Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Hvis jeg var AK ville jeg også høre om en lejeaftale resten af året, så han har mulighed for at starte fra 0 sammen med de øvrige (nye) i truppen. Det vil nok blive svært for ham at tilspille sig en fast plads på nogle af holdene. I AaB ved man at han ikke er den rigtige at bygge noget på - eller hvis to andre OB-angribere blomstrer op i efteråret og finder netmaskerne. Her tænker EL, KZ og/eller Lado. Én af de 3 er jeg ihvertfald ret sikker på gør det - spm. er hvem..?
    Lejeaftale?! Hvorfor dog det?

    Jesper Hansen giver da bare et tilbud til Gaarde, der ligger langt under hans markedsværdi med det argument, at AaB alligevel mister ham til os til vinter, og endvidere at AaB så i det mindste får et transferbeløb for ham..

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
      Dejlig nyhed, omend den vel har ligget i luften gennem længere tid. Forhåbentlig kan han fortsætte den udvikling, han var i gang med hos nordjyderne.

      Ret mig i øvrigt hvis jeg tager fejl, men blev der ikke smækket lidt med dørene da han rejste fra Ådalen for nogle år siden? Hvis ja, så har man åbenbart fået klinket skårene. Godt arbejde
      håber han er blevet lidt mere moden han var en klaphat sidst han var i Odense :) 5 år er rigtig lang tid og den har jeg lidt svært ved at forstå.........

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
        Dejlig nyhed, omend den vel har ligget i luften gennem længere tid. Forhåbentlig kan han fortsætte den udvikling, han var i gang med hos nordjyderne.

        Ret mig i øvrigt hvis jeg tager fejl, men blev der ikke smækket lidt med dørene da han rejste fra Ådalen for nogle år siden? Hvis ja, så har man åbenbart fået klinket skårene. Godt arbejde
        Jo, han blev jo nærmest opsagt fra sin lejeaftale i Vejle på gråt papir. Og så blev han efterfølgende ikke forlænget i OB. Det var blandt andet noget med lidt besøg på A-bar før DS-kamp for Vejle. I øvrigt kunne han jo faktisk heller ikke tilspille sig en plads på førsteholdet i Næstved efterfølgende, hvor han derfor også spillede meget DS. Men der er løbet meget fadøl ud af hanerne på A bar siden AK var på besøg sidst. Han er modnet meget!

        I Næsby var det en helt anden og mere voksen udgave af AK, der endelig fik forløst noget af sit potentiale. Og så blev det også til et meget succesfuldt ophold i FC Fredericia, hvor OB i øvrigt også forsøgte at hente ham tilbage. Her valgt han så tilbuddet fra AaB i stedet.

        Comment


          #34
          KN gjorde udslaget

          http://www.bold.dk/nyt/anders-k-kent...en-var-et-plus

          Comment


            #35
            http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-vil-snakke-ak-med-aab
            1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

            Comment


              #36
              Velkommen til Anders :)

              Mon ikke han er at finde i OB, inden sommervinduet smækker i. Det er hverken en ideel løsning for Anders eller for AaB, at have ham i resten af efteråret, hvis han alligevel ikke vil få meget spilletid. Jeg er 90 % sikker på han er i OB inden 31/8, måske endda også inden sæsonen starter. Og så er jeg ganske godt tilfreds med holdet, selvom en klassemålmand ville hjælpe. Dog ser jeg ikke Falkesgaard, som så dårlig. Han havde en kæmpe andel i at BIF undgik nedrykning for et par år siden, og da fik BIF muligheden for at hente ligaens bedste målmand, og så var han 2. målmand.

              Falke

              Lund/Magnus - Nielsen - Larsen - Kirke/JBL (tror ikke Kent ser det store i Ari, da han har brugt ham på midten til træning)

              Desler - JJT/Greve - El Makrini - Falk

              AK - Festersen

              Kent har til vane at spille med to angribere, så derfor tror jeg på en 4-4-2, dog kan man måske se Falk på CM, da Kent også i AaB har rykket Thomsen ind, for at få mere kreativitet der. Og så kunne Emil tage Falks plads.
              Derudover er Kent også kenDt (fik i den ) for at skabe en solid defensiv organisation, som ikke giver mange chancer væk, så selvom vores defensiv måske er lidt skrøbelig, så tror jeg det kommer til at fungere.
              Og ja, vores offensiv behøves vi vel ikke være nervøse for, Falk og Desler var to af forårets helt store profiler, også set i hele superligaen, og nu har vi så fået tilført 2 målfarlige angribere.

              FCK, BIF og FCM, kan vi ikke måle os med, men 4. pladsen ser jeg som rimelig åben, hvor Randers og ja AaB (som nu har solgt to af deres største profiler) er de største konkurrenter. Jeg siger ikke vi ender i top 4, men der er ikke meget forskel på holdene efter de 3 øverste, og jeg synes ikke vores hold er væsentligt dårligere end AaB, Randers og FCN, tværtimod.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                FCK, BIF og FCM, kan vi ikke måle os med, men 4. pladsen ser jeg som rimelig åben, hvor Randers og ja AaB (som nu har solgt to af deres største profiler) er de største konkurrenter. Jeg siger ikke vi ender i top 4, men der er ikke meget forskel på holdene efter de 3 øverste, og jeg synes ikke vores hold er væsentligt dårligere end AaB, Randers og FCN, tværtimod.
                FCN kan vi godt melde ude. De skal kæmpe mod nedrykning. AaB kan vi sagtens angribe. RFC er noget mere hardcore at rykke ved, da de har haft masser af kontinuitet mht. trænger, spilkoncept etc. end os. Du har helt ret - det ser sgu meget fornuftigt ud til at ende i top6 og angribe 4. pladsen.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  FCN kan vi godt melde ude. De skal kæmpe mod nedrykning. AaB kan vi sagtens angribe. RFC er noget mere hardcore at rykke ved, da de har haft masser af kontinuitet mht. trænger, spilkoncept etc. end os. Du har helt ret - det ser sgu meget fornuftigt ud til at ende i top6 og angribe 4. pladsen.

                  MvT
                  Mon ikke at FCN også vågner op og henter lidt kvalitet?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                    Lejeaftale?! Hvorfor dog det?

                    Jesper Hansen giver da bare et tilbud til Gaarde, der ligger langt under hans markedsværdi med det argument, at AaB alligevel mister ham til os til vinter, og endvidere at AaB så i det mindste får et transferbeløb for ham..
                    Sådan . Spændende ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Sådan . Spændende ..
                      Er du stadig på 2 efter i dag?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Er du stadig på 2 efter i dag?

                        Nix den steg med 1 i dag ( rettes når jeg kommer hjem til pc'en ) , og kan stige yderligere når jeg har set vores nye midtbanemand .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Nix den steg med 1 i dag ( rettes når jeg kommer hjem til pc'en ) , og kan stige yderligere når jeg har set vores nye midtbanemand .

                          Comment


                            #43
                            Nyt fra Limfjorden:

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...t-forkert-valg

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-har-sin-pris

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #44
                              Søndergaard virker sgu lidt bitter i den første artikel, men det er selvfølgelig en god ting

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                                Søndergaard virker sgu lidt bitter i den første artikel, men det er selvfølgelig en god ting
                                Og Gaarde nævner 'udlandet' flere gange. De havde nok ikke regnet med at han skiftede til en anden suppeklub, på trods af at Gaarde prøver at pakke den ind.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X