Hvis der er nogen der ikke kan blive klog på om OB har mere eller mindre at gøre med dette vindue, så er svaret her... JH har godt nok lige fået en anden til at forklare det, men det ville lyde ca. sådan her...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Holdet 2015/2016
Collapse
X
-
fantastisk retoriker - han har virkelig ordet i sin magt :)Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHvis der er nogen der ikke kan blive klog på om OB har mere eller mindre at gøre med dette vindue, så er svaret her... JH har godt nok lige fået en anden til at forklare det, men det ville lyde ca. sådan her...
https://www.youtube.com/watch?v=9ar0TF7J5f0
Comment
-
Hvis vi nu antager at Falk bliver solgt i dette vindue og resten er status Q... Uden at tage hensyn til hvor stor truppen er blevet.. Hvad mangler vi så. Realistisk
min vurdering
1) Målmand (Gerne Jesper Hansen)
2) Central Forsvars spiller der kan føre bolden frem
3) Midtbanespiller. Helst en 6'er general
4) Angriber. Hurtig og aggressiv
5) Angriber. Stærk og hurtig
Jeg tror at EL bliver. Ingen vil give meget for ham og så kan det ikke betale sig at sælge. Man håber på at Kent kan sparke liv i ham
Spillere der gerne må sælges eller lejes ud : JBL/Kirkeskov, TM, Kryger.
Jeg holder på Diarra og Lado for at holde bredde i truppen
Comment
-
Zohore??Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis vi nu antager at Falk bliver solgt i dette vindue og resten er status Q... Uden at tage hensyn til hvor stor truppen er blevet.. Hvad mangler vi så. Realistisk
min vurdering
Jeg tror at EL bliver. Ingen vil give meget for ham og så kan det ikke betale sig at sælge. Man håber på at Kent kan sparke liv i ham
Jeg holder på Diarra og Lado for at holde bredde i truppenJesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Når vi har både Lado og Thomas Mikkelsen, så er det svært at se 2 nye angribere komme til. Det bliver nok til max én.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis vi nu antager at Falk bliver solgt i dette vindue og resten er status Q... Uden at tage hensyn til hvor stor truppen er blevet.. Hvad mangler vi så. Realistisk
min vurdering
Jeg holder på Diarra og Lado for at holde bredde i truppen
Hvis jeg var sportsdirektør, så ville jeg satse hele butikken på den bedst mulige 6'er.
Det er en afgørende position, og vi har i den grad savnet den type spiller. AaB har Würtz, Randers har Keller, FCN havde AC (og FCM har Sparv, men den klasse kan vi ikke nå), Brøndby har Ørnskov. Ørnskov er et godt eksempel: heftigt kritiseret for at være langsom osv., men har spillet fast som dm i et forår, hvor tingene er begyndt at svinge mere for BIF. Så taler ingen om Ørnskov mere; han er blevet usynlig. Og ret afgørende, ganske som Esben Hansen i sin tid.
Comment
-
TM skal bare væk. Så kan Lado blive sidst sidste år som 4. AngriberOprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNår vi har både Lado og Thomas Mikkelsen, så er det svært at se 2 nye angribere komme til. Det bliver nok til max én.
Hvis jeg var sportsdirektør, så ville jeg satse hele butikken på den bedst mulige 6'er.
Det er en afgørende position, og vi har i den grad savnet den type spiller. AaB har Würtz, Randers har Keller, FCN havde AC (og FCM har Sparv, men den klasse kan vi ikke nå), Brøndby har Ørnskov. Ørnskov er et godt eksempel: heftigt kritiseret for at være langsom osv., men har spillet fast som dm i et forår, hvor tingene er begyndt at svinge mere for BIF. Så taler ingen om Ørnskov mere; han er blevet usynlig. Og ret afgørende, ganske som Esben Hansen i sin tid.
Så er der plads til 2
Comment
-
Første træning i morgen klokken 10.
Jeg hæfter mig ved, at Falkesgaard, JJT, Lund og Zohore alle får tal højere end 11. Ikke, at det er de 11 første tal, der starter, men det lægger måske lidt op til, at der skal hentes en keeper (1.), en forsvarer (3.), en midt (8.) og en angriber eller to (10. + 11.).
Far out, i know, men trods alt en overvejelse værd.Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Lucas Jensen har nummer 11, så det bliver kun til en enkelt angriber hvis vi skal følge logikken bag dit indlæg.Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæghttp://www.ob.dk/artikel/traeningsst...oejenumre.aspx
Jeg hæfter mig ved, at Falkesgaard, JJT, Lund og Zohore alle får tal højere end 11. Ikke, at det er de 11 første tal, der starter, men det lægger måske lidt op til, at der skal hentes en keeper (1.), en forsvarer (3.), en midt (8.) og en angriber eller to (10. + 11.).
Far out, i know, men trods alt en overvejelse værd.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæghttp://www.ob.dk/artikel/traeningsst...oejenumre.aspx
Far out, i know, men trods alt en overvejelse værd.
Comment
-
jaja det begynder da at ligne lidt, antalsmæssigt ser det jo efterhånden fint ud - håber dog JH stadig får hentet nogle forstærkninger - og evt rydder lidt ud i de billigere rækkerOusager Stopper
- Toppel
Kontrakt udløb
- Radza Kirkeskov Hallgrimur Lasse Nielsen Diarra Kryger JBL EPJ
Kontrakt udløb
- Høegh
solgt
- Skogseid
hjem til Norge
- Emil Spelmann
solgt
- Lucas Azer Desler Ari Anders Thomsen kontrakt forlænget (+) Falk Dalgaard
retur til Holland
- Lado Greve Zohore
kontrakt forlænget
(+) Mikkelsen
retur fra udleje
+ Falkesgaard
hentet gratis fra bifs overskudslager
+ JJT
op fra egne rækker
+ MP
op fra egne rækker
+ Oliver Lund Hentet i FCV + Mohamed El Makrini Transferfri (fra SC Cambuur) +
hvis vi kigger på det lidt 1:1 så
falkesgaard <->ousager
Toppel <->
Skogseid <->Lund
Høegh <->
Spelmann <-> Makrini
og så gerne lige en angriber eller to :)
Comment
Comment