Oprindeligt indsendt af anglicantian
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt EFB-OB
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægAgbre har fat i noget..
Lad os bare sige, det er en lettere upopulær herre, der starter på toppen.Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægDet vil jeg tro, men det vil ikke overraske mig rigtig meget hvis det er Kryger - eller endda hvis Emil f.eks. bliver rykket helt i front.
Comment
-
Jeg synes, det giver mening. Esbjerg hverken kan eller vil meget andet end at spille dybt til Larsson, Mensah, Lyng og Söder. Så vi skal i hvert fald stå dybt og kompakt, så er Esbjerg rimeligt impotente.
Forstår godt, at folk er lidt lorne ved Emil på toppen, men Kryger er for ringe med fødderne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægAltså jeg ved ikke noget, det var rene gæt på hvad jeg tror Ove P. kan finde på.
Jeg synes Emil Larsen har været afprøvet rigeligt på toppen, og med hans form, vil det slet ikke give nogen mening!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg4 timer efter start eller slutfløjt? Overvejer bare at købe en måned der så...
deres 30 dages gratis, gælder ikke sport, selvfølgelig.....This is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg synes, det giver mening. Esbjerg hverken kan eller vil meget andet end at spille dybt til Larsson, Mensah, Lyng og Söder. Så vi skal i hvert fald stå dybt og kompakt, så er Esbjerg rimeligt impotente.
Forstår godt, at folk er lidt lorne ved Emil på toppen, men Kryger er for ringe med fødderne.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Glæder mig helt vildt til at se JJT på banen fra start. Ikke for at være selvglad, men jeg skrev i en tråd forleden at jeg nemt kunne se ham starte inde i nogle kampe fra næste sæson, hvor nogle bruger herinde (inden navne nævnt :P) mente at han højst ville få nogle indskiftninger i næste sæson.
Men at det allerede skulle ske nu, er lidt af en overraskelse, men hans talent er så stort, at jeg er sikker på det nok skal gå.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægGlæder mig helt vildt til at se JJT på banen fra start. Ikke for at være selvglad, men jeg skrev i en tråd forleden at jeg nemt kunne se ham starte inde i nogle kampe fra næste sæson, hvor nogle bruger herinde (inden navne nævnt :P) mente at han højst ville få nogle indskiftninger i næste sæson.
Men at det allerede skulle ske nu, er lidt af en overraskelse, men hans talent er så stort, at jeg er sikker på det nok skal gå.
Men er det mig der tager helt fejl, eller er det ikke JJT tredje kamp på en uge? U19, reserveholdet og nu Superliga?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er jeg uenig i, Esbjerg har gode tekniske spillere som bestemt kan andet end at løbe dybt.
Comment
Comment