Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Den ene kunne købes for 2,5 mill her

http://www.bt.dk/superligaen/broendb...dsjagt-i-evian
    så vil jeg nu hellere beholde mikkelsen.....ham kan jeg godt li' og han kæmper sgu for det - attituden fejler ikke noget. Bille bryds jeg mig sgutte om....og syntes ikke han vejer det op med at være markant meget bedre....

- håber ikke JH kigger i den retning

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Eller vi kunne tage krokodil til at der ikke er mere kød tilbage på vores knogler. Jeg synes faktisk, at det sidste virker mest tiltalende.

Tror også bare at det jeg ville sige var at "kvalitet" kan købes for penge som vi burde have da nok sælger spillere for 20 mill i dette vindue hvis Falk ryger..
      Hvis hans pris på markedet er 2,5 og Pukki's er 5 mill burde der være en kvalitets angriber derude som vi har råd til..
      Men mon ikke at man er mest fristet af transferfrie spillere i første omgang

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        så vil jeg nu hellere beholde mikkelsen.....ham kan jeg godt li' og han kæmper sgu for det - attituden fejler ikke noget. Bille bryds jeg mig sgutte om....og syntes ikke han vejer det op med at være markant meget bedre....

- håber ikke JH kigger i den retning
        Siger bare at han skal kigge i den ambitionsretning og ikke køre Jylland tynd for at hente 1.Div spillere

Comment

Siger bare at han skal kigge i den ambitionsretning og ikke køre Jylland tynd for at hente 1.Div spillere
          den er jeg så helt med på ;)

Comment

Magnus P rykkes op i 1. holdstruppen:
            OB rykker 18-årig i førsteholdstruppen.
            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
              Magnus P rykkes op i 1. holdstruppen:
              OB rykker 18-årig i førsteholdstruppen.
              er det ikke en gammel nyhed?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                er det ikke en gammel nyhed?
                Jo, men nu er det også gået op for de danske sportsjournalister, det kan jo godt tage sin tid ;)

Comment

Ousager Stopper
                  -
                  Toppel
                  Kontrakt udløb
                  -
                  Radza
                  Kirkeskov
                  Hallgrimur
                  Lasse Nielsen
                  Diarra
                  Kryger
                  JBL
                  EPJ
                  Kontrakt udløb
                  -
                  Høegh
                  solgt
                  -
                  Skogseid
                  hjem til Norge
                  -
                  Emil
                  Spelmann
                  solgt
                  -
                  Lucas
                  Azer
                  Desler
                  Ari
                  Anders Thomsen kontrakt forlænget (+)
                  Falk
                  Dalgaard
                  retur til Holland
                  -
                  Lado
                  Greve
                  Zohore
                  kontrakt forlænget
                  (+)
                  Mikkelsen
                  retur fra udleje
                  +
                  Falkesgaard
                  hentet gratis fra bifs overskudslager
                  +
                  JJT
                  op fra egne rækker
                  +
                  MP
                  op fra egne rækker
                  +
                  Oliver Lund Hentet i FCV +
                  er blevet så glad for min liste....så fortsætter sgu med den :)

Comment

Jeg ville ønske, at klubben snart gik ud og fortalte hvad planen med OB er, for jeg synes snart det begynder at minde om en dårlig opera, hvor en stor dame skråler en hel forestilling for så alligevel at dø til sidst.

Skal OB stadig tilbage til toppen? Hvis ja, hvor hurtigt? Og hvad fanden er jeres plan? Gerne forklaret uden at bruge ordene process eller fynsk samarbejde...

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Jeg ville ønske, at klubben snart gik ud og fortalte hvad planen med OB er, for jeg synes snart det begynder at minde om en dårlig opera, hvor en stor dame skråler en hel forestilling for så alligevel at dø til sidst.

Skal OB stadig tilbage til toppen? Hvis ja, hvor hurtigt? Og hvad fanden er jeres plan? Gerne forklaret uden at bruge ordene process eller fynsk samarbejde...
                      Kunne ikke være mere enig.....

Comment

Helt enig

Comment

Det fortalte vores sportsdirektør senest i vinters ;-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

hvad er toppen i den sammenhæng? For med fcm og fcks vilde forbrug så kommer vi ikke helt derop og leger lige med det første. Mit bud vil være at man håber at få banket et slagktaftigt hold sammen, med egne talenter; desler, jjt, greve - det bruges denne sæson på, og så skal de toppe sæsonnen efter(evt. sæsonnen efter igen) - herefter bliver der formentlig solgt ud og vi begynde forfra på en opbygning

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Det fortalte vores sportsdirektør senest i vinters ;-)
                              I ord. Hvornår bliver det fulgt op af handling?

Comment

I ord. Hvornår bliver det fulgt op af handling?
                                det er tanken der tæller ;-) ... Eller noget ...
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X