Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der går rygter om Ove P. til Hobro så de rykker ikke ned. Så vi skal ikke vide os for sikre alligevel

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Der går rygter om Ove P. til Hobro så de rykker ikke ned. Så vi skal ikke vide os for sikre alligevel

      MvT
      giver rigtig god mening set fra deres side af....og skidt for os at vi skal møde dem 2 gange i foråret.

      Jeg føler mig ikke sikker før det er matematisk umuligt at rykke ned - men når det er sagt så syntes jeg vi har fået en mere stabil point høst i efteråret - på trods af et forfærdeligt forsvar, og selv med Ove ved roret vil der være et pænt stykke op - og vi lægger heller ikke først for.

      Så sover rimeligt trygt lidt endnu - men det kan jo hurtigt ændre sig

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        giver rigtig god mening set fra deres side af....og skidt for os at vi skal møde dem 2 gange i foråret.

        Jeg føler mig ikke sikker før det er matematisk umuligt at rykke ned - men når det er sagt så syntes jeg vi har fået en mere stabil point høst i efteråret - på trods af et forfærdeligt forsvar, og selv med Ove ved roret vil der være et pænt stykke op - og vi lægger heller ikke først for.

        Så sover rimeligt trygt lidt endnu - men det kan jo hurtigt ændre sig
        Sygt vi ikke har en med i afstemningen når vi nu har stillet op med hele 4 emner :-)

        http://www.tipsbladet.dk/afstemning/...ste-maalmand-0
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Sygt vi ikke har en med i afstemningen når vi nu har stillet op med hele 4 emner :-)

          http://www.tipsbladet.dk/afstemning/...ste-maalmand-0
          Kvantitet er ikke det samme som kvalitet. ;-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Der går rygter om Ove P. til Hobro så de rykker ikke ned. Så vi skal ikke vide os for sikre alligevel

            MvT
            True.....det ER en skør liga også i år, så intet kan afskrives. Men nok alligevel for tidligt at håbe på mesterskab til os allerede ;-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Kvantitet er ikke det samme som kvalitet. ;-)
              Nå for den da .. Syntes ellers det har lignet OB's indkøbsstrategi de senere år ;-) ..
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Sygt vi ikke har en med i afstemningen når vi nu har stillet op med hele 4 emner :-)

                http://www.tipsbladet.dk/afstemning/...ste-maalmand-0
                Det er vel forventeligt.... Der er jo en grund til at vi har haft hele 4 emner mellem stængerne..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Det er vel forventeligt.... Der er jo en grund til at vi har haft hele 4 emner mellem stængerne..
                  Joo , det er vist ret forventeligt , derfor min smiley ... Vi kan vel knap nok finde 4 redninger i alt som hæver sig over almindelig forventelige redninger .
                  Og ja der er en logisk grund til at vi har haft 4 emner : ringe og forfejlet indkøb .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Joo , det er vist ret forventeligt , derfor min smiley ... Vi kan vel knap nok finde 4 redninger i alt som hæver sig over almindelig forventelige redninger .
                    Og ja der er en logisk grund til at vi har haft 4 emner : ringe og forfejlet indkøb .
                    Falkesgaard ligner/lignede et fornuftigt indkøb, men man kan ikke gardere sig mod skader.
                    Koval lignede på papiret også en fornuftig aftale.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                      Falkesgaard ligner/lignede et fornuftigt indkøb, men man kan ikke gardere sig mod skader.
                      Koval lignede på papiret også en fornuftig aftale.
                      Enig. Man kan klandre JH nok så meget man vil, for at Koval ikke er slået til for alvor, men man kan ikke klandre ham for at beslutte sig for at hente Koval i første omgang.

                      Falkesgaard glæder jeg mig til at se tilbage, han så spændende ud. Tørnes var jo en nødvendig panikløsning da Falkesgaard uheldigt gik i stykker, og man ikke ville satse på Radza.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                        Falkesgaard ligner/lignede et fornuftigt indkøb, men man kan ikke gardere sig mod skader.
                        Koval lignede på papiret også en fornuftig aftale.
                        Falkesgaard lignede en fornuftig 2. keeper .

                        Koval , tjaa nogle gange får man en gave som er pakket fint ind og det efterfølgende viser sig at indpakningen var det fedeste ved gaven . Jeg tvivler på JH har haft indblik i hvordan Koval har stået de sidste 1- 1,5 år , men blot hentet ham ud fra et pænt CV .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Må være ærlig og sige at jeg synes Tørnæs er den der har set bedst ud, uden at det var prangende...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Falkesgaard lignede en fornuftig 2. keeper .
                            Der er vi så bare uenige

                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Koval , tjaa nogle gange får man en gave som er pakket fint ind og det efterfølgende viser sig at indpakningen var det fedeste ved gaven . Jeg tvivler på JH har haft indblik i hvordan Koval har stået de sidste 1- 1,5 år , men blot hentet ham ud fra et pænt CV .
                            Jeg syntes ikke JH kan klandres for at hente ham. Men enig i at niveauet ikke har været tilfredsstillende.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Der er vi så bare uenige


                              Jeg syntes ikke JH kan klandres for at hente ham. Men enig i at niveauet ikke har været tilfredsstillende.

                              Har hele tiden fastholdt at det var dumt smide Toppel på porten , han ville have været en god og billig 2. keeper , som alle kendte og som brændte for OB .

                              At man så henter Falkesgaard ind afspejler bare hvilken ambition der er i OB . Han bliver så oven i købet præsenteret uden klarhed over om det var ham som skulle være vores 1. keeper .

                              JH har hentet Koval og har dermed ansvaret , uanset hvilket cv der fulgte med , det ligner samme historie som vi så med Lado.. Ved du hvordan Koval har præsteret de sidste par sæsoner ?
                              Last edited by Magge; 24-11-2015, 11:30.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Har hele tiden fastholdt at det var dumt smide Toppel på porten , han ville have været en god og billig 2. keeper , som alle kendte og som brændte for OB .

                                At man så henter Falkesgaard ind afspejler bare hvilken ambition der er i OB . Han bliver så oven i købet præsenteret uden klarhed over om det var ham som skulle være vores 1. keeper .

                                JH har hentet Koval og har dermed ansvaret , uanset hvilket cv der fulgte med , det ligner samme historie som vi så med Lado.. Ved du hvordan Koval har præsteret de sidste par sæsoner ?
                                Jeg aner ikke hvad Toppel forlangte af lønkroner, men han havde nok været et lige så godt (eller bedre) alternativ end Tørnes.

                                Hvad er det for en ambition du mener Falkesgaard afspejler?
                                Jeg syntes han viste et noget bedre niveau end Toppel fx, i de relativt få kampe han nåede inden skaden.

                                Nej, jeg har ikke set Kovals præstationer, men jeg læste de artikler der var fremme dengang, og da lød det på papiret ret fornuftigt.
                                Så kan man sige, at JH tog chancen og det fejlede, men man kan så også sige at han tog chancen med Zohore (som ikke var skide imponerende før sommerferien), Festersen (som der heller ikke var mange der var imponeret over) og Oliver Lund, og det gik så meget godt.

                                Comment

                                Working...
                                X