Oprindeligt indsendt af RASH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jens Jakob Dyhr Thomasen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægHelt enig. Alligevel skal jeg læse om fra dig, hvor "fantastisk" OveP. har været for OB, og hvilket turnaround han har lavet ifht. Troels Bech's udueligheder... Det er jo faktisk meget begrænset hvad han har flyttet, og Kent har på alle områder en kæmpe opgave foran sig.
OP = fattede at holdet ikke magter at spille TB-spillestilen. Så han valgte en spillestil der passer til truppens kompetencer --> godkendt pointhøst
Jeg ved ikke hvad du havde forventet? Sejre på stribe med sprudlende spil hvis Ove havde været en anden trænertype, da det jo lå lige under overfladen at holdet var et guldhold i forklædning.....?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægSom jeg skrev til dig andetsteds har jeg flere gange redegjort for min anke såvel som holdning til hhv. TB vs. OP og deres tilgang til visse kampe. Det står dig frit for at læse op på det, for jeg gider ikke gentage mig selv for din skyld.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægjeg kan da godt forstå at du ikke vil svare på den sidste, da den jo er det springene punkt. Du taler uden om i netop den sag. For det handler ikke om holdninger til TB eller OP men om den grundlæggende præmis for diskussionen og der har du en tynd sag. Men lad det ligge. Du vil jo tydeligvis aldrig lade dig belære i ord - så hvad nytter det at spilde tid på projektet.
Som jeg skrev til dig andetsteds har jeg flere gange redegjort for min anke såvel som holdning til hhv. TB vs. OP og deres tilgang til visse kampe. Det står dig frit for at læse op på det, for jeg gider ikke gentage mig selv for din skyld.
Comment
-
@Z.A.E. Jeg synes, du skal stoppe din spam - 'spam' er når du kalder andre for 'idiot' eller fortæller, at du ikke "gider gentage mig selv for din skyld". Hvis du ikke gider snakke med folk eller synes de er idioter, så er løsningen enkel: stop med at poste og find noget andet at lave.
Herinde snakker vi fodbold og OB, og det er helt OK, hvis folk er uenige, og vi er også ret large med sprogbrug.
Jeg synes, det er fint, at du forsvarer TB - men når du kalder folk for idioter og dybest set ber os andre om at lukke skuffen, læse dine indlæg og så give dig ret; så kan jeg ikke se, hvorfor du overhovedet skriver herinde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg@Z.A.E. Jeg synes, du skal stoppe din spam - 'spam' er når du kalder andre for 'idiot' eller fortæller, at du ikke "gider gentage mig selv for din skyld". Hvis du ikke gider snakke med folk eller synes de er idioter, så er løsningen enkel: stop med at poste og find noget andet at lave.
Herinde snakker vi fodbold og OB, og det er helt OK, hvis folk er uenige, og vi er også ret large med sprogbrug.
Jeg synes, det er fint, at du forsvarer TB - men når du kalder folk for idioter og dybest set ber os andre om at lukke skuffen, læse dine indlæg og så give dig ret; så kan jeg ikke se, hvorfor du overhovedet skriver herinde.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg@Z.A.E. Jeg synes, du skal stoppe din spam - 'spam' er når du kalder andre for 'idiot' eller fortæller, at du ikke "gider gentage mig selv for din skyld". Hvis du ikke gider snakke med folk eller synes de er idioter, så er løsningen enkel: stop med at poste og find noget andet at lave.
Jeg synes, det er fint, at du forsvarer TB - men når du kalder folk for idioter og dybest set ber os andre om at lukke skuffen, læse dine indlæg og så give dig ret; så kan jeg ikke se, hvorfor du overhovedet skriver herinde.
Comment
-
Jeg synes, det er fint, at du forsvarer TB - men når du kalder folk for idioter og dybest set ber os andre om at lukke skuffen, læse dine indlæg og så give dig ret; så kan jeg ikke se, hvorfor du overhovedet skriver herinde."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Jeg har i øvrigt ikke bedt nogen om at lukke skuffen, så den står HELT for din egen regning! Jeg svarer pænt på de konstruktive tilbagemeldinger der kommer. At claudes1 ikke har taget højde for min præmis, i kritikken af Ove's tilgang til visse kampe, er jo ganske tydeligt - ihvertfald for dem har sat sig lidt ind i den. Jeg ser ingen grund til at gentage mig selv og copy/paste fra tidl. indlæg, bare fordi dem der kommenterer på disse, ikke gider at læse fra starten. Jeg er typen der selv bruger en del tid på at sætte mig lidt ind, i den verserende debat, inden jeg laver mit indspark. Jeg kaster mig ikke bare isoleret over seneste indlæg, uden at kende lidt til bevæggrunden bag det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægWhat?? Jeg kalder ikke andre for idiot. Jeg bad bare vedkommende om at lade være med at opføre sig som én, fordi denne var utilfreds med at jeg svarede på de kommentarer, der kom til mine indlæg. Det gælder også dig.
Jeg har i øvrigt ikke bedt nogen om at lukke skuffen, så den står HELT for din egen regning! Jeg svarer pænt på de konstruktive tilbagemeldinger der kommer. At claudes1 ikke har taget højde for min præmis, i kritikken af Ove's tilgang til visse kampe, er jo ganske tydeligt - ihvertfald for dem har sat sig lidt ind i den. Jeg ser ingen grund til at gentage mig selv og copy/paste fra tidl. indlæg, bare fordi dem der kommenterer på disse, ikke gider at læse fra starten. Jeg er typen der selv bruger en del tid på at sætte mig lidt ind, i den verserende debat, inden jeg laver mit indspark. Jeg kaster mig ikke bare isoleret over seneste indlæg, uden at kende lidt til bevæggrunden bag det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægOK, det handler ikke om enkelte ord som 'idiot' dybest set. Det handler om, at din arrogance er irriterende. Det er derfor, du får billeder og spydige kommentarer; ikke fordi du forsvarer Troels Bech. I virkeligheden vil jeg nok trods alt foretrække at blive kaldt en idiot, fremfor at blive talt til, som om jeg var en idiot - det er det nedladende, som pisser mig af.
Jeg forsvarer ikke Troels Bech - jeg kritiserer OveP. - hvilket du givetvis havde været klar over, hvis nu du selv havde husket læst op på mine holdninger... Men mange herinde tager det nærmest personligt, at jeg ikke stemmer i med det flertal der dybt benovede over Onkel Ove's "fantastiske" resultater. Jeg kan ikke se det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægOK, det handler ikke om enkelte ord som 'idiot' dybest set. Det handler om, at din arrogance er irriterende. Det er derfor, du får billeder og spydige kommentarer; ikke fordi du forsvarer Troels Bech. I virkeligheden vil jeg nok trods alt foretrække at blive kaldt en idiot, fremfor at blive talt til, som om jeg var en idiot - det er det nedladende, som pisser mig af.
Jeg er én af dem, der er mest uenig med Z.A.E.s holdninger her, men han har ikke på noget tidspunkt været nedladende eller personlig over for mig, og jeg synes faktisk kritikken her er skudt over målet. Man får hvad man deler ud..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægNu har jeg været én af dem, der har været i debatten med Z.A.E. fra starten, og jeg må sgu bakke ham op her. Vi havde en rimeligt sober diskussion i gang, da visse debattører begyndte at klemme spydigheder og personlige stikpiller ud mellem sidebenene. Jeg lagde faktisk mærke til, at Z.A.E. først blev personlig, da andre startede op, og han holdt stadig det sobre niveau over for dem, der ikke gik efter manden i stedet for bolden.
Jeg er én af dem, der er mest uenig med Z.A.E.s holdninger her, men han har ikke på noget tidspunkt været nedladende eller personlig over for mig, og jeg synes faktisk kritikken her er skudt over målet. Man får hvad man deler ud...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment