Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michael Falkesgaard ny målmand
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFalkesgaard ved godt at der kommer konkurrence
http://www.bold.dk/nyt/falkesgaard-s...spilletid-i-ob
Comment
-
Jeg tror Falke kan blive rigtig god, når han får kommunikationen med forsvar og midtbane på plads. Det brokkede han sig også lidt over i et interview efter kampen i går.
To svipsere, ja. Men jeg så ham også holde nogle skud, som andre nok ikke kunne holde fast i. Så jeg er egentligt rimelig sikker i ham. Han har lidt rust der skal bankes af, men kommer han i topform, så er han altså en virkelig god målmand.
Giv ham tid - jeg ved godt det ikke er det OB-fans er bedst til ;-) Men det er nu engang imellem det der skal til.
Comment
-
Jeg tror Falke kan blive rigtig god, når han får kommunikationen med forsvar og midtbane på plads. Det brokkede han sig også lidt over i et interview efter kampen i går.
To svipsere, ja. Men jeg så ham også holde nogle skud, som andre nok ikke kunne holde fast i. Så jeg er egentligt rimelig sikker i ham. Han har lidt rust der skal bankes af, men kommer han i topform, så er han altså en virkelig god målmand.
Giv ham tid - jeg ved godt det ikke er det OB-fans er bedst til ;-) Men det er nu engang imellem det der skal til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægJeg tror Falke kan blive rigtig god, når han får kommunikationen med forsvar og midtbane på plads. Det brokkede han sig også lidt over i et interview efter kampen i går.
Comment
-
Jeg synes nu vi OB fans har ofret rigtig meget tid på at gå og vente på tingene sker...
... men selvfølgelig enig, han er forholdsvis ung, ny klub, lang tid siden han sidst har spillet suppebold, og ikke spillet ret meget, der skal lige lidt tid til... Svipseren hvor han kommer helt forkert ud er ellers hans stærke side synes jeg, så jeg tænker ikke at lige den del af hans spil bliver niveauet fremover, det må tilskrives andre ting at det skete... Jeg er nu lidt bekymret må jeg dog indrømme, jeg synes ikke det er meget vi har at hænge vores forhåbninger på, men selvfølgelig skal han have chancen, og fremtid er der jo masser af til at udvikle sig...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg synes nu vi OB fans har ofret rigtig meget tid på at gå og vente på tingene sker...
... men selvfølgelig enig, han er forholdsvis ung, ny klub, lang tid siden han sidst har spillet suppebold, og ikke spillet ret meget, der skal lige lidt tid til... Svipseren hvor han kommer helt forkert ud er ellers hans stærke side synes jeg, så jeg tænker ikke at lige den del af hans spil bliver niveauet fremover, det må tilskrives andre ting at det skete... Jeg er nu lidt bekymret må jeg dog indrømme, jeg synes ikke det er meget vi har at hænge vores forhåbninger på, men selvfølgelig skal han have chancen, og fremtid er der jo masser af til at udvikle sig...
Der er et eller andet ved Falke jeg godt kan li'. Jeg håber han løfter sig og blive os en god, stabil og dygtig 1. keeper.
Falkesgaards store svendeprøve bliver mod BIF. Dumper han denne, så har JH edderdytme travlt.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDer er et eller andet ved Falke jeg godt kan li'. Jeg håber han løfter sig og blive os en god, stabil og dygtig 1. keeper.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægIkke at det har så meget med hans fodboldmæssige evner at gøre, men vi hilste lige på ham efter træningen i fredags, og han virkede i hvert fald rigtig sympatisk.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægJeg tror Falke kan blive rigtig god, når han får kommunikationen med forsvar og midtbane på plads. Det brokkede han sig også lidt over i et interview efter kampen i går.
Giv ham tid - jeg ved godt det ikke er det OB-fans er bedst til ;-) Men det er nu engang imellem det der skal til.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægMine BIF-kammersjukker melder Falkesgaard ret positivt op. Han var en sand kriger i deres sæson hvor de kæmpede mod nedrykning. Reaktionstærk, god shot-stopper, fin lyd på. Dog med visse svagheder i feltet.
Der er et eller andet ved Falke jeg godt kan li'. Jeg håber han løfter sig og blive os en god, stabil og dygtig 1. keeper.
Falkesgaards store svendeprøve bliver mod BIF. Dumper han denne, så har JH edderdytme travlt.
MvT
Ingen af dem havde forestillet sig han ville kunne blive 1. keeper i en af de store klubber men kunne havde troet det kunne blive VFF , SIF eller lignende , et par af dem var sikre på at han ville rykke til Lyngby .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægMine BIF-kammersjukker melder Falkesgaard ret positivt op. Han var en sand kriger i deres sæson hvor de kæmpede mod nedrykning. Reaktionstærk, god shot-stopper, fin lyd på. Dog med visse svagheder i feltet.
MvTTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment