Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EFB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Og vi stillede med Halgrimur og Lasse i det centrale forsvar - altså uden Daniel - det kan forhåbentligt ændre lidt på, at han er med - han hæver niveauet en del i den centrale forsvar! Ny makker til ham bedes købes så hurtigt som muligt!
    Jeg synes ikke, at det er der, at det haster mest. Jeg håber meget, at Kasper Larsen kommer hjem til vinter, og danner en solid duo med Daniel Høegh, og så vil Lasse Nielsen sammen med talenter som måske Emil Peter Jørgensen være fine backup's for de to fynske fyrtårne.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Jeg synes ikke, at det er der, at det haster mest. Jeg håber meget, at Kasper Larsen kommer hjem til vinter, og danner en solid duo med Daniel Høegh, og så vil Lasse Nielsen sammen med talenter som måske Emil Peter Jørgensen være fine backup's for de to fynske fyrtårne.
      Jeg kan godt lide Kasper Larsen. Han havde sine fejl og mangler, men han er ikke bange for at gå til den. Jeg kan også godt forstå hvis man mener det er et problem, at Lasse Nielsen ikke er bedre med bolden - jeg synes bare ikke rigtig Kasper Larsen er bedre på den front.

      Og defensivt synes jeg bare Lasse Nielsen er den stærkeste midterforsvarer vi har haft siden Laursen og AMC spillede sammen og var på toppen. Synes han er et stykke foran både Høegh og Larsen, rent defensivt.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Jeg synes ikke, at det er der, at det haster mest. Jeg håber meget, at Kasper Larsen kommer hjem til vinter, og danner en solid duo med Daniel Høegh, og så vil Lasse Nielsen sammen med talenter som måske Emil Peter Jørgensen være fine backup's for de to fynske fyrtårne.
        Jeg syntes at Lasse Nielsen fylder mere i forsvaret end KL gjorde..
        om det så generelt er godt nok kan man have sin tvivl om. Men der er mange andre steder på banen jeg hellere vil have forstærkninger til end lige midtforsvaret hvis de begge er i klubben næste år

        Comment


          #34
          Lur mig, om ikke Lasse Nielsen får en opblomstring under Kent. Under Troels var han i mange kampe vores bedste spiller. Måske det passer bedre til ham med en lidt mere teknisk træner? (Ironisk nok, eftersom han slog igennem under Ove. Men det har ikke gjort noget godt for ham at få ham igen.)
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Lur mig, om ikke Lasse Nielsen får en opblomstring under Kent. Under Troels var han i mange kampe vores bedste spiller. Måske det passer bedre til ham med en lidt mere teknisk træner? (Ironisk nok, eftersom han slog igennem under Ove. Men det har ikke gjort noget godt for ham at få ham igen.)
            Han er også æregærrig, og mon ikke det pine ham, at han endnu ikke har scoret. Lad os håbe den kommer mod fiskerne.

            Comment


              #36
              Jeg er faktisk ikke den store fan af Lasse Nielsen. Han er rigtig god i duelspillet, men hans placeringsevne er virkelig på et lavt niveau. Alt for ofte bliver han fanget ude af position, der skaber plads og rum til modstanderen. Og så er hans taktiske fodboldintelligens heller ikke noget at råbe hurra for. I flere kampe, hvor kampen har været uafgjort eller vi har været foran, har han taget et løb direkte frem i forreste kæde, og efterladt masser af plads bagude.
              Når det er sagt er han som sagt, vores bedste duelspiller, men jeg synes ofte det er hans manglende placeringsevne, han så selv forsøger at redde efterfølgende.

              Comment


                #37
                Lidt fra LN

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...he-mod-esbjerg

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Jeg er faktisk ikke den store fan af Lasse Nielsen. Han er rigtig god i duelspillet, men hans placeringsevne er virkelig på et lavt niveau. Alt for ofte bliver han fanget ude af position, der skaber plads og rum til modstanderen. Og så er hans taktiske fodboldintelligens heller ikke noget at råbe hurra for. I flere kampe, hvor kampen har været uafgjort eller vi har været foran, har han taget et løb direkte frem i forreste kæde, og efterladt masser af plads bagude.
                  Når det er sagt er han som sagt, vores bedste duelspiller, men jeg synes ofte det er hans manglende placeringsevne, han så selv forsøger at redde efterfølgende.
                  jeg er enig med dig i hans tekniske indsats kunne være bedre, og måske også placeringsevnen. For mig er det børne lærdom og fodbold abc at når en cf'er forlader sin position er der bare en anden der dækker den plads af så vi ikke kommer i undertal. Det næsten ligemeget om det er en midtbanemand eller en back der gør det. Onde tunger vil iøvrigt påstå at han ikke har forladt pladsen mange gange hvis stillingen har været uafgjort eller vi har været foran, idet vi har haft en træls evne (specielt under TB, tror jeg) til at komme hurtigt bagud
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg er meget enig i LN's kritik af sig selv og sine medspillere omkring deres afleveringsspil specielt mod Sønderjyske var for ringe. I 1. Halveg havde vi flere fejl afleveringer end succesfulde afleveringer og så bliver det sgu svært for alvor at komme med noget offensivt. Jeg synes også vi i efteråret havde flere kampe, hvor vi lykkedes med at være chanceskabende og presse modstanderen tilbage. Det ser vi ikke rigtig i foråret og det sgu lidt træls at se på!

                    Comment


                      #40
                      http://www.bold.dk/nyt/ove-p-foer-es...ve-er-ophaevet

                      Jens Jakob Thomasen er med i truppen (nice!) - ligeledes er Diarra og Zohore. Lado er ude.

                      Ligner samme opstilling som sidst, bare med Kirke i stedet for Ari på backen.
                      Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                        http://www.bold.dk/nyt/ove-p-foer-es...ve-er-ophaevet

                        Jens Jakob Thomasen er med i truppen (nice!) - ligeledes er Diarra og Zohore. Lado er ude.

                        Ligner samme opstilling som sidst, bare med Kirke i stedet for Ari på backen.
                        Azer er sandsynligvis ude, da han ikke kunne træne i dag.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                          http://www.bold.dk/nyt/ove-p-foer-es...ve-er-ophaevet

                          Jens Jakob Thomasen er med i truppen (nice!) - ligeledes er Diarra og Zohore. Lado er ude.

                          Ligner samme opstilling som sidst, bare med Kirke i stedet for Ari på backen.
                          SÅDAN! Momo ned på den VB pronto.

                          Comment


                            #43
                            Fedt med JJT i truppen!!!!

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Azer er sandsynligvis ude, da han ikke kunne træne i dag.
                              Hmm. Så kan det være Desler rykkes ind i midten og Emil på kanten, eller også trækkes Spelmann tilbage og så ryger enten Emil eller Kryger op bag Dalgaard. Ved faktisk ikke helt hvad jeg hælder mest til. Synes det er ærgerligt Azer måske ikke er med, da hans form har været opadgående på det sidste

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Hmm. Så kan det være Desler rykkes ind i midten og Emil på kanten, eller også trækkes Spelmann tilbage og så ryger enten Emil eller Kryger op bag Dalgaard. Ved faktisk ikke helt hvad jeg hælder mest til. Synes det er ærgerligt Azer måske ikke er med, da hans form har været opadgående på det sidste
                                Greve ind som direkte erstatning :D
                                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X