Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    enig - hvis målet og ønsket er mere eller fast spilletid - så giver det skifte ikke megen mening.

    Men al mulig held og lykke til Falkesgaard der fik et uheldigt ophold på fyn
    Han har jo ikke prøvet andet end at være reserve så mon ikke han er tilfreds med det .

    Held og lykke til Falke
    Last edited by Magge; 20-01-2017, 18:39.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Falkesgaard takker af

      http://www.ob.dk/artikel/jeg-har-haf...-tid-i-ob.aspx

      Comment


        Er der nogen som ved om Falke må være med for FCM i aften. Havde vi ikke kontrakt med ham frem til 30/6 altså i morgen.
        Jeg ved godt rent praktisk at man herhjemme lader spillere tage til træning i deres nye klubber gør tid. Men må de spille kampe i Uefa regi?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Er der nogen som ved om Falke må være med for FCM i aften. Havde vi ikke kontrakt med ham frem til 30/6 altså i morgen.
          Jeg ved godt rent praktisk at man herhjemme lader spillere tage til træning i deres nye klubber gør tid. Men må de spille kampe i Uefa regi?
          Syntes jeg så at han var med i deres trup

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Er der nogen som ved om Falke må være med for FCM i aften. Havde vi ikke kontrakt med ham frem til 30/6 altså i morgen.
            Jeg ved godt rent praktisk at man herhjemme lader spillere tage til træning i deres nye klubber gør tid. Men må de spille kampe i Uefa regi?
            Går ud fra, at der er styr på det. Det helt afgørende er jo, at spillercertifikatet er i orden - og det må man gå ud fra, at FCM har styr på. De har jo registreret spillere til turneringen i EUFA-regi, og det skal jo stemme med spillercertifikat i DBU-regi; ellers kan de principielt fradømmes points, idømmes bøder, osv. Det var det, man så i Tambura-sagen (Hobro brugte spiller uden spillercertifikat var i orden). Det er i hvert fald udelukkende FCMs ansvar, da det er dem, der bruger spilleren.

            Som jeg forstår det, er det ikke kontraktlige forhold, der er afgørende: mht løn i forhold til at skifte arbejdsgiver osv., så ligger det - som jeg forstår det - mellem klubberne. Det må klubberne selv rode med. Men Spillercertifikatet skal være i orden - det gælder også for amatører. Så OB har vel sagt ok for det; eller - nu gætter jeg bare - simpelthen ladet være med at sige noget til FCMs spillercertifikat-registrering, fordi det ikke giver mening at brokke sig (=gentleman-agreement). Men det sidste er bare et gæt.

            Comment

            Working...
            X