Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EFB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Bold.dk siger at Azer er tvivlsom til EfB kampen. Det kan være derfor JJT er i truppen.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Niels F. tænker nok de skal klare os.............

      http://www.bold.dk/nyt/niels-f-boer-kunne-slaa-ob

      Comment


        #48
        Kan ikke se kampen, da jeg skal til svigermekanikken og spise ....... Siger ikke mere.

        hvorfor fanden kan man ikke gense en kamp i dag. Fatter det ikke. Er det noget med rettigheder eller hvad?
        alt andet genudsendes og kan ses på nettet når man ønsker, men ikke fodbold kampe.
        Det fandme irriterende!!

        Comment


          #49
          http://www.bold.dk/nyt/niels-f-boer-kunne-slaa-ob

          En erfaren træner som Ove kan nok bruge den melding til at sætte spillerne op. Bare kom med mere hovmod, Niels F.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Kan ikke se kampen, da jeg skal til svigermekanikken og spise ....... Siger ikke mere.

            hvorfor fanden kan man ikke gense en kamp i dag. Fatter det ikke. Er det noget med rettigheder eller hvad?
            alt andet genudsendes og kan ses på nettet når man ønsker, men ikke fodbold kampe.
            Det fandme irriterende!!
            På Viaplay.dk kan du fire timer efter stadig starte kampen forfra, men det hjælper dig nok ikke så meget i aktuelle situation.
            This is what you have been trained for, makes us proud!

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Kan ikke se kampen, da jeg skal til svigermekanikken og spise ....... Siger ikke mere.

              hvorfor fanden kan man ikke gense en kamp i dag. Fatter det ikke. Er det noget med rettigheder eller hvad?
              alt andet genudsendes og kan ses på nettet når man ønsker, men ikke fodbold kampe.
              Det fandme irriterende!!
              Nu svarer jeg ikke på det du spørger om, men på superliga.dk kan du altid finde et sammendrag på en 3-4 minutter.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Kan ikke se kampen, da jeg skal til svigermekanikken og spise ....... Siger ikke mere.

                hvorfor fanden kan man ikke gense en kamp i dag. Fatter det ikke. Er det noget med rettigheder eller hvad?
                alt andet genudsendes og kan ses på nettet når man ønsker, men ikke fodbold kampe.
                Det fandme irriterende!!
                syntes jeg har set flere af de sportskanaler (canal 8 og 9, tv3 sport 1 og 2) genudsender kampe - men det kræver jo du har kanalerne.....og de ligger næppe til fri afbenyttelse.....og det er næsten helt sikkert noget med rettigheder

                Comment


                  #53
                  De genudsender også kampen i morgen klokken 10 på TV3 sport 1

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    syntes jeg har set flere af de sportskanaler (canal 8 og 9, tv3 sport 1 og 2) genudsender kampe - men det kræver jo du har kanalerne.....og de ligger næppe til fri afbenyttelse.....og det er næsten helt sikkert noget med rettigheder
                    Men det ER altså lidt dumt af dem... Hvorfor ikke lave et sted på nettet hvor man kunne lægge dem op, smæk en stak reklamer på til finansieringen, og tjen lidt penge? F.eks. et døgn efter, og to uger frem? Det er jo mest os fodboldnørder der er interesserede, og en brugt fodboldkamp HAR jo ikke samme værdi som en livekamp... Og så tvivler jeg på at nogen fravælger enten en stadiontur eller et tv-abonnement, til fordel for at kunne se kampene dagen efter...

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                      På Viaplay.dk kan du fire timer efter stadig starte kampen forfra, men det hjælper dig nok ikke så meget i aktuelle situation.
                      4 timer efter start eller slutfløjt? Overvejer bare at købe en måned der så...
                      deres 30 dages gratis, gælder ikke sport, selvfølgelig.....

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Men det ER altså lidt dumt af dem... Hvorfor ikke lave et sted på nettet hvor man kunne lægge dem op, smæk en stak reklamer på til finansieringen, og tjen lidt penge? F.eks. et døgn efter, og to uger frem? Det er jo mest os fodboldnørder der er interesserede, og en brugt fodboldkamp HAR jo ikke samme værdi som en livekamp... Og så tvivler jeg på at nogen fravælger enten en stadiontur eller et tv-abonnement, til fordel for at kunne se kampene dagen efter...
                        helt enig - lidt dumt....

                        Comment


                          #57
                          Efter hvad jeg hører, skal vi stå dybt. Og det kan ses på valg/fravalg af spydspids

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Efter hvad jeg hører, skal vi stå dybt. Og det kan ses på valg/fravalg af spydspids
                            Vi starter vel for hulen med 1 spydspids???

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Vi starter vel for hulen med 1 spydspids???
                              Det vil jeg tro, men det vil ikke overraske mig rigtig meget hvis det er Kryger - eller endda hvis Emil f.eks. bliver rykket helt i front.

                              Comment


                                #60
                                Agbre har fat i noget..

                                Lad os bare sige, det er en lettere upopulær herre, der starter på toppen.

                                Comment

                                Working...
                                X