Bold.dk siger at Azer er tvivlsom til EfB kampen. Det kan være derfor JJT er i truppen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt EFB-OB
Collapse
X
-
Kan ikke se kampen, da jeg skal til svigermekanikken og spise ....... Siger ikke mere.
hvorfor fanden kan man ikke gense en kamp i dag. Fatter det ikke. Er det noget med rettigheder eller hvad?
alt andet genudsendes og kan ses på nettet når man ønsker, men ikke fodbold kampe.
Det fandme irriterende!!
Comment
-
http://www.bold.dk/nyt/niels-f-boer-kunne-slaa-ob
En erfaren træner som Ove kan nok bruge den melding til at sætte spillerne op. Bare kom med mere hovmod, Niels F.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægKan ikke se kampen, da jeg skal til svigermekanikken og spise ....... Siger ikke mere.
hvorfor fanden kan man ikke gense en kamp i dag. Fatter det ikke. Er det noget med rettigheder eller hvad?
alt andet genudsendes og kan ses på nettet når man ønsker, men ikke fodbold kampe.
Det fandme irriterende!!This is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægKan ikke se kampen, da jeg skal til svigermekanikken og spise ....... Siger ikke mere.
Det fandme irriterende!!
Comment
-
Det fandme irriterende!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsyntes jeg har set flere af de sportskanaler (canal 8 og 9, tv3 sport 1 og 2) genudsender kampe - men det kræver jo du har kanalerne.....og de ligger næppe til fri afbenyttelse.....og det er næsten helt sikkert noget med rettigheder
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlægPå Viaplay.dk kan du fire timer efter stadig starte kampen forfra, men det hjælper dig nok ikke så meget i aktuelle situation.
deres 30 dages gratis, gælder ikke sport, selvfølgelig.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægMen det ER altså lidt dumt af dem... Hvorfor ikke lave et sted på nettet hvor man kunne lægge dem op, smæk en stak reklamer på til finansieringen, og tjen lidt penge? F.eks. et døgn efter, og to uger frem? Det er jo mest os fodboldnørder der er interesserede, og en brugt fodboldkamp HAR jo ikke samme værdi som en livekamp... Og så tvivler jeg på at nogen fravælger enten en stadiontur eller et tv-abonnement, til fordel for at kunne se kampene dagen efter...
Comment
Comment