Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jens Jakob Dyhr Thomasen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Desværre ikke, men der kan findes opdateringer omkring kampen her: https://www.facebook.com/u21landshol...MELINE&fref=nf
    Kan se at kampen endte 2-1 til DK, og at JJT blev skiftet for Casper Nielsen i 2.halvleg, mens Desler åbenbart spillede hele/det meste. Det er da meget ok med to OB'ere på banen over hele kampen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Kan se at kampen endte 2-1 til DK, og at JJT blev skiftet for Casper Nielsen i 2.halvleg, mens Desler åbenbart spillede hele/det meste. Det er da meget ok med to OB'ere på banen over hele kampen.
      Desler bliver skiftet ud få minutter før tid

      Comment


        Jens Jakob Thomasen fik sin niende start i sæsonen for OB. Med den unge midtbanespiller i startopstillingen har OB nu hentet 15 point, mens man i 13 kampe uden Thomasen fra start blot har hentet seks point.

        http://indkast.dk/153869/facts-om-ob-randers-fc%3A-3-0

        Faldt lige over den her spændende statistik.....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MartinBrandt Se indlæg
          Jens Jakob Thomasen fik sin niende start i sæsonen for OB. Med den unge midtbanespiller i startopstillingen har OB nu hentet 15 point, mens man i 13 kampe uden Thomasen fra start blot har hentet seks point.

          http://indkast.dk/153869/facts-om-ob-randers-fc%3A-3-0

          Faldt lige over den her spændende statistik.....
          Ja den siger lidt om at vi har manglet en kreatør. En spil fordeler. Og det ser ud til at vi har fået dette i JJ..
          Vi er mange der har vidst at han var fremtidens mand. Jeg var bare ikke klar over at fremtiden var ankommet allerede

          Comment


            Han gør det satme godt JJT, spillede en kanon kamp igår.
            En dårlig taber, er en rigtig vinder !

            Comment


              JJT begynder virkelig at vise sit store talent frem. Hvilken spilfordeler! Han er meget elegant, synes jeg. Ham har vi bare at satse på (og passe på!). Spillere med de her evner er for dyre at købe for OB for tiden, så det glæder mig helt vildt, at vi er godt i gang med at udvikle en selv.

              Stor ros til JJT. Du gør det bare fremragende.
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                Jeg er en af dem, der ikke har været specielt imponeret af JJT, men i går gjorde han virkelig min kritik til skamme. Kæft en klassekamp han spillede! Hvis han kan holde det niveau, kan han blive meget spændende for os de næste par år.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MartinBrandt Se indlæg
                  Jens Jakob Thomasen fik sin niende start i sæsonen for OB. Med den unge midtbanespiller i startopstillingen har OB nu hentet 15 point, mens man i 13 kampe uden Thomasen fra start blot har hentet seks point.

                  http://indkast.dk/153869/facts-om-ob-randers-fc%3A-3-0

                  Faldt lige over den her spændende statistik.....
                  Jeg er sgu erklæret tosset med den unge mand og har været det fra dag et . Forlæng hans kontrakt og giv ham fast spilletid .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Jeg er sgu erklæret tosset med den unge mand og har været det fra dag et . Forlæng hans kontrakt og giv ham fast spilletid .
                    JJT får vel ret beset allerede fast spilletid?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      JJT får vel ret beset allerede fast spilletid?
                      Ja selvfølgelig .. fortsat fast spilletid :-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Ja selvfølgelig .. fortsat fast spilletid :-)
                        Og det er ikke længe siden at han forlængede til sommer 19

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Og det er ikke længe siden at han forlængede til sommer 19
                          Stik manden en 5 årig og gør det klart at han er fremtidens spiller på sin plads , det vil samtidig give OB bedre kort på hånden når han engang skal videresælges da en bedre og længerevarende kontrakt vil gøre at OB bedre kan presse prisen i vejret . Jeg er ikke i tvivl om at der er et stort potentiale i ham .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Stik manden en 5 årig og gør det klart at han er fremtidens spiller på sin plads , det vil samtidig give OB bedre kort på hånden når han engang skal videresælges da en bedre og længerevarende kontrakt vil gøre at OB bedre kan presse prisen i vejret . Jeg er ikke i tvivl om at der er et stort potentiale i ham .
                            Enig. Det ville være lækkert at have ham i 5 år fra nu. Men så skal JH til lommerne jo

                            Comment


                              så kom det et klip op med JJT - fornuftig ung mand :-)
                              http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-vi-er-enormt-glade.aspx

                              Comment


                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...den-dansk-klub

                                Skøn læsning

                                Comment

                                Working...
                                X