Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - FCM 10/5
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog FCM skal slet slet ikke ramme dagen. Tror dog de kommer utroligt fokuserede....en sejr over os og de vil selv kunne lukke mesterskabet runden efter - på hjemmebane - mod FCK.....så mon dog de tager en slapper mod os?
Jeg må blankt indrømme, at jeg er møg imponeret af FCM i år, selvom jeg har det svært med Backen Bach Bak (det er bare SÅ dumt det navn) og Glenn Snakeeyes
Skogseid dække Igboun. Happe hunting, HS. Ari dække Rilwan. Ingen kommentarer. Azer/Haddi mod Poulsen/Andersson - det er jo næsten unfair.
Men bolden er rund og Spelmann får satansparkeme travlt. Glæder mig til AaB og SIF kampene.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlægDa jeg som så mange andre ikke er imponeret af hverken Skogseid eller Skulason kunne jeg godt tænke mig at se Momo og Kirke på banen i stedet for da de umiddelbart viste store fremskridt i deres nylige comebacks.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlægDa jeg som så mange andre ikke er imponeret af hverken Skogseid eller Skulason kunne jeg godt tænke mig at se Momo og Kirke på banen i stedet for da de umiddelbart viste store fremskridt i deres nylige comebacks.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægMomo skal bare ikke spille back - han har været impliceret i alt for mange mål på den plads!"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægMomo skal bare ikke spille back - han har været impliceret i alt for mange mål på den plads!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægBum bum. Bare lidt brainstorm ... Hvor ikke:
........MT.......
HJ-DH-LN-MK
MD-JJ-MD-RF
.....TD-MS.....
MvT
Højest Spelmann som hængende."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg tvivler meget kraftigt på, at Ove P stiller med to angribere mod FCM....
Højest Spelmann som hængende.
OP stiller vel med:
.......MT.......
HS-DH-LN-AS
MD-AB-HJ-RF
.....MS-EL.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHelt enig. Var bare mit brainstorm og på ingen måde et forsøg på at ramme OP's start11 'real life'.
OP stiller vel med:
.......MT.......
HS-DH-LN-AS
MD-AB-HJ-RF
.....MS-EL.....
MvTBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment