Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EFB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Agbre har fat i noget..

    Lad os bare sige, det er en lettere upopulær herre, der starter på toppen.
    Spøjst valg oven på sidste kamp, hvis det bliver tilfældet. Det var jo vores helt store problem sidst at vi ikke havde en stor angriber til at tage bolden til sig. Esbjerg spiller dog altid med backerne højt på banen, så det kan efterlade god plads til at spille med to hurtige i front og give dem lidt af deres egen medicin. Jeg er dog meget lubken ved det. Får vi ikke bedre fat i pasningsspillet bliver Emil sgu nemt overflødig på toppen!!

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Agbre har fat i noget..

      Lad os bare sige, det er en lettere upopulær herre, der starter på toppen.
      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Det vil jeg tro, men det vil ikke overraske mig rigtig meget hvis det er Kryger - eller endda hvis Emil f.eks. bliver rykket helt i front.
      I tar pis på mig ?!

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        I tar pis på mig ?!
        Altså jeg ved ikke noget, det var rene gæt på hvad jeg tror Ove P. kan finde på.

        Comment


          #64
          Jeg synes, det giver mening. Esbjerg hverken kan eller vil meget andet end at spille dybt til Larsson, Mensah, Lyng og Söder. Så vi skal i hvert fald stå dybt og kompakt, så er Esbjerg rimeligt impotente.

          Forstår godt, at folk er lidt lorne ved Emil på toppen, men Kryger er for ringe med fødderne.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Altså jeg ved ikke noget, det var rene gæt på hvad jeg tror Ove P. kan finde på.
            De har skrevet inde på Betxpert, at de har hørt det fra truppen selv, altså Emil starter på toppen.

            Jeg synes Emil Larsen har været afprøvet rigeligt på toppen, og med hans form, vil det slet ikke give nogen mening!

            Comment


              #66
              Hvad med Azer?

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                4 timer efter start eller slutfløjt? Overvejer bare at købe en måned der så...
                deres 30 dages gratis, gælder ikke sport, selvfølgelig.....
                Det er 4 timer fra kampstart. Men der er jo ellers mange smart TV som i dag kan optage ved hjælp af en USB indgang. Og med en TV boks kan man vel også se kampen forskudt eller hur? Jeg har selv kun "PC-TV" og Viaplays sportspakke, men måske der er andre der ar erfaring med det?
                This is what you have been trained for, makes us proud!

                Comment


                  #68
                  Hold da op. JJT fra start
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Hold da op. JJT fra start
                    Hvor at du set start opstillingen?

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Hvor at du set start opstillingen?
                      Det var på FB
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Jeg synes, det giver mening. Esbjerg hverken kan eller vil meget andet end at spille dybt til Larsson, Mensah, Lyng og Söder. Så vi skal i hvert fald stå dybt og kompakt, så er Esbjerg rimeligt impotente.

                        Forstår godt, at folk er lidt lorne ved Emil på toppen, men Kryger er for ringe med fødderne.
                        Det er jeg uenig i, Esbjerg har gode tekniske spillere som bestemt kan andet end at løbe dybt.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #72
                          Glæder mig helt vildt til at se JJT på banen fra start. Ikke for at være selvglad, men jeg skrev i en tråd forleden at jeg nemt kunne se ham starte inde i nogle kampe fra næste sæson, hvor nogle bruger herinde (inden navne nævnt :P) mente at han højst ville få nogle indskiftninger i næste sæson.
                          Men at det allerede skulle ske nu, er lidt af en overraskelse, men hans talent er så stort, at jeg er sikker på det nok skal gå.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Glæder mig helt vildt til at se JJT på banen fra start. Ikke for at være selvglad, men jeg skrev i en tråd forleden at jeg nemt kunne se ham starte inde i nogle kampe fra næste sæson, hvor nogle bruger herinde (inden navne nævnt :P) mente at han højst ville få nogle indskiftninger i næste sæson.
                            Men at det allerede skulle ske nu, er lidt af en overraskelse, men hans talent er så stort, at jeg er sikker på det nok skal gå.
                            Jeg glæder mig også helt vildt til at se ham! Jeg synes egentlig ikke det er så overraskende igen. Jeg gik ud fra, da man "solgte" Schoop, at det var fordi JJT var klar til at overtage indskifterrollen.

                            Men er det mig der tager helt fejl, eller er det ikke JJT tredje kamp på en uge? U19, reserveholdet og nu Superliga?

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Det er jeg uenig i, Esbjerg har gode tekniske spillere som bestemt kan andet end at løbe dybt.
                              Fellah, Mensah m flere er selvfølgelig dygtige spillere, Esbjerg er bare meget impotente på indlæg og dødbolde - altså når modstanderne står kompakt. Præcsi som mod Randers senest.

                              Comment

                              Working...
                              X