Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Oliver Lund
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægOliver Lund har da været glimrende for FCV. Og inden nogen begynder med "jamen det var jo for en nedrykker" så nåede de altså Pokalfinalen og var faktisk ganske tæt på at vinde den.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHavde håbet, at det var fra egen avl bredden skulle komme. Ikke noget vi brugte penge på. Havde håbet på nye tider.
Kryger, Mikkelsen og Lado har ikke bridraget med noget, som vores 'egne' ikke kunne.
MvT
- og så er det ikke en 4 årig kontrakt som med mikkelsen....alene det viser at JH trods alt lære af sine fejl ;)
Comment
-
Er egentlig ganske positivt stemt over denne signing. Synes han har vist ganske fine takter i FCV. Især offensivt, hvor han har et godt skud fra distancen (ved godt det kun er blevet til én scoring, men skudstyrken fejler ihvertfald ikke noget).
Hvis vi skal have 4-6 spillere ind, så giver det fint mening for mig at ikke alle er store signings. Nu er vi ikke afhængige af at magnus P. Viser stort niveau fra start. Bredden fordrer, at den bedste spiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægOg ... Hvis KN har blåstemplet dette, så ser han noget i OL, som er godt gemt væk eller så starter KN sgu skidt på sin tid i OB. Jeg er præcis lige så skuffet, som da vi signede Kryger og TM.
MvT
Så meget tiltro har jeg trods alt til JH....kan simpelthen ikke se han skulle have hentet ham uden Kents vidende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHavde håbet, at det var fra egen avl bredden skulle komme. Ikke noget vi brugte penge på. Havde håbet på nye tider.
Kryger, Mikkelsen og Lado har ikke bridraget med noget, som vores 'egne' ikke kunne.
MvT
Hvad i alverden skal vi med Oliver Lund?
Comment
-
Nu rykkes Magnus Pedersen også op, og har han talentet, kan jeg godt se logikken i ikke at finde den største profil til at kæmpe om pladsen, men som flere er inde på er det en reserve på et nedrykkerhold. Jeg synes egentlig han var udmærket i sin første sæson, FCV var i superligaen, men jeg vil mene det er en gut Magnus Pedersen ret hurtigt kan tage pladsen fra, hvis han har superligapotentiale
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghvorfor skulle han ikke have sagt ok til ham.....ville eddermame være en dårlig start på samarbejdet hvis HJ går ud og lander en HB 3 dage før træningen starter - uden at den nye træner lige har haft chancen for at vende tomlen op eller ned.
Så meget tiltro har jeg trods alt til JH....kan simpelthen ikke se han skulle have hentet ham uden Kents vidende
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægOL er en flop-signing.
Det lyder som om I allesammen mener at OL er købt som en back i verdensklasse.
Det kan jo godt tænkes at OB ikke har råd til at så ud og købe 6-7 spillere fra højere hylde, og der har JH og KN nok vurderet at Midtbanen og angrebet er vigtigere at bruge en ok slat penge på end en back/forsvarer der skal gøre bredden lidt bedre i forsvaret.
Comment
-
Velkommen til Oliver .
Ja hvad skal man snart sige , som jeg har skrevet tidligere så er jeg længe ovre den tid hvor jeg glædede mig til transfervinduet , den glæde er afløst af frygt og måske derfor er jeg ikke engang skuffet da det jo fra min side var forventeligt at JH ville køre videre ad samme spor .
Jeg tror vi står overfor en meget svær sæson hvor de to oprykkere er stærkere end de to nedrykkede hold , og vi vil være en meget klar kandidat til nedrykning hvis ikke der sker noget drastisk på transfermarkedet , der skal hentes bla en meget markant spiller til den centrale midt hvor det størst håb er at JJT kan få et buldrende gennembrud , ellers er der Greve som ikke er egentlig cm og slet ikke defensiv anlagt , Azer som er en ok 1.div spiller med en del mangler , Jonasson som er endnu et af JH's middelmådige indkøb som ikke flytter os nogen steder .Last edited by Magge; 22-06-2015, 14:36.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
I er sgu svære at gøre tilfredse
Oliver Lund, den havde jeg set tidligere i dag, da jeg læste denne her http://www.bold.dk/nyt/fcv-vil-beholde-osama-akharraz. Jeg jubler ikke, men havde faktisk troet at der var mere thumbs up for Oliver Lund end tilfældet er. Jeg mindes at flere havde ham i tankerne for en sæson siden. Vi er nogle hårde hunde på dette forum
Oliver Lund er ingen drømme signing herfra, men det er en af dem jeg kan leve med. Jeg tænker en solid spiller, med god fart og mod på at rykke frem i banen. Det tror jeg passer meget godt som en spillertype for Kent Nielsen. Jeg vender tomlen opad, uden at der dog er nogle træer, der vokser ind i himmelen over denne signing.
Velkommen til OliverForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlægEr egentlig ganske positivt stemt over denne signing. Synes han har vist ganske fine takter i FCV. Især offensivt, hvor han har et godt skud fra distancen (ved godt det kun er blevet til én scoring, men skudstyrken fejler ihvertfald ikke noget).
Hvis vi skal have 4-6 spillere ind, så giver det fint mening for mig at ikke alle er store signings. Nu er vi ikke afhængige af at magnus P. Viser stort niveau fra start. Bredden fordrer, at den bedste spiller.
Det her er endnu en spiller med et lala-niveau, en lala-placering, samt en lala-skades historik... Vi har sådan set nok af dem på det niveau, og som kan spille alle de forskellige pladser, hvis det bare er derfor...
Højrebacken kan Desler, Kirke, Hallgrim, Diarra, og Magnus spille...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægDet kommer vel helt an på hvad der er af forventninger til ham.
Det kan jo godt tænkes at OB ikke har råd til at så ud og købe 6-7 spillere fra højere hylde, og der har JH og KN nok vurderet at Midtbanen og angrebet er vigtigere at bruge en ok slat penge på end en back/forsvarer der skal gøre bredden lidt bedre i forsvaret.
Jeg ser desværre bare ikke så godt igennem de glas
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægDet kommer vel helt an på hvad der er af forventninger til ham.
Det kan jo godt tænkes at OB ikke har råd til at så ud og købe 6-7 spillere fra højere hylde, og der har JH og KN nok vurderet at Midtbanen og angrebet er vigtigere at bruge en ok slat penge på end en back/forsvarer der skal gøre bredden lidt bedre i forsvaret.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment