Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg bygger den på det jeg så på banen + det med Høgh bygger jeg på et indlæg fra Nixcha(?), som ikke havde nogen grund til at opdigte det. Den sidste kommentar skader dig selv mere end mig, så det er en dårlig taktik.
    Hvad var det nærmere beskrevet på banen i de 4 kampe han viste som var så overbevisende at vi som ikke ser noget lys i ham tager grueligt fejl og derfor stemples som uden fodbold forstand ?

    At du læser på debatten at muligvis Nixca har skrevet at han vist nok mener at have hørt eller læst at Høgh har kaldt Falkesgaard for et talent , senere forhøjet til at han har skamrost ham som et stort talent . Det mener du er saglig og god dokumentation , samtid med du himler op over andre brugere er usaglige og mangler dokumentation ???

    Pas på med at lægge alt for meget i hvad folk skriver og lad gerne være med at dreje det over i noget det ikke er .
    Hvis man eks mener Koval stod ad helvede til i søndags , er det ikke ensbetydende med at man frikender forsvaret og syntes at Koval er skyld i alle mål . Forsvaret gjorde ikke noget for at forhindre de første 3 mål , men det fritager jo ikke Koval fra at redde dem .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      AAB har faktisk vundet mesterskabet 4 gange siden vi sidst gjorde det.
      FCN har med langt færre midler opnået mere ...

      Jeg mener bestemt vi kan sammenligne os med dem, men vi har faktisk klaret det ringere end begge, især når man medregner økonomien.
      Mit bud er, at de klarer sig bedre, fordi de har bedre træningsfaciliteter/forhold, og at der eksisterer en klar linie i spillestil, kultur og forventningen til den enkelte. Krydret med de rigtige beslutninger, på de rigtige tidspunkter fra den sportslige ledelse. Det er den eneste måde, at en klub der ikke har økonomiske muskler som FCK, Midtjylland og Brøndby kan komme til tops.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Hvad var det nærmere beskrevet på banen i de 4 kampe han viste som var så overbevisende at vi som ikke ser noget lys i ham tager grueligt fejl og derfor stemples som uden fodbold forstand ?

        At du læser på debatten at muligvis Nixca har skrevet at han vist nok mener at have hørt eller læst at Høgh har kaldt Falkesgaard for et stort talent .

        Pas på med at lægge alt for meget i hvad folk skriver og lad gerne være med at dreje det over i noget det ikke er .
        Hvis man eks mener Koval stod ad helvede til i søndags , er det ikke ensbetydende med at man frikender forsvaret og syntes at Koval er skyld i alle mål . Forsvaret gjorde ikke noget for at forhindre de første 3 mål , men det fritager jo ikke Koval fra at redde dem .
        Det var Riffel der nævnte det med Høgh. Riffel har vist rødder i journalistmiljøet, så jeg tager det for gode varer.

        Personligt glæder jeg mig til at se Falkesgaard tilbage igen. En keeper kan sagtens udvikle sig meget fra han er 24 år og mange år længere frem. Eller du har måske glemt at Lindegaard som 24-årig var udlejet til Kolding i 1. division?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Det var Riffel der nævnte det med Høgh. Riffel har vist rødder i journalistmiljøet, så jeg tager det for gode varer.

          Personligt glæder jeg mig til at se Falkesgaard tilbage igen. En keeper kan sagtens udvikle sig meget fra han er 24 år og mange år længere frem. Eller du har måske glemt at Lindegaard som 24-årig var udlejet til Kolding i 1. division?
          Jeg har slet ikke afskrevet Falkesgaard , jeg har skrevet flere gange at jeg ikke syntes det var godt hverken for ham eller for holdet at satse på at han kunne udvikle sig til en god 1.keeper ved at smide ham for løverne omgående . Jeg syntes det var forkert at hente ham uden klarhed over om det var ham , eller en anden som skulle være vores faste målmand . Jeg syntes det er en vigtig post at have klarhed på og med et hold i en genopbygnings fase var/er han imo ikke den rette at satse på . Og så har jeg skrevet at bedømt på hans 4 kampe ligner han ikke en klasse målmand som bringer sikkerhed . En sikker målmand giver mere ro til forsvaret lige så vel som et sikkert forsvar giver målmanden mere ro . Vi har ingen af delene , og det er for mig at se ikke godt . Havde han været hentet som 2. Målmand i håb om udvikling til 1.keeper så havde jeg set klare perspektiver i det .
          Last edited by Magge; 03-11-2015, 16:45.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            måske ikke den HELT rigtige tråd, men det snerper der henad....uden at puste til div. menings udvekslinger

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/ob-ha...-maal-er-mange
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              måske ikke den HELT rigtige tråd, men det snerper der henad....uden at puste til div. menings udvekslinger

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/ob-ha...-maal-er-mange
              "Den trup, vi har nu, er til den midterplacering, som er klubbens målsætning, og det er både defensivt og offensivt. Overordnet set føler vi os sikre på, at vi lever op vores sæsonmål, siger han.".

              Ret alarmerende alligevel :).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                "Den trup, vi har nu, er til den midterplacering, som er klubbens målsætning, og det er både defensivt og offensivt. Overordnet set føler vi os sikre på, at vi lever op vores sæsonmål, siger han.".

                Ret alarmerende alligevel :).
                En "solid midterplacering" kan jo være mange ting...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Ved ikke om i så HB køge mod bif. Var meget imponeret af køge s venstre back. Han var tæt på kampens spiller.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                    Ved ikke om i så HB køge mod bif. Var meget imponeret af køge s venstre back. Han var tæt på kampens spiller.
                    Han skulle være et kæmpetalent. Men der har vi jo JBL...

                    Comment


                      Tænker vi 2 er enige om han skal til OB hellere før end siden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Han skulle være et kæmpetalent. Men der har vi jo JBL...
                        Er der ikke kontraktudløb til sommer?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Er der ikke kontraktudløb til sommer?
                          Næste vb med udløb er Ari d. 31 Dec. 2016... JBL er sommeren 17...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            En "solid midterplacering" kan jo være mange ting...
                            næeh .. Hvis vi deler rækken i tre lige store dele for top, midt og bund så er toppen er 1-4 og bunden er 9-12. Det vil sige at midten må være 5-8 hvor en solid midterplacering må være min. en 6. plads og til nøds en 7. plads med en god sjat points til nr. 8 ...

                            Vil være skuffet over andet end en top6 placering hvis det skal være en solid midterplacering.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                              Ved ikke om i så HB køge mod bif. Var meget imponeret af køge s venstre back. Han var tæt på kampens spiller.
                              Er det ham her Kristian Pedersen?:
                              http://www.hbkoge.dk/Default.aspx?ID=432
                              Hvis det er ham så har AGF vist allerede vist interesse.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                næeh .. Hvis vi deler rækken i tre lige store dele for top, midt og bund så er toppen er 1-4 og bunden er 9-12. Det vil sige at midten må være 5-8 hvor en solid midterplacering må være min. en 6. plads og til nøds en 7. plads med en god sjat points til nr. 8 ...

                                Vil være skuffet over andet end en top6 placering hvis det skal være en solid midterplacering.
                                Det var netop pointen... En 8. plads med sikker afstand ned til de resterende, så vil man kunne sige at målsætningen er opnået, ligesom hvis vi får den 6. plads du nævner... Det er jo en helgardering den målsætning...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X