Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - FCM 10/5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB - FCM 10/5

    http://www.fyens.dk/sport/Haarde-pro...rtikel/2706308

    glæder mig til at DH er tilbage

    #2
    Jeg tror ikke, at vi kommer ind på stadion næste gang. 1. halvleg mod Brøndby var simpelthen så ringe, at det gider jeg ikke igen lige med det samme. Så kan man snakke om krævermentalitet og lignende. Men det eneste jeg kræver er bare, at spillerne gør hvad de kan - det ligner det ikke at de gør p.t.

    Jeg forventede at kampen mod Brøndby ville blive præget af fight - måske lidt hårde frispark, for at vise at man ville dét hér. Jeg synes, at det var slapt og skuffende at overvære OB-spillerne trække sig fra tacklinger og ikke have gejst.

    Ove P. skal simpelthen også spille med angribere, det kan ikke passe at Spelmann og Emil Larsen skal være OB's offensive trussel. Selv om jeg er fan af Ove P, så er jeg heller ikke for fin til at indrømme, at han kostede en del af sejren i går med sin slappe opstilling, krydret med dårlige spillere på Backerne og den centrale midtbane.

    Det er for slapt OB. Spelmann er den eneste der kan/vil løbe. Det er ligesom at skulle køre en fest op, hvor man er den eneste der drikker. Det er en umulig kamp.

    Comment


      #3
      Tak for opbakningen , vi satser på en sejr på søndag , Står der i en mail fra OB i dag .. Arrrghhh det er vist ikke koordineret med træneren , har svært ved at forestille mig ham satse noget som helst ..
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Må også sige jeg er skuffet over Ove's tilgang til kampen i går. Stille op uden angribere på hjemmebane????? Det kan måske accepteres som start, men at vi venter 78 min. med at skifte en angriber ind er simpelthen ikke acceptabelt, specielt når man tænker på at BIF ikke ville noget efter der var spillet 30 min., og vi fik overladt initiativet resten af kampen. Det meste af 2. halvleg kommer vi til fornuftige muligheder for indlæg, men har ingen mand i boksen, da både Emil og Spelmann søger mod kanterne. Synes at vi blev langt farligere da Dalgaard kom på banen, men som min kammerat på stadion sagde da han blev skiftet ind, ja det var så 20 min. for sent.

        Jeg ved godt han har fået fornuftigt antal point siden han tiltrådte, men jeg er nu også glad for vi ikke har Ove efter sommer. Han er alt for bange for at satse, og det synes jeg både kom til udrtyk i kampene mod FCV, EFB og SJE og også i går mod BIF på hjemmebane. 4 hjemmebanekampe, hvor han som udgangspunkt er tilfreds med det ene point, og vi derfor kommer til at virke passive, da vi først og fremmest skal stå godt defensivt. Problemet med de 4 kampe er så bare at, hvis vi kommer bagud, så er det rigtig svært at gå fra vores passive tilgang til en mere aggressiv tilgang, hvorimod det er langt nemmere at gøre det modsatte. Vi får 1 point ud af de 4 hjemmekampe, og havde vi turde satse lidt, så kan jeg ikke se at vi ikke som minimum havde fået 1 sejr og dermed 3 point. Tror faktisk vi havde vundet både mod FCV, SJE og EFB, hvis vi havde turde gå efter sejren fra kampstart. Jeg ved godt det er tankeeksperiment, men det er min holdning.

        Håber vi til kampen, mod FCM blæser til angreb, da det er her de har haft det sværest. Hold der på forhånd stiller sig ned, skal de nok få åbnet på et eller andet tidspunkt, og med vores tvivlsomme defensiv, vare det nok ikke længe.

        Comment


          #5
          Forstår også skuffelsen her i nederlagets stund. Det kræver kvalitet for at presse BIF fra start, vi startede igen med en ny formation Skogskeid i det centrale forsvar og Diarra som Back mangler rigtig meget kamptræning. Skulason har været svag meget længe, de centrale midtbane spillere er også af en helt anden klasse en BIF. Det var åbenbart planen at presse BIF fra start, men flere af vores spillere har ikke kvaliteten til dette, de bliver udspillet for nemt.

          Syntes 2. halvleg var glimmerende og opløftende, og ser frem til kampen mod FCM. Niveauet var helt fantastik fra Falk, Emil viste også gode takter og JJT er enormt spændende at følge, håber han får lov til at starte inde.

          Det bliver svært, og alt peger på at vi taber, uanset taktik og hvordan OP sætter holdet.

          Comment


            #6
            Jeg håber Spellmann kommer tilbage på midten igen mod FCM, især mod de stærkere hold i superligaen, mangler der agressivitet på midten. Halgrimur kan passende tage bænken, og så er Dalgaard altså nødt til at starte inde igen, vi mangler jo en målsluger.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Jeg håber Spellmann kommer tilbage på midten igen mod FCM, især mod de stærkere hold i superligaen, mangler der agressivitet på midten. Halgrimur kan passende tage bænken, og så er Dalgaard altså nødt til at starte inde igen, vi mangler jo en målsluger.
              Ser ingen grund til at rykke Spelmann tilbage. Men Dalgaard må da gerne tage toppen i stedet for emil

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ser ingen grund til at rykke Spelmann tilbage. Men Dalgaard må da gerne tage toppen i stedet for emil
                Spelmann kan lave de aggressive løb på midten, samt bakke op når forsvaret bliver presset, der ser jeg ingen andre af vore midtbanespillere som kan magte dette, særligt ikke når modstandernes midtbanespillere er af højere klasse, som vi så mod BIF og som vi vil få at se mod FCM. Det kunne samtidig være spændende at se både Dalgaard og Emil fremme, det tror jeg er et godt match.

                Comment


                  #9
                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-midtjylland-5

                  Deres bud: Bud på startopstillinger:
                  OB (3-5-2): Toppel – Skogseid, Nielsen, Høegh – Desler, Busuladzic, Spelmann, Jonasson, Falk – Larsen, Dalgaard

                  "Vidste du, at...
                  I perioden juli 2008 til juli 2011 hentede OB 8 point mere end FC Midtjylland i Superligaen. I perioden juli 2012 til nu har FC Midtjylland hentet 55 point mere end OB"

                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-midtjylland-5

                    Deres bud: Bud på startopstillinger:
                    OB (3-5-2): Toppel – Skogseid, Nielsen, Høegh – Desler, Busuladzic, Spelmann, Jonasson, Falk – Larsen, Dalgaard

                    "Vidste du, at...
                    I perioden juli 2008 til juli 2011 hentede OB 8 point mere end FC Midtjylland i Superligaen. I perioden juli 2012 til nu har FC Midtjylland hentet 55 point mere end OB"

                    Så kan det (næsten) kun den anden vej fra nu af

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-midtjylland-5

                      Deres bud: Bud på startopstillinger:
                      OB (3-5-2): Toppel – Skogseid, Nielsen, Høegh – Desler, Busuladzic, Spelmann, Jonasson, Falk – Larsen, Dalgaard

                      "Vidste du, at...
                      I perioden juli 2008 til juli 2011 hentede OB 8 point mere end FC Midtjylland i Superligaen. I perioden juli 2012 til nu har FC Midtjylland hentet 55 point mere end OB"

                      Tipsbladet byder på 2-2. Det er sødt.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Tipsbladet byder på 2-2. Det er sødt.

                        MvT
                        ja den har jeg nu også svært ved at se.....men ville sgu være rart med point med fra den kamp

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          ja den har jeg nu også svært ved at se.....men ville sgu være rart med point med fra den kamp
                          I den grad. Derfor jeg i optakten til EfB kampen sagde, at det var yderst vigtigt at vi vandt over EfB. Fordi vi har en større risiko for at løbe ind i 0 point i 3 kampe (BIF, FCM, AaB). Nøgternt set, så regner jeg med vi taber mod FCM. Derfor håber jeg på start til JJT, MK, MD, DH, Momo. Young Guns, go' den gas! Vi har alt at vinde, intet at tabe. MS og TD på top. Ari og Azer må tage en puster på bænken.

                          Mod AaB ser jeg klart bedre muligheder for point. SIF skal bare give 3, længere er den ikke.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #14
                            Ove P om kampen

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...al-ramme-dagen

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              I den grad. Derfor jeg i optakten til EfB kampen sagde, at det var yderst vigtigt at vi vandt over EfB. Fordi vi har en større risiko for at løbe ind i 0 point i 3 kampe (BIF, FCM, AaB). Nøgternt set, så regner jeg med vi taber mod FCM. Derfor håber jeg på start til JJT, MK, MD, DH, Momo. Young Guns, go' den gas! Vi har alt at vinde, intet at tabe. MS og TD på top. Ari og Azer må tage en puster på bænken.

                              Mod AaB ser jeg klart bedre muligheder for point. SIF skal bare give 3, længere er den ikke.

                              MvT
                              helt enig - AAB er der en chance....SIF SKAL give 3 point....og så bør den pot pis af en sæson være ovre

                              Comment

                              Working...
                              X