Annoncering

Collapse
No announcement yet.

El Makrini

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Det lød bare sådan imellem linjerne.
    Godt nok plejer jeg at være hurtigt ude med riven ;-) .. Men jer "superoptimister" som syntes vi "brokkerøve" er lige lidt for meget kan godt have tilbøjelighed til at se spøgelser :-) ..

Spørgsmålet til dig var som jeg skrev af ren nysgerrighed , da jeg intet har set til ham . Glæder mig over en ægte 6'er i truppen , hvilket har manglet meget længe .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Det lugter langt væk af erfaring, kvalitet og stabilitet. Oven i købet på en free transfer - godt købmandsskab.
      JH får lige et ekstra nøk op på mit barometer.
      Virkelig spændende signing af JH!

MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Godt nok plejer jeg at være hurtigt ude med riven ;-) .. Men jer "superoptimister" som syntes vi "brokkerøve" er lige lidt for meget kan godt have tilbøjelighed til at se spøgelser :-) ..

Spørgsmålet til dig var som jeg skrev af ren nysgerrighed , da jeg intet har set til ham . Glæder mig over en ægte 6'er i truppen , hvilket har manglet meget længe .
        Det er så også helt i orden.

Og jeg har da heller ikke set så meget til ham.

Men hæfter mig ved de nye trænere der er kommet til og at der er kommet en spejder til.

Hvilket gør at jeg er tilbøjelig til at tro at arbejdet er lavet ordentligt inden aftalen er skrevet under.
        Og statistikken er meget god.

Men igen, jeg er jo også ovre i den positive del ;)

Comment

Han træner med i morgen allerede.
          Hvem melder sig til at tage ned og sige velkommen til ham og give os andre lidt info fra træningen? ;)
          Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Lyder som en god spiller, men hvis vi er helt sikre på ham, så kunne jeg godt have ønsket mig en lidt længere kontrakt med ham.

Comment

Er han vores nye "dumme" svin? Vi har jo ikke nogen efter spellman er solgt.

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Er han vores nye "dumme" svin? Vi har jo ikke nogen efter spellman er solgt.
                Er vidst noget med at han er god til at få gule kort Så mon ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Er vidst noget med at han er god til at få gule kort Så mon ikke
                  40 gule og 3 røde i 227 kampe.

MvT

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Lyder som en god spiller, men hvis vi er helt sikre på ham, så kunne jeg godt have ønsket mig en lidt længere kontrakt med ham.
                    Der skal jo være 2 parter som er enige om længden . Jeg er fint tilfreds med 2 år . Hvis hans niveau er til det skal der selvfølgelig arbejdes på forlængelse allerede efter et år .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Små 8 min med korte Makrini klip. Han ser altså pænt god ud med bolden

http://www.fyens.dk/sport/Klassisk-6...rtikel/2742325

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        40 gule og 3 røde i 227 kampe.

MvT
                        Lyder til at JJT nok skal få lidt spilletid

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Små 8 min med korte Makrini klip. Han ser altså pænt god ud med bolden

http://www.fyens.dk/sport/Klassisk-6...rtikel/2742325
                          Otte minnutter taget ud fra kun tre kampe, det ser virkelig lovende ud!

Comment

Han hedder vel "El Makrini".

Jeg er umiddelbart glad for denne handel - jeg tror ikke vi kan håbe på at hente fra en højere hylde end anfører for en Eresdivisie-klub i dette vindue.

Comment

Kan det virkeligt passe vi har hentet en spiller som ikke er fra 1. Div?? Og inden de skal på træningslejr, er i chok :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Knz Se indlæg
                                Kan det virkeligt passe vi har hentet en spiller som ikke er fra 1. Div?? Og inden de skal på træningslejr, er i chok :-)
                                Antager at du godt kan li' at være i chok

MvT

Comment

Working...
                                X