Oprindeligt indsendt af sjn
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jens Jakob Dyhr Thomasen
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægDet er fra OB podcasten, stemmer fra ådalen. Jeg kan anbefale dig at lytte til den - det er virkelig godt! Men når det er sagt, når man hører interviewet i sit fulde, så synes jeg heller ikke JJT er helt afvisende over for en anden dansk klub. Alt i alt, vil han ikke tage stilling til noget, når der ikke er noget konkret at forhold sig til. Han gider ikke de der fiktive scenarier.. Men ingen tvivl om at OB er hans klub, også selvom hvis han spiller i FCK om tre år.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg de tabte desværreTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægHorribel kamp af flerer end blot målmanden! boldnusseri, som manglede brod det meste af kampen. I bund og grund var det fortjent nok at Polen vandt..
I går havde de 3 gange så mange afslutninger som Polen, jeg tænker at Polen får høvl i Danmark ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment