Hvor er det vigtigt, sådan!! Nu stiger barometeret da lige en tak opad.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen hjem Anders K.
Collapse
X
-
Med Helenius, Jönsson, Spalvis tilbage fra skade og Pohl og Ahlmann klar fra ungdomsrækkerne, er de ganske godt dækket ind i front deroppe. Mon ikke der forhandles i de næste uger, om at få gjort det permanent med det vuns. Måske også afhængig af en spiller der lige skal landes i Nordjylland.
Comment
-
Der er konsekvent: hvis TM fik 4 år så skal AK få mindst 5 år.
Under Kent bliver OB en målmaskine."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Dejlig nyhed, omend den vel har ligget i luften gennem længere tid. Forhåbentlig kan han fortsætte den udvikling, han var i gang med hos nordjyderne.
Ret mig i øvrigt hvis jeg tager fejl, men blev der ikke smækket lidt med dørene da han rejste fra Ådalen for nogle år siden? Hvis ja, så har man åbenbart fået klinket skårene. Godt arbejde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg@mpbdavidsen: OB vil forsøge at hente Anders K. Jacobsen allerede nu. #sldk #transferdk #obdk
Comment
-
JH vil også gerne have AK nu:
http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-vil-snakke-ak-med-aabØv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægHvis jeg var AK ville jeg også høre om en lejeaftale resten af året, så han har mulighed for at starte fra 0 sammen med de øvrige (nye) i truppen. Det vil nok blive svært for ham at tilspille sig en fast plads på nogle af holdene. I AaB ved man at han ikke er den rigtige at bygge noget på - eller hvis to andre OB-angribere blomstrer op i efteråret og finder netmaskerne. Her tænker EL, KZ og/eller Lado. Én af de 3 er jeg ihvertfald ret sikker på gør det - spm. er hvem..?
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment