemme at leje ham ud. Hvis han skal afsted nu, så er det til OB, ellers må de betale ham kontrakten ud.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Nu synes jeg det begynder at være for latterligt det AaB har gang i. Jeg har hele tiden "forsvaret" dem og sagt at vi sikkert ville gøre det samme, og at det er en del af forhandlingen. Men hvis de alligevel vel udleje ham for at spare lønkroner, kan de jo ligeså godt give ham til os, for et lille beløb og så samtidig spare lønkronerne.

                Dejligt at AK også ligger pres på AaB, ved at sige at de godt kan glemme at leje ham ud. Hvis han skal afsted nu, så er det til OB, ellers må de betale ham kontrakten ud.
                Mon ikke JH har hvisket ham i øret, at han bliver frikøbt så snart Lado forlader OB, enten frikøbt eller med en iturevet kontrakt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Mon ikke JH har hvisket ham i øret, at han bliver frikøbt så snart Lado forlader OB, enten frikøbt eller med en iturevet kontrakt.
                  Det lyder plausibelt:)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Nu synes jeg det begynder at være for latterligt det AaB har gang i. Jeg har hele tiden "forsvaret" dem og sagt at vi sikkert ville gøre det samme, og at det er en del af forhandlingen. Men hvis de alligevel vel udleje ham for at spare lønkroner, kan de jo ligeså godt give ham til os, for et lille beløb og så samtidig spare lønkronerne.

                    Dejligt at AK også ligger pres på AaB, ved at sige at de godt kan glemme at leje ham ud. Hvis han skal afsted nu, så er det til OB, ellers må de betale ham kontrakten ud.
                    det er jo deres forsøg på at lægge pres på os.....host op med slanterne eller vi lejer ham ud til anden side.....de har så lige glemt at han selv skal være med på den ;)

                    moooon ikke der findes en løsning inden vinduet lukker i.....kan ikke forestille mig andet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      det er jo deres forsøg på at lægge pres på os.....host op med slanterne eller vi lejer ham ud til anden side.....de har så lige glemt at han selv skal være med på den ;)

                      moooon ikke der findes en løsning inden vinduet lukker i.....kan ikke forestille mig andet
                      Enig. Der bliver fundet en løsning

                      Comment


                        Hvad i himlens navn skule han også til Sverige for, de stopper sæsonen i September...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Hvad i himlens navn skule han også til Sverige for, de stopper sæsonen i September...
                          31/10 er nu godt nok oktober men ok

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                            31/10 er nu godt nok oktober men ok
                            Hehe, ja okay den får jeg svært ved at snakke mig ud af... Det er selvfølgelig Oktober ja :-)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              http://www.bold.dk/nyt/aab-afviser-nyt-ob-bud-paa-ak

                              Comment


                                Vi møder dem slut august og så først igen i marts så i direkte kamp kan de være villige til salg inden vinduet udløber men er det som generel konkurrent så ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X