Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt EFB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg synes ikke, at det er der, at det haster mest. Jeg håber meget, at Kasper Larsen kommer hjem til vinter, og danner en solid duo med Daniel Høegh, og så vil Lasse Nielsen sammen med talenter som måske Emil Peter Jørgensen være fine backup's for de to fynske fyrtårne.
Og defensivt synes jeg bare Lasse Nielsen er den stærkeste midterforsvarer vi har haft siden Laursen og AMC spillede sammen og var på toppen. Synes han er et stykke foran både Høegh og Larsen, rent defensivt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg synes ikke, at det er der, at det haster mest. Jeg håber meget, at Kasper Larsen kommer hjem til vinter, og danner en solid duo med Daniel Høegh, og så vil Lasse Nielsen sammen med talenter som måske Emil Peter Jørgensen være fine backup's for de to fynske fyrtårne.
om det så generelt er godt nok kan man have sin tvivl om. Men der er mange andre steder på banen jeg hellere vil have forstærkninger til end lige midtforsvaret hvis de begge er i klubben næste år
Comment
-
Lur mig, om ikke Lasse Nielsen får en opblomstring under Kent. Under Troels var han i mange kampe vores bedste spiller. Måske det passer bedre til ham med en lidt mere teknisk træner? (Ironisk nok, eftersom han slog igennem under Ove. Men det har ikke gjort noget godt for ham at få ham igen.)"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægLur mig, om ikke Lasse Nielsen får en opblomstring under Kent. Under Troels var han i mange kampe vores bedste spiller. Måske det passer bedre til ham med en lidt mere teknisk træner? (Ironisk nok, eftersom han slog igennem under Ove. Men det har ikke gjort noget godt for ham at få ham igen.)
Comment
-
Jeg er faktisk ikke den store fan af Lasse Nielsen. Han er rigtig god i duelspillet, men hans placeringsevne er virkelig på et lavt niveau. Alt for ofte bliver han fanget ude af position, der skaber plads og rum til modstanderen. Og så er hans taktiske fodboldintelligens heller ikke noget at råbe hurra for. I flere kampe, hvor kampen har været uafgjort eller vi har været foran, har han taget et løb direkte frem i forreste kæde, og efterladt masser af plads bagude.
Når det er sagt er han som sagt, vores bedste duelspiller, men jeg synes ofte det er hans manglende placeringsevne, han så selv forsøger at redde efterfølgende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg er faktisk ikke den store fan af Lasse Nielsen. Han er rigtig god i duelspillet, men hans placeringsevne er virkelig på et lavt niveau. Alt for ofte bliver han fanget ude af position, der skaber plads og rum til modstanderen. Og så er hans taktiske fodboldintelligens heller ikke noget at råbe hurra for. I flere kampe, hvor kampen har været uafgjort eller vi har været foran, har han taget et løb direkte frem i forreste kæde, og efterladt masser af plads bagude.
Når det er sagt er han som sagt, vores bedste duelspiller, men jeg synes ofte det er hans manglende placeringsevne, han så selv forsøger at redde efterfølgende.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
http://www.bold.dk/nyt/ove-p-foer-es...ve-er-ophaevet
Jens Jakob Thomasen er med i truppen (nice!) - ligeledes er Diarra og Zohore. Lado er ude.
Ligner samme opstilling som sidst, bare med Kirke i stedet for Ari på backen.Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæghttp://www.bold.dk/nyt/ove-p-foer-es...ve-er-ophaevet
Jens Jakob Thomasen er med i truppen (nice!) - ligeledes er Diarra og Zohore. Lado er ude.
Ligner samme opstilling som sidst, bare med Kirke i stedet for Ari på backen.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæghttp://www.bold.dk/nyt/ove-p-foer-es...ve-er-ophaevet
Ligner samme opstilling som sidst, bare med Kirke i stedet for Ari på backen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægAzer er sandsynligvis ude, da han ikke kunne træne i dag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægHmm. Så kan det være Desler rykkes ind i midten og Emil på kanten, eller også trækkes Spelmann tilbage og så ryger enten Emil eller Kryger op bag Dalgaard. Ved faktisk ikke helt hvad jeg hælder mest til. Synes det er ærgerligt Azer måske ikke er med, da hans form har været opadgående på det sidsteJesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment