Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - FCM 10/5

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    og FCM skal slet slet ikke ramme dagen. Tror dog de kommer utroligt fokuserede....en sejr over os og de vil selv kunne lukke mesterskabet runden efter - på hjemmebane - mod FCK.....så mon dog de tager en slapper mod os?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      og FCM skal slet slet ikke ramme dagen. Tror dog de kommer utroligt fokuserede....en sejr over os og de vil selv kunne lukke mesterskabet runden efter - på hjemmebane - mod FCK.....så mon dog de tager en slapper mod os?
      Næppe. Den femmandsmidtbane de har er monster frygtindgydende. Specielt trekløveret centralt med Sparv, Poulsen og Andersson kan få mig til at skide i bukserne. Desuden skal Igboun nok være en mega spade igen. Ham har vi aldrig nogensinde formået at få styr på. Poulsen har jo udviklet sig til suppens Fabregas.

Jeg må blankt indrømme, at jeg er møg imponeret af FCM i år, selvom jeg har det svært med Backen Bach Bak (det er bare SÅ dumt det navn) og Glenn Snakeeyes

Skogseid dække Igboun. Happe hunting, HS. Ari dække Rilwan. Ingen kommentarer. Azer/Haddi mod Poulsen/Andersson - det er jo næsten unfair.

Men bolden er rund og Spelmann får satansparkeme travlt. Glæder mig til AaB og SIF kampene.

MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Til gengæld glæder jeg mig meget til at se hvordan Høegh gør det mod Pusic eller Duncan. Høegh har haft et godt forår, der lover fint frem mod næste sæson.

MvT

Comment

Da jeg som så mange andre ikke er imponeret af hverken Skogseid eller Skulason kunne jeg godt tænke mig at se Momo og Kirke på banen i stedet for da de umiddelbart viste store fremskridt i deres nylige comebacks.
          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
            Da jeg som så mange andre ikke er imponeret af hverken Skogseid eller Skulason kunne jeg godt tænke mig at se Momo og Kirke på banen i stedet for da de umiddelbart viste store fremskridt i deres nylige comebacks.
            Lidt syrligt kan man sige at det ikke kan blive værre. Så kan lige så godt køre med de unge. Skogseid er alligevel snart fortid.

MvT

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Lidt syrligt kan man sige at det ikke kan blive værre. Så kan lige så godt køre med de unge. Skogseid er alligevel snart fortid.

MvT
              Ja det må simpelthen kunne gøres bedre

Comment

Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                Momo skal bare ikke spille back - han har været impliceret i alt for mange mål på den plads!

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Momo skal bare ikke spille back - han har været impliceret i alt for mange mål på den plads!
                  Snakker Vi ikke om hb? Der har han jo ikke spillet meget. På vb så det ikke så godt ud..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Snakker Vi ikke om hb? Der har han jo ikke spillet meget. På vb så det ikke så godt ud..
                    Det er rigtigt!

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      det er jeg bare helt enig i, Momo har nogen fine kvaliteter som vel egentlig bare egner sig bedst til cf eller def. midtbane. Der er udsigterne vel ikke de bedste for ham med JJT på vej og DH/LH i cf
                      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

http://www.ob.dk/artikel/alle-skal-ramme-dagen.aspx

Comment

Bum bum. Bare lidt brainstorm ... Hvor ikke:

........MT.......
                          HJ-DH-LN-MK
                          MD-JJ-MD-RF
                          .....TD-MS.....

MvT

Comment

Bum bum. Bare lidt brainstorm ... Hvor ikke:

........MT.......
                            HJ-DH-LN-MK
                            MD-JJ-MD-RF
                            .....TD-MS.....

MvT
                            Jeg tvivler meget kraftigt på, at Ove P stiller med to angribere mod FCM....

Højest Spelmann som hængende.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg tvivler meget kraftigt på, at Ove P stiller med to angribere mod FCM....

Højest Spelmann som hængende.
                              Helt enig. Var bare mit brainstorm og på ingen måde et forsøg på at ramme OP's start11 'real life'.

OP stiller vel med:

.......MT.......
                              HS-DH-LN-AS
                              MD-AB-HJ-RF
                              .....MS-EL.....

MvT

Comment

Helt enig. Var bare mit brainstorm og på ingen måde et forsøg på at ramme OP's start11 'real life'.

OP stiller vel med:

.......MT.......
                                HS-DH-LN-AS
                                MD-AB-HJ-RF
                                .....MS-EL.....

MvT
                                det lyder sandsynligt, det eneste jeg tror der måske kan blive anderledes er vel om opstillingen bliver som 3-5-2 med de samme spillere så Desler kan tage kampen med Igboun igen, som han neutraliserede sidste gang de mødtes på heden.
                                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X