Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jens Jakob Dyhr Thomasen
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er jeg enig i..er det muligt at de implicerede tager den i pb'erne, og lader os andre snakke om JJT, og der hvor så end fører os hen. Fint nok for mig at tråden udvikler sig, men denne er kørt helt af sporet.
Det er for mit vedkommende slut med OveP her i tråden, men jeg vil lige slutte med bemærke at vores fantastiske træner lige er blevet vejet og fundet for let til trænerposten i SjE, i direkte duel med Skive's cheftræner...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægDet er fair nok. Jeg medgiver gerne at jeg i et svagt øjeblik, efter at have bevidnet en slap OB-indsats, gav bolden op ved at erklære mig glad for JJT snart fik en "rigtig træner." Det er naturligvis lidt en provokation overfor dem der er tilfreds med Ove's arbejde, men det er ikke desto mindre min holdning at der skal en lidt anden trænermentalitet til hvis vi skal have vore offensive kræfter til at blomstre.
Det er for mit vedkommende slut med OveP her i tråden, men jeg vil lige slutte med bemærke at vores fantastiske træner lige er blevet vejet og fundet for let til trænerposten i SjE, i direkte duel med Skive's cheftræner...
Hvis Sønderjyderne kommer i fedtefadet, så ringer de til OP!!
Forstår ikke vreden mod OP. Vi viste hvad vi fik, og vi har lige præcist fået det som forventet. Han har skabt et fundament ud af de sønderknuste brokker som TB efterlod. Nej det er ikke kønt, men det kunne det måske blive såfremt han havde fået en længere kontrakt! Naturligvis får vi også de sædvanlige historier fra OP om alle hans tilbud fra Tyskland, men dem smiler jeg lidt af og lever fint med det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDu ved jo ikke om OP har sagt nej tak, ligesom Mølby angiveligt gjorde!!
Hvis Sønderjyderne kommer i fedtefadet, så ringer de til OP!!
Forstår ikke vreden mod OP. Vi viste hvad vi fik, og vi har lige præcist fået det som forventet. Han har skabt et fundament ud af de sønderknuste brokker som TB efterlod. Nej det er ikke kønt, men det kunne det måske blive såfremt han havde fået en længere kontrakt! Naturligvis får vi også de sædvanlige historier fra OP om alle hans tilbud fra Tyskland, men dem smiler jeg lidt af og lever fint med det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægDet er fair nok. Jeg medgiver gerne at jeg i et svagt øjeblik, efter at have bevidnet en slap OB-indsats, gav bolden op ved at erklære mig glad for JJT snart fik en "rigtig træner." Det er naturligvis lidt en provokation overfor dem der er tilfreds med Ove's arbejde, men det er ikke desto mindre min holdning at der skal en lidt anden trænermentalitet til hvis vi skal have vore offensive kræfter til at blomstre.
SDJ søger nok nærmere en træner, der kan udvikle deres spil - de har vist at de kan overleve sæson efter sæson - nu skal der bygges ovenpå. Hvilket er i tråd med at man har ansat Kent Nielsen i OB fra sommerferien, for så er Ove færdig med at gøre det han er bedst til og det OB havde allermest brug for: pointmæssigt turn-around.
Så at overføre det ene på det andet giver vidst kun mening for dig - ikke for dem som har forstået, hvad Ove blev ansat til og hvorfor det netop var ham der blev ansat.
Comment
-
http://www.bold.dk/nyt/ob-talent-eft...etter-nye-maal
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/psv-vil-se-mere-til-ungt-ob-talent
"- I første omgang tænker jeg på, at jeg har kontrakt med OB i to år, men kommer der et tilbud, som OB accepterer og også er spændende, er det svært ikke at overveje det"
er der forlænget?Last edited by Plum; 08-05-2015, 05:18."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttp://www.bold.dk/nyt/ob-talent-eft...etter-nye-maal
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/psv-vil-se-mere-til-ungt-ob-talent
"- I første omgang tænker jeg på, at jeg har kontrakt med OB i to år, men kommer der et tilbud, som OB accepterer og også er spændende, er det svært ikke at overveje det"
er der forlænget?
er det ikke så stort talent at man burde have skrevet 3-4 år?
Comment
Comment