Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det er da også dårlig stil af klubben at behandle en medarbejder sådan. Det virker som om de er pige fornærmet.
    Jo, men på den anden side, så har AK meldt ud at han ikke er en del af fremtiden og så satser Lars S. på dem der er. De har trods alt Helenius, Jönsson, Spalvis. Pigefornærmet, måske. Man kunne også bare kalde det kynisk.

    Jeg synes også det er underligt, men jeg kan også se sagen fra Lars S' side.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Ja de kan da også gøre hvad de vil med ham. Det er da helt deres spiller, og de lønner manden.
      Men det er måske ikke så populært i truppen, og kan hurtigt give uro på holdet. Han er trodsalt deres topscorer. Men mon ikke gaarde får en pose haribo mix på et tidspunkt. Så kan de spare hans løn i 5 måneder. De er jo jyder ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Ja de kan da også gøre hvad de vil med ham. Det er da helt deres spiller, og de lønner manden.
        Men det er måske ikke så populært i truppen, og kan hurtigt give uro på holdet. Han er trodsalt deres topscorer. Men mon ikke gaarde får en pose haribo mix på et tidspunkt. Så kan de spare hans løn i 5 måneder. De er jo jyder ...
        Som man siger i Jylland: en krone sparet, er en krone tjent Det er sgu kun i Jylland, at man bliver spurgt om de må få ens pant af andre end hjemløse...

        Comment


          Jeg har så ufatteligt optur over den her kontrakt, at jeg dagligt sidder og trykker F5 i min iver efter at den er gået endeligt igennem.

          Hans tilkomst er for mig, et helt klart udtryk for, at Odense går bedre tider i møde og er tilbage i en position, hvor vi er i stand til at tiltrække spillere fra ligaens subtop.

          Comment


            Det er bare MEGA uholdbart. œ år uden kamptræning koster. Mener at det samme delvist skete for Lucas Jensen i Viborg.
            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
            Kristian Morre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
              Jeg har så ufatteligt optur over den her kontrakt, at jeg dagligt sidder og trykker F5 i min iver efter at den er gået endeligt igennem.

              Hans tilkomst er for mig, et helt klart udtryk for, at Odense går bedre tider i møde og er tilbage i en position, hvor vi er i stand til at tiltrække spillere fra ligaens subtop.
              Jeg sidder også og trykker F5....i håbet om ikke at se en opdatering om, at AKJ bliver hentet med det samme ;-)

              Ej, det var måske lidt groft sagt, men jeg er ikke på samme måde begejstret over den signing. Og så 5 år :O
              Jeg ser ham ikke som andet end en gennemsnits superligaspiller. At han er Odense-dreng er ganske fint, men der må også gerne være noget kvalitet. Og den kvalitet synes jeg, det er så som så med i det her tilfælde.

              Håber i den grad mine tanker om den signing bliver gjort til skamme i løbet af de kommende år...
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Er egentlig heller ikke så henrykt over denne signing. Habil superligaspiller, men så heller ikke rigtig mere har han vist.

                Det jeg er glad for er at en gammel OB dreng vender hjem.
                Det er dejligt! Og lad os bare få Matti hjem også!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Er egentlig heller ikke så henrykt over denne signing. Habil superligaspiller, men så heller ikke rigtig mere har han vist.

                  Det jeg er glad for er at en gammel OB dreng vender hjem.
                  Det er dejligt! Og lad os bare få Matti hjem også!
                  10 kasser og 4 assists er vel ok ... Lige så mange mål som Falk og Spelmann lavede tilsammen insisterer sæson og det var vel vores to bedste spillere ...

                  Ari lavede godt nok 5 assists men nr. 2 lavede 2 ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Jeg sidder også og trykker F5....i håbet om ikke at se en opdatering om, at AKJ bliver hentet med det samme ;-)

                    Ej, det var måske lidt groft sagt, men jeg er ikke på samme måde begejstret over den signing. Og så 5 år :O
                    Jeg ser ham ikke som andet end en gennemsnits superligaspiller. At han er Odense-dreng er ganske fint, men der må også gerne være noget kvalitet. Og den kvalitet synes jeg, det er så som så med i det her tilfælde.

                    Håber i den grad mine tanker om den signing bliver gjort til skamme i løbet af de kommende år...
                    vil også sige at længden - både på denne aftale og de 4 år til Festersen overraskede mig en smule, de sidste 4 års kontrakter; mikkelsen, diarra og n'koum.....de er jo ikke faldet så heldigt ud.

                    Og nej ser heller ikke AKJ som en "stjerne" signing - men iforhold til lado og mikkelsen betragter jeg det som et klart step op....oven i det kommer så at Kent jo kender ham ganske godt - så er rimelig tryg ved det trods alt.

                    Og forsætter festersen som han lagde ud skal vi nok få et glimrende angreb :)

                    Lad os få ham til klubben nu - ingen grund til han skal sidde og visne på bænken i nordjylland

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      10 kasser og 4 assists er vel ok ... Lige så mange mål som Falk og Spelmann lavede tilsammen insisterer sæson og det var vel vores to bedste spillere ...

                      Ari lavede godt nok 5 assists men nr. 2 lavede 2 ...
                      Hvis han kan gentage det i denne sæson(forudsat af at han hentes ASAP) må man sige at det vil være tilfredsstillende

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        vil også sige at længden - både på denne aftale og de 4 år til Festersen overraskede mig en smule, de sidste 4 års kontrakter; mikkelsen, diarra og n'koum.....de er jo ikke faldet så heldigt ud. (...)
                        Sammenligningen er ikke så overbevisende: Festersen og AK har vist at de kan begå sig som målscorere i superligaen og samtidig har de netop vist et rigtig flot forår. De tre du nævner havde jo INTET vist på højeste niveau og må anses for at være udviklingsspillere, som så desværre synes at falde igennem.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Sammenligningen er ikke så overbevisende: Festersen og AK har vist at de kan begå sig som målscorere i superligaen og samtidig har de netop vist et rigtig flot forår. De tre du nævner havde jo INTET vist på højeste niveau og må anses for at være udviklingsspillere, som så desværre synes at falde igennem.
                          nej den er lidt letkøbt det indrømmer jeg gerne ;)

                          ændre dog ikke ved jeg var lidt overrasket over længden på deres kontrakter - syntes der har været en klar tendens på det sidste til at JH tegner klart kortere kontrakter på 1-2 år.
                          Men kan jo så bare være de er endnu mere sikre på AK og Festersen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            nej den er lidt letkøbt det indrømmer jeg gerne ;)

                            ændre dog ikke ved jeg var lidt overrasket over længden på deres kontrakter - syntes der har været en klar tendens på det sidste til at JH tegner klart kortere kontrakter på 1-2 år.
                            Men kan jo så bare være de er endnu mere sikre på AK og Festersen
                            Jeg synes at det er et vigtigt signal at sende til KN og omverdenen - nu vil man hente kvalitet og kontinuitet. Jeg er meget begejstret!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Jeg synes at det er et vigtigt signal at sende til KN og omverdenen - nu vil man hente kvalitet og kontinuitet. Jeg er meget begejstret!
                              "meget begejstret" ved jeg ikke om jeg er - forsigtig optimist tror jeg er mere passende i mit tilfælde, syntes det ser lovende ud - men de sidste par år eller 4 har skuffet mig fælt så mange gange - så vil gerne se det fungere før jeg rigtig tør tro det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                nej den er lidt letkøbt det indrømmer jeg gerne ;)

                                ændre dog ikke ved jeg var lidt overrasket over længden på deres kontrakter - syntes der har været en klar tendens på det sidste til at JH tegner klart kortere kontrakter på 1-2 år.
                                Men kan jo så bare være de er endnu mere sikre på AK og Festersen
                                Man kan vel godt sige at de offensive kræfter generelt får lange kontrakter minus Zohore

                                TM 4 år
                                AK 5 år
                                RF 4 år
                                LJ 4 år
                                MG 3 år

                                Comment

                                Working...
                                X