Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Selvfølgelig har AaB andre kort at smide... men de har valgt den hårde måde, som ingen får noget ud af...

    At fryse sin topscorer ude, fordi man vil have lidt ekstra penge, som man alligevel kunne spare i løn ved at slippe ham nu, det første 5-6 cifrede beløb er allerede gået ind på AKs konto siden han skrev med os... Det er bare dumt, og må skyldes Gaarde er uerfaren som sportsdirektør...
    Det gælder vel også om, at aflevere AK så uskarp som muligt den 1/9

    Comment


      Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
      Det gælder vel også om, at aflevere AK så uskarp som muligt den 1/9
      AK scorede et mål og havde en assistent da AaBs reserver i går vandt 4-2.

      I sidste uge var han ikke med da reserverne spillede. Måske er AaB ved at indse, det kan være smart at holde AK varm.

      Tjek i øvrigt AaBs Facebookside. I kommentarerne til reservekampen er flere utilfredse med AK ikke bruges på superligaholdet.

      Tror det kan ramme Gaarde/Søndergaard som en boomerang, hvis superligaholdet bliver ved med at være så ineffektive og man end ikke har AK i truppen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        AK scorede et mål og havde en assistent da AaBs reserver i går vandt 4-2.

        I sidste uge var han ikke med da reserverne spillede. Måske er AaB ved at indse, det kan være smart at holde AK varm.

        Tjek i øvrigt AaBs Facebookside. I kommentarerne til reservekampen er flere utilfredse med AK ikke bruges på superligaholdet.

        Tror det kan ramme Gaarde/Søndergaard som en boomerang, hvis superligaholdet bliver ved med at være så ineffektive og man end ikke har AK i truppen.
        I det mindste fedt at han får lidt kamptræning. Reserveligaen kan godt bruges midlertidig til at holde sig i form..
        Men man håber da at AaB får modvind her i August og ikke scorer en skid, så snakken varer ved. Det ligger også en vis form for pres på AaB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
          Arh det er jo ikke helt rigtigt. Udover ekstra penge vil man nok også gerne sende til at andre spillere i AaB om, at det ikke er velset at tale om udlandsambitioner og så skifte til en konkurrent. Det er vil ikke så kuriøst som alle vil gøre det til. At deres overflod af udmærkede angribere brænder et par megachancer er så bare dårlig timing..
          Det er jeg enig i, men det kunne man jo godt gøre uden at det ender i en situation hvor ingen parter har noget ud af det, for så begynder signalet at få
          en lidt anden klang også... At deres angribere så ikke lige scorer, men AK gør det for reserverne, samt Festersen for os, det er tilfældigt ja, men det er jo nu engang sådan det er, og AaB maler sig bare op i et hjørne...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
            Det gælder vel også om, at aflevere AK så uskarp som muligt den 1/9
            Tror ikke den del af det vægtes så højt...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Selvfølgelig har AaB andre kort at smide... men de har valgt den hårde måde, som ingen får noget ud af...

              At fryse sin topscorer ude, fordi man vil have lidt ekstra penge, som man alligevel kunne spare i løn ved at slippe ham nu, det første 5-6 cifrede beløb er allerede gået ind på AKs konto siden han skrev med os... Det er bare dumt, og må skyldes Gaarde er uerfaren som sportsdirektør...
              Mon dog??? Det er mindre end en måned siden han skrev med os og han får næppe en 6 cifret løn om måneden ...
              Har ingen anelse om hvad han får i løn men der er tale om 6 måneder ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Jeg vil nu følge med Kaspernoon.
                Jeg tror også at han er tæt på at få 6 cifre i løn.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Mon dog??? Det er mindre end en måned siden han skrev med os og han får næppe en 6 cifret løn om måneden ...
                  Har ingen anelse om hvad han får i løn men der er tale om 6 måneder ..
                  Jeg ved det heller ikke, andet end den første løn siden da, er tikket ind, og for den har de fået et enkelt mål i en reserve kamp, dårlig omtale og diskussion, samt ekstra pres på de andre angribere i truppen, som i forvejen ikke præsterer... Om han så får 50-75-100-125 tusinde, aner jeg ikke, men det er nok et sted i midten der...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Der er jo også den mulighed at han delvist er præstations lønnet...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Hold kæft hvor kan I spekulere - og vi finder nok aldrig ud af, hvad der er op og ned i den historie

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Jeg vil nu følge med Kaspernoon.
                        Jeg tror også at han er tæt på at få 6 cifre i løn.
                        Sammenlagt måske ... Ikke pr måned .. Selv ved 125k om måneden vil han maks ramme 750k på de 6 mdr så mindre end det og han er tættere på en halv end en hel mio ...

                        Men er i øvrigt enig med Kaspernon på de andre parametre ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Sammenlagt måske ... Ikke pr måned .. Selv ved 125k om måneden vil han maks ramme 750k på de 6 mdr så mindre end det og han er tættere på en halv end en hel mio ...

                          Men er i øvrigt enig med Kaspernon på de andre parametre ..
                          Hvis ikke nogen andre vil, så siger jeg det: Der er 6 cifre i 125.000 ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                            Hvis ikke nogen andre vil, så siger jeg det: Der er 6 cifre i 125.000 ...
                            Åhhh hvad træthed dog ikke kan gøre ... Godt jeg ikke arbejder med tal ;-)

                            Jeg tænkte i millioner men ....
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                              Hvis ikke nogen andre vil, så siger jeg det: Der er 6 cifre i 125.000 ...
                              Tak for det.

                              Skulle selv til at skrive det samme.

                              Og lad os antage at 125.000 passer meget fint til en spiller af hans kaliber.
                              Men kan også være han 'kun' får 100.000, men jeg tror ikke han ligger under 100k, og hvis i hvertfald ikke ret meget.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Åhhh hvad træthed dog ikke kan gøre ... Godt jeg ikke arbejder med tal ;-)

                                Jeg tænkte i millioner men ....
                                Jeg giver dig så også ret i han ikke får en million i løn om måneden, det håber jeg da i hvertfald ikke, for så havde Aab nok smidt ham videre.

                                Comment

                                Working...
                                X