Annoncering

Collapse
No announcement yet.

El Makrini

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
    Jeg skal ikke kloge mig på hvorvidt der er hold i det her eller ej, men i min verden lyder det helt ude i hampen, hvad skulle Ari i FCV, FCV har i min verden ikke den slags penge til hverken transfer eller løn.
    Jeg ved kun hva jeg fik afvide a en god ven der har en fremtrædende rolle i Fcv:) og han sagde den havde været tæt på.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Det tænker jeg ikke. I dag spillede Ari en god kamp. Han havde flere fine redninger og virkede sikker med bolden. Meget bedre end mod Hobro.
      Jeg snakkede generelt. Tvivler stærkt på at Ari kunne erobre end midtbane plads hos nogen hold i superligaen overhovedet..
      Jo vist han lavede enkelte gode ting og var med i 1-2 målet..
      Men han er bare ikke god nok. Sorry. Var egentlig kommet til at holde af ham på backen sidst i sidste sæson..

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        Jeg ved kun hva jeg fik afvide a en god ven der har en fremtrædende rolle i Fcv:) og han sagde den havde været tæt på.
        Tja. De kan nå det endnu

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg snakkede generelt. Tvivler stærkt på at Ari kunne erobre end midtbane plads hos nogen hold i superligaen overhovedet..
          Jo vist han lavede enkelte gode ting og var med i 1-2 målet..
          Men han er bare ikke god nok. Sorry. Var egentlig kommet til at holde af ham på backen sidst i sidste sæson..
          Generelt er jeg enig, jeg er ikke lykkelig over Ari på midtbanen. Derfor var jeg så overrasket over ham i dag. I forhold til Hobro-kampen var det en enorm forbedring. Måske det var en en-dags-flue, men måske han bliver også bedre under Kent....
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Generelt er jeg enig, jeg er ikke lykkelig over Ari på midtbanen. Derfor var jeg så overrasket over ham i dag. I forhold til Hobro-kampen var det en enorm forbedring. Måske det var en en-dags-flue, men måske han bliver også bedre under Kent....
            Jeg tror at Kent max kan fremkalde en okay midtbane spiller frem i ham.. Vi så det også under TB. det var en katastrofe. Kan ikke se at det bliver meget bedre under Kent..
            Vi har brug for mere end Okay andlox

Comment

Jeg tror at Kent max kan fremkalde en okay midtbane spiller frem i ham.. Vi så det også under TB. det var en katastrofe. Kan ikke se at det bliver meget bedre under Kent..
              Vi har brug for mere end Okay andlox

Nu hænger pengene ikke på træerne og der er sagt at OB kun mangler en målmand. I min optik er skulason meget bedre på midten end på venstre back.

Og vi har ikke nogle som er bedre spørg selv Kent Nielsen ;)

fejlplacering og hans lave højde kostede mange mål i sidste sæson på venstre back. Jeg synes han var en katastrofe i forsvaret og var bange hver gang i bold kom over i hans side. er mere tryg ved at han er på midten ( ikke 100% tryg men mere tryg end backen. )

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Men er vi ikke enige om at hele holdet havde problemer med det pres BIF lagde for dagen i 1. Halvleg? Ingen så for godt ud de første 20-25 min. Men det synes jeg egentlig er Brøndbys fortjeneste, de spillede godt... Men det kan de så heldigvis ikke bruge til en skid, når de er så fandens ineffektive foran mål :-)
                Jooo, altså det hjalp når vi fik bolden op på enten Fester eller falk. Man fornemmer bare at vi gerne vil have Makrini ofte har bolden, så han kan bygge spillet op. Det var så bare ret problematisk når nu han faktisk lavede deciderede fejlafleveringer. Det var også det jeg følte hjalp i løbet af 2. Halveg at han var mere pasningssikker, og så blev vi ikke ligeså presset som i 1. Halveg selvom vi dog stadig forærede for mange chancer væk.
                Jeg er i øvrigt enig i at brøndby var gode de første 25 min. og når de rammer det niveau går der lidt inden vi kan være med, når nu vi er igang med at implementere et nyt spilsystem

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Makrini synes jeg havde store problemer med Brøndbys pres i 1. Halveg. Det virkede som om han ikke var vant til at at modstanderen gik så aggressivt til boldholder og det kostede lidt fejlafleveringer og han var også lidt langsom når Brøndby kom blæsende i kontraen, således han ikke nåede ned og dække de områder, han skulle ordentligt af. Det blev dog meget bedre i 2. Halveg hvor Kent helt sikkert har haft fingrene i ham. Afleveringerne sad skarpere og han havde klart flere bolderobringer. Om han vil være bedre med en anden makker end Ari skal jeg ikke kunne sige, men han virker en smule langsom, hvilket kræver han positionerer sig sublimt, for ellers spiller hold som Brøndby og FCM i næste uge for nemt rundt om ham. Han spillede dog sin klart bedste halveg i 2. Halveg i dag og kan han bygge videre på det, kan jeg sagtens se perspektiver, men efter 1. Halveg var jeg faktisk klar til at skifte ham i pausen. Der var han sgu skidt synes jeg
                  Giv ham lidt tid. Læste at de havde en anden spillestil i Campbuur og han skal vænne sig til Suppen og til holdet. Han var meget flittig og aktiv både i Hobro kampen og i Brøndby-kampen. Han har nok ikke vist sin hele potential, kommer nok hvis han har spilled sig ind. Jeg er overbevist at det var en fremregende signing med ham.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                    Nu hænger pengene ikke på træerne og der er sagt at OB kun mangler en målmand. I min optik er skulason meget bedre på midten end på venstre back.

Og vi har ikke nogle som er bedre spørg selv Kent Nielsen ;)

fejlplacering og hans lave højde kostede mange mål i sidste sæson på venstre back. Jeg synes han var en katastrofe i forsvaret og var bange hver gang i bold kom over i hans side. er mere tryg ved at han er på midten ( ikke 100% tryg men mere tryg end backen. )
                    Det er sjovt, at man kan se SÅ forskelligt på tingene. Jeg synes Skulason er MARKANT ringere på den centrale midtbane, end han er på venstre back. Og det syntes han jo også selv i sin tid, hvor han offentligt var ude at sige, at han føler sig langt mere til rette på venstre back (som han blev købt ind til, og som han spiller, med en vis succés, på det islandske landshold), end han gør på den centrale midtbane. Hvordan du kan vurdere anderledes skal jeg ikke gøre mig klog på, du har jo ret til din mening, ligesom jeg har til min, men jeg synes nu alligevel det er er underligt, at du kan mene det, du gør. Nu skal jeg passe på med, hvad jeg siger, men jeg er af lidt den opfattelse, at du er lidt alene med din holdning.

MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Efter at have set ham i går, så føler jeg mig sikker på, at El Mak bliver en gevinst på holdet. Han mangler tydeligvis at føle sig hjemme på et hold, der måske har mere etableret offensivt spil end han er vant til fra Cambuur. Han er teknisk stærk og sikker i pasningsspillet; men han virker måske lidt som en def midt fra et kontrahold, der nu skal være mere 'holding midfielder'. Der er ingen garanti for, at omstillingen lykkes, men han har evnerne til det.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Det er sjovt, at man kan se SÅ forskelligt på tingene. Jeg synes Skulason er MARKANT ringere på den centrale midtbane, end han er på venstre back. Og det syntes han jo også selv i sin tid, hvor han offentligt var ude at sige, at han føler sig langt mere til rette på venstre back (som han blev købt ind til, og som han spiller, med en vis succés, på det islandske landshold), end han gør på den centrale midtbane. Hvordan du kan vurdere anderledes skal jeg ikke gøre mig klog på, du har jo ret til din mening, ligesom jeg har til min, men jeg synes nu alligevel det er er underligt, at du kan mene det, du gør. Nu skal jeg passe på med, hvad jeg siger, men jeg er af lidt den opfattelse, at du er lidt alene med din holdning.

MvH ChrisOB

Comment

Fra den anden tråd:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...vil-i-top-fem/
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Rigtig god fyr, den hollænder: ambitiøs, successorienteret og en holdspiller. En af de største transfersuccesser af JH, hvis ikke den største.
                            - Norbert Elgert -

Comment

Rigtig god fyr, den hollænder: ambitiøs, successorienteret og en holdspiller. En af de største transfersuccesser af JH, hvis ikke den største.
                              Ham og Fester kan slås om den titel

Comment

Ham og Fester kan slås om den titel
                                Men Fester var vi da nogen der vidste ville være et scoop. Og han var let at følge med i. El Makrini er scoopet - er vel med i top 5 i hele Superligaen over bedste indkøb. Og jeg var sgu bange for at der var noget med han skulle sælges når der kom liv i denne gamle tråd....
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Working...
                                X