Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jens Jakob Dyhr Thomasen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Oh, jeg kiggede kun efter to gloser (prutter/bebrejdende), resten har jeg skrevet helt alene. Og jeg er taknemmelig for hver hjælp at forbedre mit dansk. Men det ville være rart hvis hjælpen ville være konstruktiv. Så kan du gerne give en forbedring af min formulering.
    Tag ikke fejl: Z.A.E var med stor sandsynlighed ironisk :o(

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Grunden til at vi tabte mod FCV var da netop bl.a., at vi stod med for høj bagkæde, for langt fremme på banen, som de nemt løb i ryggen på. Det og så mangel på fight..
      Havde vi spillet som mod SønderjyskE mod FCV havde vi helt sikkert fået point.
      Jeg mener faktisk "bare" at vi fik OB syge.
      Vi førte 1-0 og spillede dem nærmest ud af banen. Så faldt vi i søvn fordi det var for let - Vi er jo mægtige OB.
      Men når vi går ned på 70% så kan vi ikke slå noget andet hold.
      Desværre er det en typisk OB ting. Husker også kampe i gamle dage, hvor vi har styret alt i kampe og "tabt" interessen for at gøre jobbet færdig.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        Selvom det uden tvivl er din vådeste drøm, så må jeg skuffe dig med at jeg går ikke i trusser.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Han har hentet 1,53 point pr. kamp (TB: 0,66). Det ville række til 39 tæt på 40 point over de 26 spillede kampe, samtidig med at de andre hold ville have færre point. Altså ville OB seriøst kunne spille med om 3.-pladsen efter så ringe forudgående sæsoner. Det er intet mindre end en pragtpræstation, at han har skabt en defensiv basis og fået spillerne til i mange kampe efterhånden at forstå at der skal fightes, når man er i den situation.
          Det er fint at fight og defensiv basis har løftet sig lidt. Det er min klare overbevisning at det kun også være sket under TB, og ikke kun er Ove's fortjeneste alene, men det er en anden snak.

          Til gengæld er det gået for meget udover viljen til sejr, det er uacceptabelt. Det er ikke fodbold at gå på banen og prøve at spille på 0-0. Det lugtede oplægget mod SjE mistænkeligt meget af. Jeg har flere gange argumenteret for, hvorfor det ikke var ok i den kamp, og det udelukkende var Ove's valg. Den holdning kan point gnm.snit altså desværre ikke rykke ved.

          I øvrigt. Ordet du leder efter er ikke ironi, men sarkasme. Altså ligesom den retorik Google translatøren oprindelige skød i min retning.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
            Sikke et flot billede du har taget af dig selv og lagt ind. Også nogle fede cartoon effekter du har brugt. Jeg er sikker på det har pyntet på dit udseende ifht. orignalen.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
              Sikke et flot billede du har taget af dig selv og lagt ind. Også nogle fede cartoon effekter du har brugt. Jeg er sikker på det har pyntet på dit udseende ifht. orignalen.
              Troels - er det ikke på tide du får et job. Jeg har hørt at du end ikke var inde i billedet i Haderslev. Vi er mange som længe har vist, at du ikke har evnerne som Superliga træner, men du ville gøre dig godt som politiskkommentator, eller måske som ferieafløser for hjerne Madsen når han har ferie.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Jeg mener faktisk "bare" at vi fik OB syge.
                Vi førte 1-0 og spillede dem nærmest ud af banen. Så faldt vi i søvn fordi det var for let - Vi er jo mægtige OB.
                Men når vi går ned på 70% så kan vi ikke slå noget andet hold.
                Desværre er det en typisk OB ting. Husker også kampe i gamle dage, hvor vi har styret alt i kampe og "tabt" interessen for at gøre jobbet færdig.
                Enig, men den syge kan jo desværre alt for ofte henføres til trænermentalitet og taktisk oplæg. Kommer vi foran skal vi "uhadada endelig passe på" og forsvare føringen - ikke søge at udbygge den. Hvorfor er det nu blevet mere farligt at få mål imod, end det var ved 0-0, hvor man kunne spille frigjort? Jeg mener jo netop, at en opskrift der har givet pote skal man ikke ændre på, bare fordi man fører 1-0. Det er bedre at fortsætte med den succesfulde opskrift og gerne slå flere søm i kisten og knække modstanderens moral og tro på at kunne komme tilbage. Derefter kan man forsvare det man har.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Troels - er det ikke på tide du får et job. Jeg har hørt at du end ikke var inde i billedet i Haderslev. Vi er mange som længe har vist, at du ikke har evnerne som Superliga træner, men du ville gøre dig godt som politiskkommentator, eller måske som ferieafløser for hjerne Madsen når han har ferie.
                  Hehe. Jeg er heldigvis ikke Troels, men tak for sammenligningen. Det er ikke noget helt dårligt kompliment at blive sat i bås med ham. Heller ikke selvom det kun kommer fra dig...

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                    Sikke et flot billede du har taget af dig selv og lagt ind. Også nogle fede cartoon effekter du har brugt. Jeg er sikker på det har pyntet på dit udseende ifht. orignalen.
                    Det er ret vildt hvor godt et eksempel du er på Dunning-Kruger effekten.

                    https://www.youtube.com/watch?v=Yq-7P94pUoI

                    Jeg begynder at savne Svinet...

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                      Hehe. Jeg er heldigvis ikke Troels, men tak for sammenligningen. Det er ikke noget helt dårligt kompliment at blive sat i bås med ham. Heller ikke selvom det kun kommer fra dig...
                      Som lort..?

                      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                      Den ene er lort med lort på og den anden er bare lort...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                        Det er fint at fight og defensiv basis har løftet sig lidt. Det er min klare overbevisning at det kun også være sket under TB, og ikke kun er Ove's fortjeneste alene, men det er en anden snak.

                        Til gengæld er det gået for meget udover viljen til sejr, det er uacceptabelt. Det er ikke fodbold at gå på banen og prøve at spille på 0-0. Det lugtede oplægget mod SjE mistænkeligt meget af. Jeg har flere gange argumenteret for, hvorfor det ikke var ok i den kamp, og det udelukkende var Ove's valg. Den holdning kan point gnm.snit altså desværre ikke rykke ved.

                        I øvrigt. Ordet du leder efter er ikke ironi, men sarkasme. Altså ligesom den retorik Google translatøren oprindelige skød i min retning.
                        Kan du pege på de elementer i TBs udvikling af holdet som kan underbygge din klare overbevisning om at TB sagtens kunne have skabt fight og defensiv basis? Jeg har meget svært ved at se, hvordan det skulle lade sig gøre, når han i så lang tid havde negligeret disse basale størrelser - vi snakker jo ikke måneder men år, hvor holdet sejlede defensivt under TB. Jeg vil meget gerne belæres om de konkrete observationer, som du har gjort, som kan understøtte din overbevisning.

                        Når man overtager et hold i så sølle forfatning og man er blevet ansat til at redde holdet, kan det sagtens forsvares til tider, at spille på nul-nul. Man kan sige at hvis det var trænerens klare overbevisning at andre oplæg i netop den kamp ville have forøget risikoen for nederlag markant, giver det mening at spille på nul-nul. Og det skal jo netop ses i lyset af, at man lige havde overstået 3 nederlag i træk, som et skrøbeligt OB-hold med alt for mange TB-lig i lasten ikke ville kunne klare at forværre med endnu et nederlag - ville det så være starten på en ny nederlagsrække? Hvad er din faglig/teoretiske viden om gruppedynamik - jeg spørger bare af ren nysgerrighed og for at forstå, "hvor du kommer fra" - der er intet nedsættende ment med formuleringen!

                        "I den klassiske retorik er den talende ironisk, når en nedsættende vurdering udtrykkes i lovprisende vendinger (den store danske)" Men det kan jo være, at det ikke var "en nedsættende vurdering" fra din side og det kan da også være at "til lykke" ikke er en "lovprisning". Men jeg tror det nu ikke er tilfældet.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                          Enig, men den syge kan jo desværre alt for ofte henføres til trænermentalitet og taktisk oplæg. Kommer vi foran skal vi "uhadada endelig passe på" og forsvare føringen - ikke søge at udbygge den. Hvorfor er det nu blevet mere farligt at få mål imod, end det var ved 0-0, hvor man kunne spille frigjort? Jeg mener jo netop, at en opskrift der har givet pote skal man ikke ændre på, bare fordi man fører 1-0. Det er bedre at fortsætte med den succesfulde opskrift og gerne slå flere søm i kisten og knække modstanderens moral og tro på at kunne komme tilbage. Derefter kan man forsvare det man har.
                          Sådan tænker en spiller og et hold med selvtillid og mange succeser i bagagen. Men INGEN nuværende OB-spiller har oplevet reel længerevarende sportslig succes i den stribede trøje. Det sætter sig mentalt.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Som lort..?
                            Hehe Touché og alt det der... Nu var det deres resultater/statistikker jeg hentydede til.

                            Comment


                              #59
                              Z.A.E, Kan du ikke oprette en separat tråd til dit spam. Jeg synes det er ærgerligt, at det skal gå udover JJT's tråd. Man skal efterhånden langt tilbage for at finde noget brugbart...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Sådan tænker en spiller og et hold med selvtillid og mange succeser i bagagen. Men INGEN nuværende OB-spiller har oplevet reel længerevarende sportslig succes i den stribede trøje. Det sætter sig mentalt.
                                Helt enig. Alligevel skal jeg læse om fra dig, hvor "fantastisk" OveP. har været for OB, og hvilket turnaround han har lavet ifht. Troels Bech's udueligheder... Det er jo faktisk meget begrænset hvad han har flyttet, og Kent har på alle områder en kæmpe opgave foran sig.

                                Comment

                                Working...
                                X