Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    helt enig....helt på plads er vi næppe, men Kent skulle nødigt starte op med kun 16 mand. Men det ser nu også ud til de er godt i gang
    Også fair nok hvis den ikke er helt klar. Men bare den ikke er halvfærdig.
    Har snakket med nogle af mine Brøndby kammerater(må lynet slå ned i dem) og de er meget positive omkring Falkesgaard..
    Alle mener at han minimum er på niveau med Toppel og nok også bedre i specielt luftrummet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Også fair nok hvis den ikke er helt klar. Men bare den ikke er halvfærdig.
      Har snakket med nogle af mine Brøndby kammerater(må lynet slå ned i dem) og de er meget positive omkring Falkesgaard..
      Alle mener at han minimum er på niveau med Toppel og nok også bedre i specielt luftrummet
      lyder godt - jeg har ihvertfald også betragtet ham som et step op ifht ousager.....om han er god nok til at være første valg.....har jeg set for lidt til ham til at kunne bedømme

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        helt enig....helt på plads er vi næppe, men Kent skulle nødigt starte op med kun 16 mand. Men det ser nu også ud til de er godt i gang
        og pt er vi 19 med Falkesgaard incl MP og JJT...
        Så ift at skulle være ca 22-23 mand i truppen mangler vi vel kun 3-4 mand incl 1 målmand
        og så skal de spillere der bliver solgt eller afskibbet også erstattes..

        vi burde gå efter at sende Kirkeskov,Lado og Kryger videre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          lyder godt - jeg har ihvertfald også betragtet ham som et step op ifht ousager.....om han er god nok til at være første valg.....har jeg set for lidt til ham til at kunne bedømme
          Det lyder klart som om at han sagtens kunne være 1. Målmand i de fleste klubber i DK

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            og pt er vi 19 med Falkesgaard incl MP og JJT...
            Så ift at skulle være ca 22-23 mand i truppen mangler vi vel kun 3-4 mand incl 1 målmand
            og så skal de spillere der bliver solgt eller afskibbet også erstattes..

            vi burde gå efter at sende Kirkeskov,Lado og Kryger videre
            hvem tæller du med her?

            Zohore - der jo PT er en del af truppen? Mikkelsen der vel vender retur lige om lidt? Syntes umiddelbart 3-4 mand lyder af meget lidt - men falk og emil er jo ikke solgt endnu.

            Lado ja send ham endelig videre, kirkeskov....kommer an på hvad kent vil om han vil til at bruge jbl noget mere....Kryger - regner ikke med han er så dyr så en "squad player" det næste år, en man kan regne med skulle han komme ind - står ikke øverst på min liste over spillere der skal videre.

            Hvad med mikkelsen? Og diarra for den sags skyld - dem så jeg lige så gerne vi skildte os af med.

            - men mon ikke top prioriteten er at få TILFØRT nogle spillere ;)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              hvem tæller du med her?

              Zohore - der jo PT er en del af truppen? Mikkelsen der vel vender retur lige om lidt? Syntes umiddelbart 3-4 mand lyder af meget lidt - men falk og emil er jo ikke solgt endnu.

              Lado ja send ham endelig videre, kirkeskov....kommer an på hvad kent vil om han vil til at bruge jbl noget mere....Kryger - regner ikke med han er så dyr så en "squad player" det næste år, en man kan regne med skulle han komme ind - står ikke øverst på min liste over spillere der skal videre.

              Hvad med mikkelsen? Og diarra for den sags skyld - dem så jeg lige så gerne vi skildte os af med.

              - men mon ikke top prioriteten er at få TILFØRT nogle spillere ;)
              Zohore og Mikkelsen er ikke talt med nej i de 19 mand

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                hvem tæller du med her?

                Zohore - der jo PT er en del af truppen? Mikkelsen der vel vender retur lige om lidt? Syntes umiddelbart 3-4 mand lyder af meget lidt - men falk og emil er jo ikke solgt endnu.

                Lado ja send ham endelig videre, kirkeskov....kommer an på hvad kent vil om han vil til at bruge jbl noget mere....Kryger - regner ikke med han er så dyr så en "squad player" det næste år, en man kan regne med skulle han komme ind - står ikke øverst på min liste over spillere der skal videre.

                Hvad med mikkelsen? Og diarra for den sags skyld - dem så jeg lige så gerne vi skildte os af med.

                - men mon ikke top prioriteten er at få TILFØRT nogle spillere ;)
                Jeg kan huske at da Jesper Hansen tiltrådte, udtalte han at den optimale trup størrelse var på 22 mand, hvis der ikke skulle spilles europæisk bold. Så er det bare et spørgsmål om han stadig har den holdning, for så skal vi nok ikke forventet et vildt antal spillere, hvis TM som forventet returnerer.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                  Men nu ikke noget med lejeaftaler.
                  Hvis vi alligevel sælger ud af det hele og genopbygger (forhåbentlig for sidste gang i lang tid nu!), så kan vi lige så godt gøre det ordentligt. Så tager jeg hellere Rønnow på en 3-4 årig aftale, ender jeg tager Jesper Hansen på et år ..

                  Jeg får kræft i hele kroppen hvis vi begynder på at leje 3-4 spiller i dette vindue. - specielt svenskere..

                  Jeg forventer lange sikre kontrakter denne gang .....
                  Hmm, mon ikke Grahn er klar på endnu en tørn i Superligaen efter sin badeferie i 2. div...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Hmm, mon ikke Grahn er klar på endnu en tørn i Superligaen efter sin badeferie i 2. div...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                      Hvad laver David Löfquist og Dusan Djuric? Mon ikke de er klar til at tage en ekstra tørn i striwet?

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Hvad laver David Löfquist og Dusan Djuric? Mon ikke de er klar til at tage en ekstra tørn i striwet?

                        MvT
                        Jeg har hørt et rygte der går på de køre med aviser i det sydlige skåne...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
                          Jeg har hørt et rygte der går på de køre med aviser i det sydlige skåne...
                          Jeg troede de arbejder som livredder i Antalya...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Jeg troede de arbejder som livredder i Antalya...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Jeg kan huske at da Jesper Hansen tiltrådte, udtalte han at den optimale trup størrelse var på 22 mand, hvis der ikke skulle spilles europæisk bold. Så er det bare et spørgsmål om han stadig har den holdning, for så skal vi nok ikke forventet et vildt antal spillere, hvis TM som forventet returnerer.
                              Ja ja , han har også sagt at truppen skulle suppleres med profiler udefra ;-)
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Ja ja , han har også sagt at truppen skulle suppleres med profiler udefra ;-)
                                Dit Jesper Hansen barometer kommer ikke bag på mig Magge
                                Last edited by fmprOB; 05-06-2015, 20:09.

                                Comment

                                Working...
                                X