Oprindeligt indsendt af badazz
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jens Jakob Dyhr Thomasen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægHvad er sammenhængen ml hvad JJT ville have af kontraktlængde og længden på TMs kontrakt?
Du/vi aner jo ikke om JJT er tilbudt en 4-5 årig kontrakt men insisterede på 2.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet ved du heller ikke. En ung spiller ville sandsynligvis være henrykt for en 4 årig kontrakt. Den kunne jo skrues sådan sammen, så forskelige senarier udløser forskellig handlinger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet ved du heller ikke. En ung spiller ville sandsynligvis være henrykt for en 4 årig kontrakt. Den kunne jo skrues sådan sammen, så forskelige senarier udløser forskellig handlinger.
En ting er at kritisere fordi TM fik en 4-årig kontrakt, men når du ikke ved om JJT ville være interesseret i mere end 2 år, så syntes jeg det er forkert at kritisere JH.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægKorrekt. Jeg skriver netop du/vi, fordi ingen af os aner det
En ting er at kritisere fordi TM fik en 4-årig kontrakt, men når du ikke ved om JJT ville være interesseret i mere end 2 år, så syntes jeg det er forkert at kritisere JH.
Så det med 2 år er ikke korrekt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg kan se bold.dk refererer til en artikel fra ob.dk og de plejer at være gode til at planlægge hvad spillerne skal sige for at det kommer til at 'passe' med virkeligheden.
Comment
-
Jens Jakob er en lille stjerne i svøb. Han skal have godt med spilletid og så skal han nok udvikle sig godt. Han kan noget af det vi ikke har haft siden DD var her. Han kan se spillet og skabe det med sine afleveringer, samtidig har han tro på sig selv og ro på når han har bolden.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlægMon ikke vi kan regne med at han bliver det så, eller hvert fald noget der minder meget kraftigt om.
Jeg kan se bold.dk refererer til en artikel fra ob.dk og de plejer at være gode til at planlægge hvad spillerne skal sige for at det kommer til at 'passe' med virkeligheden.
http://www.ob.dk/artikel/thomasen-saetter-nye-maal.aspx
Comment
-
Jeg kan godt lide nutidens unge spillere, der tror på dem selv, og ikke er tilfreds med blot at være en del af truppen, nej de vil spille. Synes også det er den tendens der har været på det seneste med spillerne på U-21 landsholdet, de er sgu ikke tilfredse med bare at være med, de vil vinde, og også dem der har fået chancen på A-landsholdet, vil ind og vise at de sagtens kan være med, og tør gå forrest. En dejlig tendens blandt unge spillere.
Jo jo, alt med måde, der skal jo ikke gå Bendtner i den, og sige man er verdens bedste.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægIkke når man ikke gider at arbejde for det i hvert fald
Mvh
MaxHH
Comment
-
JJT nævnt som fremtidens stjerne i Superligaen
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...igaen/side/0/3
Comment
Comment